Tuorein sisältö

Vartoamisen aika on ohi! Mass Effect: Andromeda poistaa tutun odotteluperinteen

23.11.2016 klo 21.00 | Luettu: 7218 kertaa | Teksti: Markus Mesiä


Mass Effect -trilogian pelanneet tuskin muistelevat järin suurella lämmöllä Normandy-aluksella ihmeteltyjä lataustaukoja. Huoli pois, sillä maaliskuussa ilmestyvä Mass Effect: Andromeda hylkää moiset menneisyyteen kuuluvat murheet.

Uudella aluksella kulkemisen luvataan olevan täysin sulavaa, mikä poikkeaa perinteestä roimasti. Ykkösosassa kärvisteltiin hitaassa hississä, kakkosessa tuijotettiin latausruutua ja kolmannessa odoteltiin turvatarkastuksen valmistumista.

Samaisessa Game Informerin artikkelissa kerrotaan tuoreen Tempest-aluksen muistuttavan monin tavoin aiempaa menopeliä. Uusi kulkuväline sisältää pienemmästä koostaan huolimatta tuttuja huoneita aina ohjaamosta hyttiin ja kannesta kulkuneuvovarastoon.

Mass Effect: Andromeda ilmestyy PlayStation 4:lle, Xbox Onelle ja PC:lle maaliskuun aikana.

V2.fi | Markus Mesiä
< Telltalen Walking De... Steamin syysale alko... >

Keskustelut (5 viestiä)

fndcobs

23.11.2016 klo 21.04 8 tykkää tästä

Se turvatarkastus taisi kestää kokonaiset 5 sekuntia. Ihanko oikeasti tämmöinen on game-selling feature?
lainaa
Hätähousu

23.11.2016 klo 22.04 5 tykkää tästä

fndcobs kirjoitti:
Se turvatarkastus taisi kestää kokonaiset 5 sekuntia. Ihanko oikeasti tämmöinen on game-selling feature?

Nykypäivän kaikkihetimullenyt-yhteiskunnassa, kyllä.
lainaa
Liimaletti

24.11.2016 klo 09.08 2 tykkää tästä

Ei vittu. Valitatteko te oikeasti siitä, että Ass Effect Andromedassa on vähemmän lataustaukoja? Lataustauot eivät olleet pcllä ongelma, mutta konsoleilla se oli paljon hitaampaa, joten mitä vähemmän latausta sitä enemmän peliaikaa.
lainaa
fsdsdfsdf

24.11.2016 klo 09.31 6 tykkää tästä

Jonnet ei tiedä todellisista latausajoista mitään, eihän ne sellaisia pysty kestämään edes viittä sekuntia.
lainaa
vdbpsighpis

24.11.2016 klo 18.05

Liimaletti kirjoitti:
Ei vittu. Valitatteko te oikeasti siitä, että Ass Effect Andromedassa on vähemmän lataustaukoja? Lataustauot eivät olleet pcllä ongelma, mutta konsoleilla se oli paljon hitaampaa, joten mitä vähemmän latausta sitä enemmän peliaikaa.


Valitan siitä, että tämä on nykyään pelinkehityksessä aihe jota pitää hehkuttaa. Kertoo jotain siitä kuinka vähissä idea on. Ja sitten jos muu peli on kuitenkin sitä samaa putkijuoksua kuin kolmosessa.

Lataustauko-ongelmahan ratkeaisi itse-asiassa helposti sillä, että alus olisi puolet pienempi
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova