Breath of the Wildin ja Super Mario Odessyn VR-päivityksillä on yllättävä sivuvaikutus
Polygon kertoo, että kun The Legend of Zelda: Breath of the Wild ja Super Mario Odyssey saivat päivitykset Labo VR -pahvilisälaitetta varten, samalla tapahtui muutakin edistystä.
Erityisesti Breath of the Wildissa shrineen menemisen ja sieltä poistumisen latausajat nopeutuivat huomattavasti, mikä todistetaan tässä Twitter-videossa:
Oh my. The update DID improve Shrine loading times, pog! pic.twitter.com/Mdr3onYudk
— Alexis de Champris (@Pikastroff) April 26, 2019
Samaa nopeutumista tapahtui myös Super Mario Odysseyssa, kerrotaan pikapelauspiireistä.
We got the same thing for Odyssey, 1.3 loads are slightly faster than 1.2, and maybe 1.1 once every load is timed and combined. Labo did nothing else, praise Labo
— Ryan (@Techstrobe) April 26, 2019
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti