Fallout 76:n kuukausipalvelun julkaisu ei mennyt aivan putkeen
Pelin historian huomioon ottaen, tämä uutinen ei varmaankaan yllätä ketään mutta Fallout 76 -pelin vapaaehtoisen kuukausimaksullisen Fallout 1st -lisäpalvelun julkaisu on kärsinyt ongelmista.
Bethesdan lähes 120 euroa vuodessa tai 15 euroa kuukaudessa maksava lisäpalvelu lupasi pelaajille ominaisuuksia kuten yksityiset palvelimet ja uuden loputtomalla tilalla varustetun scrapbox-tilan pelaajien junk-esineille.
Näistä ominaisuuksista kumpikaan ei aivan ole toiminut pelaajien toivomalla tavalla. Ehdottomasti isoin joidenkin pelaajien kohtaama bugi on ollut se, että pelaajien loputtomalla tilalla varustetut scrapbox-laatikot ovat ironisesti hävittäneet kaikki pelaajien sinne lisäämät esineet.
Lisäksi useammat pelaajat ovat valittaneet, että pelaajat eivät voi hallita sitä kuka heidän yksityisille palvelimilleen liittyy vaan kuka tahansa pelaajan kaverilistalla voi päättää tulla pelaajan yksityispeliin. Varsinkin pelissä kauppiaina toimineille tai muuten aktiivisille pelaajille, joiden kaverilistalla on valtavat määrät ihmisiä tämä on ollut ongelma sillä peli ei anna mitään työkaluja palvelimella olevien pelaajien hallintaan.
Vaikuttaisi myös pelaajien kertoman perusteella, että kaikissa tilanteissa uuden pelin aloittaminen omalla yksityisellä palvelimella ei luo täysin uutta puhdasta maailmaa vaan pelaajat ovat löytäneet muuten tyhjiltä yksityispalvelimiltaan todisteita muista pelaajista.
Alkaa vaikuttamaan siltä, että Fallout 76 on yksinkertaisesti kirottu peli. Fallout 1st -palvelun julkistusongelmat ovat vaan lisänauloja pelin arkkuun ja nähtäväksi jää pystyykö Bethesda enää pelastamaan peliä vai tuleeko kyseessä olemaan vaan varoittava esimerkki siitä kuinka menestynyttä yksinpelisarjaa ei pidä yrittää muuttaa huonosti moninpeliksi.
Lähde: Kotaku
Keskustelut (4 viestiä)
Rekisteröitynyt 08.01.2017
26.10.2019 klo 12.28 4
26.10.2019 klo 16.47
26.10.2019 klo 19.00 1
https://falloutfirst.com/
28.10.2019 klo 15.23
Bethesdalla on todennäköisesti myyrä. Kilpailijat tai katkerat Fallout-fanit ovat onnistuneet ujuttamaan kehitystiimiin jonkun, joka sabotoi peliä tahallaan. Ei tätä mikään muu enää selitä.
sen selittää pukumiehet jotka ensin käski tehdä bugisesta yksinpeli enginestä multiplayer engine ja sittemmin antoivat käskyn että ajassa x pitää saada tällainen palvelumaksullinen versio ulos
ihan perus ahneus selittää kaiken, teknistä velkaa kertynyt vuosikausia, ei laiteta resursseja vaan kaikki laitetaan purkalla kasaan
Kirjoita kommentti