Mietitäänpä hetki tämän räiskintäpelin ideaa: hyvät kasvavat, huonot kutistuvat - ja taas on kaikki hyvin?
Kun pelaaja ottaa osumaa, hänen hahmonsa kutistuu ja ampuja vastaavasti kasvaa. Jatkossa osumaa ottaneeseen on siis vaikeampi osua, kun taas hyvään pelaajaan, joka ampuu paljon muita ja kasvaa, on helpompi osua. Pienillä hahmoilla pääsee pieniin piiloihin, isoilla korkeisiin paikkoihin. Molemmilla joukkueilla on lisäksi oma jätti-avatar, jonka koko kuvastaa koko joukkueen yhteiskokoa.
Pelin on vielä alpha-vaiheessa, mutta alla oleva video esittelee paremmin tätä omaperäistä - ja ehkäpä nerokasta - ideaa.
Keskustelut (3 viestiä)
Rekisteröitynyt 03.09.2007
15.06.2016 klo 01.05 1
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.06.2016 klo 08.43
Erona oli se, että hahmot eivät vaihtaneet kokoa suoraan osumasta, vaan kokoon vaikutti tappojen määrä eli sen hetkinen sijainti pistetaulukolla. Voin myös luvata, että ainakaan konsoleilla pelatessa tämä ei tule toimimaan - erikokoiset hahmot olivat Goldeneyssa/Timesplittersissa jo ehkä maailman ärsyttävin lisä.
16.06.2016 klo 09.17
Kirjoita kommentti