Näin mystisen Death Strandingin kehitys on edennyt toistaiseksi
Viime viikolla uuden trailerin ja julkaisupäivän kiehtovan kummallisesta Death Stranding -pelistään julkaissut Hideo Kojima on kertoillut Twitteristä niistä aikatauluista, joiden mukaan pelin kehitys on edennyt.
Vielä tammikuussa 2016 Death Stranding oli vain ajatus Kojiman pään syvyyksissä, mutta jo kuukauden päästä siitä Kojima pestasi Norman Reeduksen päärooliin. Pelimoottori saatiin päätettyä syksyllä 2016.
2015/12/16 established KJP & started recruiting
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019
2016/1 searching for engine
2016/4 making LUDENS CG
2016/5 moved to office
2016/6 announced 1st trailer
2016/7 announced KJP trailer
2016/fall engine decided
2016/12 announced PV by DECIMA had to stop shooting due to SAG strike
2016/2 met Norman in LA and asked to be the main role
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019
2016/3 did Norman’s scan & P cap in San Diego for the trailer
2016/6 did presentation to Mads on Skype
2016/7 asked Mads to be a part of this project in San Diego
2016/8 did Mads’ scan & P cap for the trailer in UK pic.twitter.com/PEwC27wb1W
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti