Väläyksiä PS4Pron peleistä, pidempi Tomb Raiderista sekä vielä loput tiedonjyvät
Noniin, eiköhän näillä ole PS4Pro-uutiset hetkeksi taputeltu. Tässä vielä videota laitteen grafiikkakykyjä esittelevistä peleistä, sekä pidempi pätkä Rise of the Tomb Raiderista.
Tomb Raiderista kerrotaan myös löytyvän asetus, jolla 30 FPS ruudunpäivitysnopeuslukituksen saa avattua. Tekijöiden mukaan FPS nousee jopa yli 45 FPS:ään.
PlayStation 4 Pron Share-nappi ottaa 4K-ruutukuvia, mutta video on rajattu 1080-resoluutioon.
Destructoid kertoo, että Horizon Zero Dawn ei tue natiivisti 4K-resoluutiota, vaan se skaalataan oikeaan kokoon. Tekijät vakuuttavat, etteivät useimmat eroa huomaa.
Destructoid muistuttaa myös, ettei laitteessa ole UHD-asemaa, eli 4K-Blu-Rayt eivät toimi. HDR-värimaailman tuki saapuu kaikille PS4-konsoleille ensi viikon päivityksessä.
Keskustelut (7 viestiä)
08.09.2016 klo 14.02 2
08.09.2016 klo 16.13
Skaalaamalla kuvanlaatu voi parhaimmillaan säilyä yhtä hyvänä, jos pikselit sopii täydellisesti toisiinsa, mutta muussa tapauksessa kuvanlaatu heikkenee aina ja selvästi. En kyllä ymmärrä miksi konsolin pitäisi skaalata kuva, näytöt kyllä osaa itse skaalata kuvan täyttämään koko näyttöala. Ehkä tällä tavalla yritetään välttää nykytelevisioiden surkeat filtterit, jotka on useimmissa oletuksena päällä.
"FPS nousee jopa yli 45 FPS:ään"
XD Tosiasia on, että monet pelit vain tarvitsee sen 60fps, eikä 45 paljoa auta. Esimerkiksi nopeatempoinen 2d-toimintapeli on inhottava pelata alle 60fps.
08.09.2016 klo 16.56
Eipä siinä, eihän se tyhmä ole joka pyytää.
09.09.2016 klo 00.51 1
Sitten kun vielä ottaa VR:n Pro:n kaveriksi, niin siinähän onkin huippusetti alle kolmanneksella mitä FägelusRift + "teho"-PuuCee kustantaa. Ja sen verran tekniikan kärjessä PuuCee-virtuaalimaailma on, että siitä puuttuvat käsiohjaimet (on tosi näppärää käyttää näppäimistöä ja hiirtä virtuaalikypärä päässä, eikös?)
Ps. Itse lopetin jo muutama vuosi sitten, kiitos jatkuvan patchin lataamisen, ajurien päivittämisen ja komponenttien vaihtelun. Se aika mitä meni tuohon bugiralliin, oli tuplasti se mitä pystyi pelaamaan. Never again, PC on kuollut (pelialustana).
09.09.2016 klo 04.48
10.09.2016 klo 21.58
10.09.2016 klo 22.04
Kirjoita kommentti