Tuorein sisältö

Switchin julkaisupelivalikoima kasvoi pulmapelillä

25.02.2017 klo 11.00 | Luettu: 17617 kertaa | Teksti: Markus Mesiä


Nintendo Switchin pelivalikoimaa pulmillaan rikastuttava Snipperclips on vahvistunut konsolin julkaisupeliksi. Pelit ja vehkeet ilmestyvät saataville maaliskuun 3. päivä.

Peli saapuu ladattavaksi Nintendo eShopiin, mutta sen voi lisäksi saada osana ohjainpakettia. Ylimääräisen Joy-Con-parin kyytiäisenä tuleva koodi saapuu kauppoihin tosin vasta viikkoa julkaisun jälkeen, kertoo Eurogamer.

Snipperclips tarjoaa pelimuotoja enintään 1-4 pelaajan co-opiin sekä 2-4 välisiin kilpailullisiin sessioihin.


V2.fi | Markus Mesiä
< Huhheijaa! Kymppiton... Alamaailmaan solutta... >

Keskustelut (20 viestiä)

Repesorsa

25.02.2017 klo 12.38 10 tykkää tästä

Oikeasti Nintendo? Lisää lasten iPad pelejä tälle lelulaittelle? Oliko nyt tosi ettei todellakaan ole tulossa muita oikeita pelejä kuin Zelda?
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

25.02.2017 klo 13.09 5 tykkää tästä

Nyt Nintendo prkele. Viimein kun GC:n jälkeen julkaistaan mielenkiintoinen konsoli, niin sitten ei ole pelejä.
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

25.02.2017 klo 15.03 9 tykkää tästä

Repesorsa kirjoitti:
Oikeasti Nintendo? Lisää lasten iPad pelejä tälle lelulaittelle? Oliko nyt tosi ettei todellakaan ole tulossa muita oikeita pelejä kuin Zelda?

Nintendohan on aktiivisesti näitä jätepelejä tunkannut konsoleillen aina siitä lähtien kun alkoivat kosiskella kasuaaliyleisöä Wiin avulla.
lainaa
Japsi

25.02.2017 klo 15.23 7 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:
Repesorsa kirjoitti:
Oikeasti Nintendo? Lisää lasten iPad pelejä tälle lelulaittelle? Oliko nyt tosi ettei todellakaan ole tulossa muita oikeita pelejä kuin Zelda?

Nintendohan on aktiivisesti näitä jätepelejä tunkannut konsoleillen aina siitä lähtien kun alkoivat kosiskella kasuaaliyleisöä Wiin avulla.

Valitettavan totta. Ja itse en ymmärrä Nintendo-faneja, jotka meuhkaavat, että ei pelien tarvitse aina olla niin väkivaltaisia yms. Mutta siis, onko Nintendolla sitten muuta kuin näitä "lasten" pelejä? Siinä missä Pleikkarilla ja Xboxilla voi pelata kaikkia pelejä laidasta laitaan, niin mitä Nintendo tarjoaa esim. toimintapelien ystäville? Omaan mieleen pelit ovat liian yksipuolisia, ja eivät tarjoa mielekkäitä pelikokemuksia laajalle yleisölle, joka on aika harmi.
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

25.02.2017 klo 15.27 6 tykkää tästä

Japsi kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:
Repesorsa kirjoitti:
Oikeasti Nintendo? Lisää lasten iPad pelejä tälle lelulaittelle? Oliko nyt tosi ettei todellakaan ole tulossa muita oikeita pelejä kuin Zelda?

Nintendohan on aktiivisesti näitä jätepelejä tunkannut konsoleillen aina siitä lähtien kun alkoivat kosiskella kasuaaliyleisöä Wiin avulla.

Valitettavan totta. Ja itse en ymmärrä Nintendo-faneja, jotka meuhkaavat, että ei pelien tarvitse aina olla niin väkivaltaisia yms.

Kutsutaan olkiukko argumenttivirheeksi jota lähinnä käytetään silloin kun tiedostetaan vastapuolen olevan oikeassa, muttei haluta hyväksyä totuutta ja sitten aletaan vääristelemään asioita.
Muokannut: Bladekill 25.02.2017 klo 15.27 lainaa
asdasdasd

25.02.2017 klo 15.39 4 tykkää tästä

Oli aurinkoinen aamu. Linnut lauloivat. Puut heiluivat hiljalleen tuulen puhaltaessa. Heräsin ja join kupillisen kahvia. Aamu oli mitä parhain. Sitten yhtäkkiä katsoin v2sen uutiset ja näin siellä Nintendo aiheisen uutisen. Maailmani romahti. Maailmani loppui. Koska ei... Nämä kommentit...
Ps. Voitte ragea Nintendon sijaan kirjoitusvirheitäni. :)
lainaa
asdasdasd

25.02.2017 klo 15.47 10 tykkää tästä

Oli aurinkoinen aamu. Linnut lauloivat. Puut heiluivat hiljalleen tuulen puhaltaessa. Heräsin ja join kupillisen kahvia. Aamu oli mitä parhain. Sitten yhtäkkiä katsoin v2sen uutiset ja näin siellä Nintendo aiheisen uutisen. Katsoin kommentit. Ei. Joku on eri mieltä kanssani. Ei. En voi hyväksyä. Miten joku ei ylistä Nintendoa. Miten joku kehtaa esittää kritiikkiä suurta N kohtaan? Mikä tätä maailmaa vaivaa? Ensin Brexit, sitten Trump ja nyt kritiikki Nintendoa kohtaan. Maailmani romahti. Maailmani loppui.
lainaa
Rima

25.02.2017 klo 17.33 1 tykkää tästä

Suurin osa tämän sivun kommentoijista on kyllä säälittävää ja keskenkavuista porukkaa. Ehkä Suomen paskin kommentointi osio tällä sivulla! Toivottavasti antaa teille selkään!
lainaa
stögis

25.02.2017 klo 17.42 1 tykkää tästä

Repesorsa kirjoitti:
Oikeasti Nintendo? Lisää lasten iPad pelejä tälle lelulaittelle? Oliko nyt tosi ettei todellakaan ole tulossa muita oikeita pelejä kuin Zelda?


Oikeita pelejä?Tarkoitat varmaan täyshintaisia isompia julkaisuja. Toki on tulossa tänä vuonna, mutta ei kannata työntää 10 isoa peliä samana päivänä ulos. Kyllä näillekin peleille on oma pelaajakuntansa.
lainaa
2q4rh

25.02.2017 klo 17.51 2 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:
Repesorsa kirjoitti:
Oikeasti Nintendo? Lisää lasten iPad pelejä tälle lelulaittelle? Oliko nyt tosi ettei todellakaan ole tulossa muita oikeita pelejä kuin Zelda?

Nintendohan on aktiivisesti näitä jätepelejä tunkannut konsoleillen aina siitä lähtien kun alkoivat kosiskella kasuaaliyleisöä Wiin avulla.


Juuri näin eikä tuolle linjalle näy loppua.Nintendon laiva on jumissa kun Blue Ocean meri on haihtunut pois.Tänäpäivänä markkinoilla ei ole enää tarvetta eikä yleisöä Wiin tapaisille konsoleille jotka tarjoavat pelkästään kasuali painotteisia minipelejä.Nintendo ei tee markkinointi tutkimusta eikä panosta muutenkaan juuri mitään pelien tai raudan kehitykseen.Nintendo ei ikinä muutu he jatkavat tuolla Wiin linjalla ihan loppuun asti.
lainaa
vellinkuivaaja

25.02.2017 klo 18.25 4 tykkää tästä

2q4rh kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:
Repesorsa kirjoitti:
Oikeasti Nintendo? Lisää lasten iPad pelejä tälle lelulaittelle? Oliko nyt tosi ettei todellakaan ole tulossa muita oikeita pelejä kuin Zelda?

Nintendohan on aktiivisesti näitä jätepelejä tunkannut konsoleillen aina siitä lähtien kun alkoivat kosiskella kasuaaliyleisöä Wiin avulla.


Juuri näin eikä tuolle linjalle näy loppua.Nintendon laiva on jumissa kun Blue Ocean meri on haihtunut pois.Tänäpäivänä markkinoilla ei ole enää tarvetta eikä yleisöä Wiin tapaisille konsoleille jotka tarjoavat pelkästään kasuali painotteisia minipelejä.Nintendo ei tee markkinointi tutkimusta eikä panosta muutenkaan juuri mitään pelien tai raudan kehitykseen.Nintendo ei ikinä muutu he jatkavat tuolla Wiin linjalla ihan loppuun asti.


Ja tästähän ei ole kirjoitettu täällä kuin sen 5 miljoonaa kertaa (facepalm). Eikö vieläkään väsytä käydä vastarintaa? Sitkeitä sankareita kyllä olette :D. Jokaikisessä Nintendo uutisessa täsmälleen samat postaukset. Copypastella vois hoitaa helpommin, eikä tarttis sanajärjestyksiin käyttää ylimääräistä aikaa.
lainaa
Voi_morjes

26.02.2017 klo 02.23 1 tykkää tästä

2q4rh kirjoitti:
Juuri näin eikä tuolle linjalle näy loppua.Nintendon laiva on jumissa kun Blue Ocean meri on haihtunut pois.Tänäpäivänä markkinoilla ei ole enää tarvetta eikä yleisöä Wiin tapaisille konsoleille jotka tarjoavat pelkästään kasuali painotteisia minipelejä.Nintendo ei tee markkinointi tutkimusta eikä panosta muutenkaan juuri mitään pelien tai raudan kehitykseen.Nintendo ei ikinä muutu he jatkavat tuolla Wiin linjalla ihan loppuun asti.


Ei panosta pelikehitykseen? Pelkkiä minipelejä? Eli Breath of the Wild, joka on saanut jo Edgeltä 10 (mikä lienee kova saavutus, koska ovat antaneet moisen ainoastaan 19 pelille toimintansa aikana) ja joka on saanut kriitikoita hullaantumaan ---> https://i.imgur.com/lfbx5bO.jpg on kasuaaliminipelikokoelma?

Sama varmaan pätee aiempiinkin Zeldoihin ja Super Smash Brossiin, Mario Karttiin, Xenobladeen, kaikkiin 3D-Marioihin? Pistetään samaan syssyyn Bayonetta 2, joka ei olisi olemassa ilman Nipaa... Mikään noista ei ole oikea peli, kaikki roskiin! Samantein kaikki kehitteilläkin olevat Xenobleidit sun muut Splatoonit jotka on tulossa Switchille!

Hei, on ihan ookoo jos ei tykkää, mutta mitä vattua V2? Millä muulla perusteella, kuin 1 2 Switchillä tässä kosiskellaan kasuaaleja? Onko kaikki Wiin jälkeiset pelit, eli vaikka Smash Bros nyt sitten kasuaalipelejä ja viimeisin Street Fighter "hardcore" tappelupeli? Millä perusteella? Koska toinen on Nintendolta?

Eivätkä panosta raudan kehitykseenkään... :D Pleikkarin kapula ei olisi varmaan kuin pelkkä kulmikas muovinkappale parilla napilla jos Nepa ei kehittäis mitään :)

Itse pelaan enimmäkseen PC:llä ja Nipan koneet on tähän asti ollu hyvä siihen viereen ja niin näyttää olevan jatkossa Switchinkin kanssa. Vee kakkosessa väitetään kovasti ettei täällä ole mitään Nintendo-vihaa ja kyllähän Switchissä on asioita, joita oltaisiin voitu tehdä paremmin, mutta kyllä täällä tuntuu siltä, että täällä kiskotaan jotain aivan ihme analyyseja suoraan omasta anuksesta, vaikkei edes Nintendon viimeisimpiin koneisiin olla ikinä koskettukkaan ---> Silti muka tiedetään kaikesta kaikki ja huudellaan mitä pitäisi koko firman tehdä: Millähän kokemuksella juuri SINÄ olet sanomaan yhtään mitään, mitä 1800-luvulla perustetun firman pitäisi tehdä välttyäkseen konkurssilta?
lainaa
NipaIsDoomed

26.02.2017 klo 09.31 4 tykkää tästä

Voi_morjes kirjoitti:
2q4rh kirjoitti:
Juuri näin eikä tuolle linjalle näy loppua.Nintendon laiva on jumissa kun Blue Ocean meri on haihtunut pois.Tänäpäivänä markkinoilla ei ole enää tarvetta eikä yleisöä Wiin tapaisille konsoleille jotka tarjoavat pelkästään kasuali painotteisia minipelejä.Nintendo ei tee markkinointi tutkimusta eikä panosta muutenkaan juuri mitään pelien tai raudan kehitykseen.Nintendo ei ikinä muutu he jatkavat tuolla Wiin linjalla ihan loppuun asti.


Ei panosta pelikehitykseen? Pelkkiä minipelejä? Eli Breath of the Wild, joka on saanut jo Edgeltä 10 (mikä lienee kova saavutus, koska ovat antaneet moisen ainoastaan 19 pelille toimintansa aikana) ja joka on saanut kriitikoita hullaantumaan ---> https://i.imgur.com/lfbx5bO.jpg on kasuaaliminipelikokoelma?

Sama varmaan pätee aiempiinkin Zeldoihin ja Super Smash Brossiin, Mario Karttiin, Xenobladeen, kaikkiin 3D-Marioihin? Pistetään samaan syssyyn Bayonetta 2, joka ei olisi olemassa ilman Nipaa... Mikään noista ei ole oikea peli, kaikki roskiin! Samantein kaikki kehitteilläkin olevat Xenobleidit sun muut Splatoonit jotka on tulossa Switchille!

Hei, on ihan ookoo jos ei tykkää, mutta mitä vattua V2? Millä muulla perusteella, kuin 1 2 Switchillä tässä kosiskellaan kasuaaleja? Onko kaikki Wiin jälkeiset pelit, eli vaikka Smash Bros nyt sitten kasuaalipelejä ja viimeisin Street Fighter "hardcore" tappelupeli? Millä perusteella? Koska toinen on Nintendolta?

Eivätkä panosta raudan kehitykseenkään... :D Pleikkarin kapula ei olisi varmaan kuin pelkkä kulmikas muovinkappale parilla napilla jos Nepa ei kehittäis mitään :)

Itse pelaan enimmäkseen PC:llä ja Nipan koneet on tähän asti ollu hyvä siihen viereen ja niin näyttää olevan jatkossa Switchinkin kanssa. Vee kakkosessa väitetään kovasti ettei täällä ole mitään Nintendo-vihaa ja kyllähän Switchissä on asioita, joita oltaisiin voitu tehdä paremmin, mutta kyllä täällä tuntuu siltä, että täällä kiskotaan jotain aivan ihme analyyseja suoraan omasta anuksesta, vaikkei edes Nintendon viimeisimpiin koneisiin olla ikinä koskettukkaan ---> Silti muka tiedetään kaikesta kaikki ja huudellaan mitä pitäisi koko firman tehdä: Millähän kokemuksella juuri SINÄ olet sanomaan yhtään mitään, mitä 1800-luvulla perustetun firman pitäisi tehdä välttyäkseen konkurssilta?

Voisitko kertoa mitä Switch tarjoaa esim. FPS -ja toimintapelien ystäville? Pleikkarilla ja Boksilla pelejä on laidasta laitaan, mutta ilmeisesti Nipan ainoat valttikortit ovat nämä väsyneet Zeldat ja Mariot? Hohhoijaa.
lainaa
himopelaaja

26.02.2017 klo 09.42 1 tykkää tästä

NipaIsDoomed kirjoitti:
Voi_morjes kirjoitti:
2q4rh kirjoitti:
Juuri näin eikä tuolle linjalle näy loppua.Nintendon laiva on jumissa kun Blue Ocean meri on haihtunut pois.Tänäpäivänä markkinoilla ei ole enää tarvetta eikä yleisöä Wiin tapaisille konsoleille jotka tarjoavat pelkästään kasuali painotteisia minipelejä.Nintendo ei tee markkinointi tutkimusta eikä panosta muutenkaan juuri mitään pelien tai raudan kehitykseen.Nintendo ei ikinä muutu he jatkavat tuolla Wiin linjalla ihan loppuun asti.


Ei panosta pelikehitykseen? Pelkkiä minipelejä? Eli Breath of the Wild, joka on saanut jo Edgeltä 10 (mikä lienee kova saavutus, koska ovat antaneet moisen ainoastaan 19 pelille toimintansa aikana) ja joka on saanut kriitikoita hullaantumaan ---> https://i.imgur.com/lfbx5bO.jpg on kasuaaliminipelikokoelma?

Sama varmaan pätee aiempiinkin Zeldoihin ja Super Smash Brossiin, Mario Karttiin, Xenobladeen, kaikkiin 3D-Marioihin? Pistetään samaan syssyyn Bayonetta 2, joka ei olisi olemassa ilman Nipaa... Mikään noista ei ole oikea peli, kaikki roskiin! Samantein kaikki kehitteilläkin olevat Xenobleidit sun muut Splatoonit jotka on tulossa Switchille!

Hei, on ihan ookoo jos ei tykkää, mutta mitä vattua V2? Millä muulla perusteella, kuin 1 2 Switchillä tässä kosiskellaan kasuaaleja? Onko kaikki Wiin jälkeiset pelit, eli vaikka Smash Bros nyt sitten kasuaalipelejä ja viimeisin Street Fighter "hardcore" tappelupeli? Millä perusteella? Koska toinen on Nintendolta?

Eivätkä panosta raudan kehitykseenkään... :D Pleikkarin kapula ei olisi varmaan kuin pelkkä kulmikas muovinkappale parilla napilla jos Nepa ei kehittäis mitään :)

Itse pelaan enimmäkseen PC:llä ja Nipan koneet on tähän asti ollu hyvä siihen viereen ja niin näyttää olevan jatkossa Switchinkin kanssa. Vee kakkosessa väitetään kovasti ettei täällä ole mitään Nintendo-vihaa ja kyllähän Switchissä on asioita, joita oltaisiin voitu tehdä paremmin, mutta kyllä täällä tuntuu siltä, että täällä kiskotaan jotain aivan ihme analyyseja suoraan omasta anuksesta, vaikkei edes Nintendon viimeisimpiin koneisiin olla ikinä koskettukkaan ---> Silti muka tiedetään kaikesta kaikki ja huudellaan mitä pitäisi koko firman tehdä: Millähän kokemuksella juuri SINÄ olet sanomaan yhtään mitään, mitä 1800-luvulla perustetun firman pitäisi tehdä välttyäkseen konkurssilta?

Voisitko kertoa mitä Switch tarjoaa esim. FPS -ja toimintapelien ystäville? Pleikkarilla ja Boksilla pelejä on laidasta laitaan, mutta ilmeisesti Nipan ainoat valttikortit ovat nämä väsyneet Zeldat ja Mariot? Hohhoijaa.


Nää V2 sankarit on tulevia toimitusjohtajia ja markkinointipäälliköitä, kyllähän ne tietää. Uusin Zelda on kerännyt jo nyt niin paljon kunniaa ja ylistystä, että paatuneimatkin pessimistit ovat alkaneet tosissaan harkitsemaan Switchin ostoa, mutta eivät haluaisi ostaa konsolia yhden pelin takia heidän näkökulmastaan. 10/10 Edgeltä, jonka taakse jäi PS4 mahtipeli Horizon Dawn. Kyllä keplaa 3.3. unboxata konsoli ja Zelda.
lainaa
welldone

26.02.2017 klo 11.34 1 tykkää tästä

^ muista pistää ylös myös vuosi, koska 3.3.2018 on seuraava kerta, kun saat lisää pelattavaa.

Zelda > horizon kieltämättä, mutta nintendon kohdalla voi verrata suoraan 3rd party peleihin. 30kpl 9/10 > 1kpl 10/10
lainaa
NipaIsDoomed

26.02.2017 klo 11.48 5 tykkää tästä

himopelaaja kirjoitti:
NipaIsDoomed kirjoitti:
Voi_morjes kirjoitti:
2q4rh kirjoitti:
Juuri näin eikä tuolle linjalle näy loppua.Nintendon laiva on jumissa kun Blue Ocean meri on haihtunut pois.Tänäpäivänä markkinoilla ei ole enää tarvetta eikä yleisöä Wiin tapaisille konsoleille jotka tarjoavat pelkästään kasuali painotteisia minipelejä.Nintendo ei tee markkinointi tutkimusta eikä panosta muutenkaan juuri mitään pelien tai raudan kehitykseen.Nintendo ei ikinä muutu he jatkavat tuolla Wiin linjalla ihan loppuun asti.


Ei panosta pelikehitykseen? Pelkkiä minipelejä? Eli Breath of the Wild, joka on saanut jo Edgeltä 10 (mikä lienee kova saavutus, koska ovat antaneet moisen ainoastaan 19 pelille toimintansa aikana) ja joka on saanut kriitikoita hullaantumaan ---> https://i.imgur.com/lfbx5bO.jpg on kasuaaliminipelikokoelma?

Sama varmaan pätee aiempiinkin Zeldoihin ja Super Smash Brossiin, Mario Karttiin, Xenobladeen, kaikkiin 3D-Marioihin? Pistetään samaan syssyyn Bayonetta 2, joka ei olisi olemassa ilman Nipaa... Mikään noista ei ole oikea peli, kaikki roskiin! Samantein kaikki kehitteilläkin olevat Xenobleidit sun muut Splatoonit jotka on tulossa Switchille!

Hei, on ihan ookoo jos ei tykkää, mutta mitä vattua V2? Millä muulla perusteella, kuin 1 2 Switchillä tässä kosiskellaan kasuaaleja? Onko kaikki Wiin jälkeiset pelit, eli vaikka Smash Bros nyt sitten kasuaalipelejä ja viimeisin Street Fighter "hardcore" tappelupeli? Millä perusteella? Koska toinen on Nintendolta?

Eivätkä panosta raudan kehitykseenkään... :D Pleikkarin kapula ei olisi varmaan kuin pelkkä kulmikas muovinkappale parilla napilla jos Nepa ei kehittäis mitään :)

Itse pelaan enimmäkseen PC:llä ja Nipan koneet on tähän asti ollu hyvä siihen viereen ja niin näyttää olevan jatkossa Switchinkin kanssa. Vee kakkosessa väitetään kovasti ettei täällä ole mitään Nintendo-vihaa ja kyllähän Switchissä on asioita, joita oltaisiin voitu tehdä paremmin, mutta kyllä täällä tuntuu siltä, että täällä kiskotaan jotain aivan ihme analyyseja suoraan omasta anuksesta, vaikkei edes Nintendon viimeisimpiin koneisiin olla ikinä koskettukkaan ---> Silti muka tiedetään kaikesta kaikki ja huudellaan mitä pitäisi koko firman tehdä: Millähän kokemuksella juuri SINÄ olet sanomaan yhtään mitään, mitä 1800-luvulla perustetun firman pitäisi tehdä välttyäkseen konkurssilta?

Voisitko kertoa mitä Switch tarjoaa esim. FPS -ja toimintapelien ystäville? Pleikkarilla ja Boksilla pelejä on laidasta laitaan, mutta ilmeisesti Nipan ainoat valttikortit ovat nämä väsyneet Zeldat ja Mariot? Hohhoijaa.


Nää V2 sankarit on tulevia toimitusjohtajia ja markkinointipäälliköitä, kyllähän ne tietää. Uusin Zelda on kerännyt jo nyt niin paljon kunniaa ja ylistystä, että paatuneimatkin pessimistit ovat alkaneet tosissaan harkitsemaan Switchin ostoa, mutta eivät haluaisi ostaa konsolia yhden pelin takia heidän näkökulmastaan. 10/10 Edgeltä, jonka taakse jäi PS4 mahtipeli Horizon Dawn. Kyllä keplaa 3.3. unboxata konsoli ja Zelda.

Niin, yhden Zeldan takia ei konsoleita myydä. Pleikkarille tulee hittiä hitin perään (Nioh, Horizon), ja samaan aikaan nipa porskuttaa ikäloppu Zeldalla, eikä tuo uusia, kunnon pelejä konsolilleen. Ja kysyin, että mitä nipa tarjoaa FPS -ja toimintapelien ystäville, ja vastaus on: ei mitään, koska he haluavat vain miellyttää lapsia ja kaulaparta nörttejä. Säälittävää.
lainaa
Voi_morjes

26.02.2017 klo 12.09

NipaIsDoomed kirjoitti:

Voisitko kertoa mitä Switch tarjoaa esim. FPS -ja toimintapelien ystäville? Pleikkarilla ja Boksilla pelejä on laidasta laitaan, mutta ilmeisesti Nipan ainoat valttikortit ovat nämä väsyneet Zeldat ja Mariot? Hohhoijaa.


Olet oikeassa, FPS-rintamalla Switchillä on tällä hetkellä huutava pula. MUTTA onko aivan okei ottaa Pleikka ja Boksi, joilla on ollut vuosia aikaa kasvattaa valikoimaansa vs uusi kone jota ei olla vielä edes julkaistu? Joku on mennyt ja vääntänyt tällaisen https://i.redd.it/j5ire100rghy.png , tuossa tuskin on aivan kaikki mitä Switchille on tulossa + E3 on kaiken lisäksi muutaman kuukauden päässä, kai sinnekkin kannattaa jotain jättää, eks vaan? ;)

Pointtini on että herranjestas ihmiset, odottakaa ja katsokaa mitä tälle vempeleelle ylipäätään edes tulee. Kuinka kauan Pleikkarin paras peli julkaisun jälkeen oli tyyliin Resogun? Ehkä noin vuoden pari jälkeen voidaan oikeasti vilkasta valikoimaa ja sitten todeta "just, Switchillä ole mitään pelattavaa", eikä viikko ennen julkaisua milloin kukaan tiedä mitä edes on oikeasti tulossa.

Wait and see, eikä kivitetä ennen kuin kerkiää edes kauppoihin... Tai odottakaa nyt edes E3 asti, jos kiviämpärit on jo täynnä ja ready to go
lainaa
Semmosta

26.02.2017 klo 15.27 1 tykkää tästä

Voi_morjes kirjoitti:
NipaIsDoomed kirjoitti:

Voisitko kertoa mitä Switch tarjoaa esim. FPS -ja toimintapelien ystäville? Pleikkarilla ja Boksilla pelejä on laidasta laitaan, mutta ilmeisesti Nipan ainoat valttikortit ovat nämä väsyneet Zeldat ja Mariot? Hohhoijaa.


Olet oikeassa, FPS-rintamalla Switchillä on tällä hetkellä huutava pula. MUTTA onko aivan okei ottaa Pleikka ja Boksi, joilla on ollut vuosia aikaa kasvattaa valikoimaansa vs uusi kone jota ei olla vielä edes julkaistu? Joku on mennyt ja vääntänyt tällaisen https://i.redd.it/j5ire100rghy.png , tuossa tuskin on aivan kaikki mitä Switchille on tulossa + E3 on kaiken lisäksi muutaman kuukauden päässä, kai sinnekkin kannattaa jotain jättää, eks vaan? ;)

Pointtini on että herranjestas ihmiset, odottakaa ja katsokaa mitä tälle vempeleelle ylipäätään edes tulee. Kuinka kauan Pleikkarin paras peli julkaisun jälkeen oli tyyliin Resogun? Ehkä noin vuoden pari jälkeen voidaan oikeasti vilkasta valikoimaa ja sitten todeta "just, Switchillä ole mitään pelattavaa", eikä viikko ennen julkaisua milloin kukaan tiedä mitä edes on oikeasti tulossa.

Wait and see, eikä kivitetä ennen kuin kerkiää edes kauppoihin... Tai odottakaa nyt edes E3 asti, jos kiviämpärit on jo täynnä ja ready to go


Tossa listassa on vaan se vikana, että noista ei oo niitä kunnon pelejä kuin vain osa, ja sinne vaan lätkitään pokemonin logoja ja muita ilman mitään julkistuksia. Eikä täällä kukaan switchiä vielä ole mihinkään viskaamassa, vaan mm. Herra Bladekill otti kantaa tähän uutiseen ja sen pelijulkistukseen, joka ei ole sitä mitä tässä odotetaan. Taidat jakaa muiden skeptisyyden, mutta Switchin ennakkotilanneena yrität lievittää epävarmuuttasi puolustamalla sokeasti päätöstäsi.
lainaa
Voi_morjes

26.02.2017 klo 16.48 1 tykkää tästä

Semmosta kirjoitti:
Tossa listassa on vaan se vikana, että noista ei oo niitä kunnon pelejä kuin vain osa, ja sinne vaan lätkitään pokemonin logoja ja muita ilman mitään julkistuksia. Eikä täällä kukaan switchiä vielä ole mihinkään viskaamassa, vaan mm. Herra Bladekill otti kantaa tähän uutiseen ja sen pelijulkistukseen, joka ei ole sitä mitä tässä odotetaan. Taidat jakaa muiden skeptisyyden, mutta Switchin ennakkotilanneena yrität lievittää epävarmuuttasi puolustamalla sokeasti päätöstäsi.


Jep, tuo lista on kyllä omaankin makuuni aivan liian indie-painotteinen, eikä oikeasti suuria julkaisuja olla kovinkaan paljoa julkistettu. Ja esim. Herra Bladekillin viestissä ei ole mitään vikaa, jos peli ei miellytä niin ei miellytä ja sen saa ääneen sanoa.

Mutta viesti, johon ensimmäiseksi täällä reagoin, antoi juuri sellaisen lynkkaus-kuvan, että Switchille ei ole pelejä, eikä tule koskaan olemaankaan ja jos tulee olemaan niin ne ovat pelkkiä yksi kaksi kytkin -pelejä perheen äideille ja tällaiselle masiinalle ei ole mitään markkinoita. On aika hurjaa tekstiä mistä tahansa pelikoneesta, joka ei ole vielä nähnyt ensimmäistä E-kolmostakaan.

Eli siis FPS-peleistä on puutetta. Okei, se on tämänhetkinen tilanne. Mutta kukaan täällä ei voi sanoa, että sen tilanne ei voi muuttua. Switch voi saada paljon FPS-pelejä tai sitten ei yhtään, who knows? Mitä siis yritin aiemmin sanoa, että on aivan liian aikaista sanoa mitä pelejä Switch tulee saamaan, kun ei edes olla kunnolla varmoja siitä myykö koko kapistus mitään. O.o Että rauhoittukaa ja odottakaa edes sitä E-kolmosta, ennen kuin sanotte että Switch on tarkoitettu vain ja ainoastaan kasuaaliyleisölle
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

26.02.2017 klo 18.11 4 tykkää tästä

Voi_morjes kirjoitti:
2q4rh kirjoitti:
Juuri näin eikä tuolle linjalle näy loppua.Nintendon laiva on jumissa kun Blue Ocean meri on haihtunut pois.Tänäpäivänä markkinoilla ei ole enää tarvetta eikä yleisöä Wiin tapaisille konsoleille jotka tarjoavat pelkästään kasuali painotteisia minipelejä.Nintendo ei tee markkinointi tutkimusta eikä panosta muutenkaan juuri mitään pelien tai raudan kehitykseen.Nintendo ei ikinä muutu he jatkavat tuolla Wiin linjalla ihan loppuun asti.

Millähän kokemuksella juuri SINÄ olet sanomaan yhtään mitään, mitä 1800-luvulla perustetun firman pitäisi tehdä välttyäkseen konkurssilta?

Kommenttisi perusteella oletan että tulet työelämän ulkopuolelta. Tiedoksesi: Ihan yleisesti ottaen ja eteenkin teknologia-alalla se että firma on perustettu 1800-luvulla tai on "vanha" ei todellakaan takaa mitään hyvää päätöksen tekoa tai muutenkaan toimivaa firmaa. Itseasiassa useimmiten juuri päinvastaista. Tällaisissa puljuissa on ongelmina usein mm. äärimmäinen ja turha byrokratia/hierarkia, käsittämättömän paksu hyödyttömien midmanagerien layer häiritsemässä tuotekehitystä, markkinointia ja kaikkea muuta, vanhoollinen ja hidas tapa toimia sekä uuden vastustus jne.

Jos Nintendo kipattaisiin nyt tältä seisomalta ja heidän IP:t annettaisiin jollekkin vakaalle, dynaamiselle ja kohtuullisesti menetyneelle peli/tech alan firmalle niin todennäköisesti lähes kaikki menisi paremmin.
Muokannut: Bladekill 26.02.2017 klo 18.13 lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova