Mighty No. 9:n julkaisussa vaikeuksia – Xbox-versio myöhästyy, Steamissa DLC-hämmennystä ja Wii U -versio kaatoi konsolin
Steamissa osa pelaajista on joutunut kokemaan DLC-pakettien sekaannuksista, jotka Comceptin mukaan johtuvat Humble Bundlen omista ongelmista. Myöskään PlayStation Networkin aktivointikoodit eivät aluksi toimineet, mutta eilisiltana ongelma oli jo korjattu. Humble tulee korjaamaan loput koodiongelmat lähiaikoina.
Pelin Wii U -versio on toistaiseksi ollut kaikista ongelmallisin, jolla peli hidastelee ja pahimmillaan kaataa koko konsolin käyttöjärjestelmän. Korjaava päivitys on jo kuitenkin ehditty julkaista.
Comcept on myös ilmoittanut, että pelin Xbox 360 -versiota joutuu odottamaan vielä muutaman päivän. "Xbox 360 -version julkaisuprosessissa oli ongelmia, ja vika löydettiin viimeisen testikierroksen aikana, minkä vuoksi version julkaisu viivästyy usealla päivällä", pelin virallisella blogilla kerrotaan. Pelin julkaisu on viivästynyt jo useita kertoja aiemmin, eikä myöskään Macin tai Linuxin tarkkaa julkaisupäivää ole tiedossa.
Alunperin Kickstarterissa rahoitettu ja Mega Manin henkiseksi jatko-osaksi luonnehdittu Mighty No. 9 saa virallisen julkaisunsa Euroopassa perjantaina PS4:lle, PS3:lle, Xbox Onelle, Wii U:lle ja PC:lle.
Keskustelut (7 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 16.04.2007
22.06.2016 klo 19.57 1
[EDIT]: Odotus aina kyllä palkitaan, eikös vaan?
Rekisteröitynyt 18.01.2015
22.06.2016 klo 20.07
Rekisteröitynyt 04.11.2007
22.06.2016 klo 22.26 1
22.06.2016 klo 23.39
Heikosti menee, jos näin yksinkertaisen pelin julkaisu ryssitään näin pahasti.
Mighty No 9 haluttiin julkaista melkein jokaiselle alustalle(PS4,PS3,Xbox One,Xbox 360,PC,Vita,3DS) mikä oli lopulta nähtävästi likaa Keiji Inafunelle ja tekijöille.Tämänkin pelin julkaisua lykättiin monta kertaa ja loppu tulos on silti surkea.Pelillä oli noin 4 miljoonan euron budjetti.Minkä olisi luullut riittävän hyvin tälläisen pienen budjetin tasoloikka pelin tekemiseen.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
23.06.2016 klo 03.42
Heikosti menee, jos näin yksinkertaisen pelin julkaisu ryssitään näin pahasti.
Mighty No 9 haluttiin julkaista melkein jokaiselle alustalle(PS4,PS3,Xbox One,Xbox 360,PC,Vita,3DS) mikä oli lopulta nähtävästi likaa Keiji Inafunelle ja tekijöille.Tämänkin pelin julkaisua lykättiin monta kertaa ja loppu tulos on silti surkea.Pelillä oli noin 4 miljoonan euron budjetti.Minkä olisi luullut riittävän hyvin tälläisen pienen budjetin tasoloikka pelin tekemiseen.
Peli on tehty Unreal Engine 3:lla, joka tukee lähes jokaista kuviteltavissa olevaa alustaa. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että uusia alustoja saa lisättyä puoli-ilmaiseksi. Jos peli olisi graafisesti erityisen vaativa, voisi kääntäminen muille alustoilla vaatia haastavampia optimointikikkoja, mutta luulen vähän, että sille ei ole ollut tämän kanssa tarvetta.
23.06.2016 klo 12.07 2
23.06.2016 klo 19.57
Kirjoita kommentti