Rovion pelit jättiyleisön ulottuville Japanissa
Kauppalehti kertoo, että japanilainen mobiilioperaattori NTT Docomo on lähtenyt sijoittajaksi Rovion tytäryhtiöön Hatchiin ja sen pilvipalveluun.
”Olemme päättäneet tehdä yhteistyötä Hatchin kanssa erillisen pelialustan luomiseksi. Heillä on todella hyvä teknologia”, kertoo Docomon kuluttajatuotteiden osaston pelidivisioonan päällikkö Masato Hosokawa Kauppalehden mukaan.
Docomolla on 5 miljoonan käyttäjän peliportaali, mutta tarkoituksena on uudistua ja moninkertaistaa käyttäjien määrä. Hosokowan mukaan Japanissa on 20-30 miljoonaa aktiivista mobiilipelaajaa. Hatchia tullaan tekemään tutuksi kaikissa Docomon myyntikanavissa.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti