Vaikea päätös: Supercell hyllytti pelinsä, josta ei tullut tarpeeksi hauska pelata
Supercellillä on vyöllään monta jättimenestystä, mutta myös monta keskeytettyä tai peruttua projektia. Viimeisin niistä on Rush Wars, joka on päätetty sulkea betavaiheen jälkeen.
Supercell kertoo sivuillaan, että saadun palautteen perusteella peli oli liiaksi itseään toistava, eikä sen uskottu kestävän pitkässä juoksussa. Supercellin mukaan peli ei ollut niin hauska, kuin he olisivat halunneet sen olevan.
"Meillä täällä Supercellillä on äärimmäiset korkeat standardit peleillemme. Haluamme olla varmoja siitä, että jokaista pelijulkaisuamme pelataan vuosia ja muistetaan ikuisesti. Rush Warsin kanssa tuntui siltä, ettei tähän päästä, vaikka jatkaisimmekin sen työstöä".
Päätöksen kerrotaan olleen vaikea, mutta tärkeä. Betavaihe on toiminnassa vielä 30.11. asti.
Keskustelut (5 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
06.11.2019 klo 14.47 2
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
06.11.2019 klo 15.03 10
https://sensortower.com/blog/brawl-stars-revenue-200-milli
06.11.2019 klo 16.22 2
06.11.2019 klo 17.13 3
Rekisteröitynyt 08.01.2017
06.11.2019 klo 18.47 7
Antakaas kun arvaan, peli on mikromaksuilla varustettu strategiapeli, jossa rakennetaan omaa tukikohtaa, hyökkäillään naapurien kyliin ja kuvakkeena on tuon viiksivallun karjuva naama?
Kirjoita kommentti