Tuorein sisältö

Nintendon seuraava konsoli julkaistaan ensi vuoden maaliskuussa

27.04.2016 klo 10.28 | Luettu: 11559 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Nintendo NX:n (tai mikä sen nimi tulee olemaankaan) julkaisuaikaa on monien analyytikkojen ja huhuilijoiden toimesta aseteltu tämän vuoden syksylle tai viimeistään joululle, mutta näin ei tule käymään. Voi olla, että se oli joskus Nintendon suunnitelma, mutta juuri saapuneen tiedon mukaan julkaisuaika on ensi vuoden maaliskuu.

Kyseessä ei ole enää huhu, vaan virallinen tieto Nintendolta sen talouskatselmustilaisuudesta. Myös seuraava Zelda-peli siirtyy samaan ajankohtaan - ja julkaistaan Wii U:n lisäksi myös Nintendo NX:lle.

NX:ää ei tulla myöskään näkemään tämän vuoden E3-tapahtumassa - ainakaan isosti.

V2.fi seuraa tilannetta, päivitetään tätä uutista, mikäli lisätietoja vielä kuuluu.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Katso uusi traileri ... Apex on paha koreala... >

Keskustelut (9 viestiä)

Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

27.04.2016 klo 11.59 6 tykkää tästä

Kuinka onnistua:

1. Tehot ajantasalle
2. Hyvät suhteet ja voitelut 3rd party firmoihin
3. Innovaatio-paskanjauhanta pois ellei OIKEASTI ole jotain mullistavaa tai merkittävää tarjottavaa
4. Vähemmän nillitystä ja fasismia ja enemmän joustavuutta niin pelaajien kuin pelifirmojen suhteen.
lainaa
PCKKA

27.04.2016 klo 14.13 4 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:
Kuinka onnistua:

1. Tehot ajantasalle
2. Hyvät suhteet ja voitelut 3rd party firmoihin
3. Innovaatio-paskanjauhanta pois ellei OIKEASTI ole jotain mullistavaa tai merkittävää tarjottavaa
4. Vähemmän nillitystä ja fasismia ja enemmän joustavuutta niin pelaajien kuin pelifirmojen suhteen.


En jaksa uskoa, että näillä konsteilla enään "onnistutaan". Toki asia on hyvin pitkälti riippuvainen mitkä myyntimäärät riittävät onnistumiseen.

1. Suurimmalla osalla pelaajista on vain se yksi konsoli. Wiin kohdalla tilanne oli toinen, koska Wii oli SE partypelikonsoli. Pelaajilla on jo PS4 tai X1 tuskin hankkivat tehojen takia NX.
2. Sama syy kuin ensimmäiseen, 3rd party pelit eivät enään tässä vaiheessa ole syy hankkia NX, ne tulevat kuitenkin X1 tai PS4 sillä niitä on myyty jo 30M konsolia.
3. Osittain samaa mieltä, mutta nintendolle ja nintendo faneille se erilaisuus "nintendomaisuus" on se juttu hankkia konsoli. Olisi TODELLA suuri riski lähteä kopioimaan PS4 ja X1 ja niiden fanien muroihin jotka nintendon vielä jaksavat hankkia.
4. A: selvitä mitä termi fasismi tarkoittaa. B: tämä on todella hyvä pointti joka auttaa niitä pelaajia jotka nintendon hankkiavat, ei kuitenkaan räjäytä pankkia.

Itse uskon "onnistumiseen" vaadittavan jälleen jotain erillaista. Esimerkiksi huhut koti-/käsikonsolihybridistä voisi olla juuri se, mikäli tehot ovat kohdallaan. DS eri versioineen on myyny kymmeniä (satoja?) miljoonia ja tähän kohderyhmään NX saattaa hyvinkin vedota mikäli kyseessä tosiaan on hybridi.
lainaa
fsgipgfriph

27.04.2016 klo 14.45 1 tykkää tästä

Mielessä on myös jonkinlainen visio mitä voisi ja pitäisi olla, mutta nuo on ihan hyvät pointit. Riittääkö että tekevät X1/PS4:n Nintendo-pelien tuella? Tehokkaampi on turha tehdä koska 3rd partyt eivät varmasti ala tekemään pelejään Nintendon kone ensisijaisesti mielessään vaan sen alimman pullonkaulan mukaan mennään. Konsoliomistajat eivät ole osoittaneet mitään innokkuutta ostaa uutta laitetta vaan PS4.5:kin aiheutti hirveän älämölön.

Jos Sony ja Microsoft julkaisisivat omat uuden konsolinsa samaan aikaan niin silloin oliskin simppeli kisa, mutta nyt Nintendon pitää keksiä jotain jolla perustelevat kuluttajille hankinnan. 3rd partyt saattavat hypätä mukaan tehojen riittäessä mutta se ei riitä peruspelaajille että Division ja SF5 tulevat nyt myös Nintendolle. Jotain innovaatiota pitää olla

Luultavasti ja pelätysti jotain Mario/Lelu/Gimmick-ohjainhuorausta luvassa. Sekin voisi toimia mutta Nintendolla ei oikein näytä pysyvän langat hallussa. Saavat ehkä kännykkälaitteetkin jotenkin liitettyä suunnitelmaansa.
lainaa
ghost33

27.04.2016 klo 14.52 5 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:
Kuinka onnistua:

1. Tehot ajantasalle
2. Hyvät suhteet ja voitelut 3rd party firmoihin
3. Innovaatio-paskanjauhanta pois ellei OIKEASTI ole jotain mullistavaa tai merkittävää tarjottavaa
4. Vähemmän nillitystä ja fasismia ja enemmän joustavuutta niin pelaajien kuin pelifirmojen suhteen.


Nintendon tuntien en usko että mikään noista tulee toteutumaan.Nyt kun NX:n julkaisu ajankohta on virallisesti vihdoin vahvistettu niin Nintendo voisi jo kertoa minkälainen laite kyseessä on.Mutta se että yhtiö ei aio pitää NX esillä ei edes tulevassa E3:ssa kertoo sen että Nintendo ei pääse irti vanhoista tavoistaan.Nintendon vanhat johtajat siellä Kiotossa luulevat edelleen että tuo typerä salailu politiikka auttaa heitä myymään myöhemmin paljon konsoleita.He eivät ymmärrä tuo ei enää toimi nykyaikana se ehkä toimi silloin 1980 luvulla mutta ei enää.Nyt jos koskaan Nintendon pitäisi kertoa minkälainen konsoli NX on ja minkälaisia pelejä sille tulee.Markkinoita sitä aktiivisesti kuluttajille mutta kun ei niin ei.Ne jotka odottavat NX:stä jotain PS4:n ja Xbox Onen tappajaa tulevat varmaan pettymään todella pahasti.

Muutenkin NX:n uusi konsepti viittaa vahvasti uuteen versioon Wiistä.Nintendo varmaan laittaa taas sinne jonkun uuden ohjaustavan.Tällä he uskovat saavansa sitä alkuperäisen Wiin menettyä yleisöä takaisin.Veikkaan että tämänkin konsolin ovat suunnitelleet Genyo Takeda ja Miyamoto.Nintendo on viimeisen 10 vuoden aikana todistanut jo monta kertaa sen että aika on ajanut heistä ohi jo ajat sitten.En usko että NX tulee muuttamaan yhtään mitään.Nintendolta pitäisi potkia kaikki nuo vanhat 60-70 vuotiaat vanhukset ulos ennenkuin mitään positiivisia muutoksia alkaisi tapahtumaan.Mikä ei tule tapahtumaan ainakaan seuravaan muutamaan vuoteen.Koska nuo vanhat seniilit dinosaurukset ovat jummittaneet itsensä sinne yhtiön johtoon ja he eivät helpolla sieltä lähde.Sama koskee monia muita japanilaisia peli yhtiöitä.Sen takia Japanilainen peliala on tänäpäivänä pelkkä vitsi.Ellei satu tykkäämään mobiili peleistä ja pachinko koneista.
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

27.04.2016 klo 15.08 4 tykkää tästä

PCKKA kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:
Kuinka onnistua:

1. Tehot ajantasalle
2. Hyvät suhteet ja voitelut 3rd party firmoihin
3. Innovaatio-paskanjauhanta pois ellei OIKEASTI ole jotain mullistavaa tai merkittävää tarjottavaa
4. Vähemmän nillitystä ja fasismia ja enemmän joustavuutta niin pelaajien kuin pelifirmojen suhteen.

En jaksa uskoa, että näillä konsteilla enään "onnistutaan". Toki asia on hyvin pitkälti riippuvainen mitkä myyntimäärät riittävät onnistumiseen.

Mjoo...olisi ehkä pitänyt hiukan eri tavalla muotoilla esim. "Kuinka saada mahdollisuus onnistumiseen:"

PCKKA kirjoitti:

1. Suurimmalla osalla pelaajista on vain se yksi konsoli. Wiin kohdalla tilanne oli toinen, koska Wii oli SE partypelikonsoli. Pelaajilla on jo PS4 tai X1 tuskin hankkivat tehojen takia NX.

En nyt tiedä mitä Sony ja MS suunnittelevat, mutta NX:n olisi varmaankin lähtökohtaisesti tarkoitus kilpailla oman sukupolvensa kanssa, ei edellisen. Silloinkaan tarkoitus ei ole hankkia NX tehojensa takia vaan lähinnä pitää se realistisena valintana kuluttajille ja kehittäjille muiden rinnalla.

PCKKA kirjoitti:

2. Sama syy kuin ensimmäiseen, 3rd party pelit eivät enään tässä vaiheessa ole syy hankkia NX, ne tulevat kuitenkin X1 tai PS4 sillä niitä on myyty jo 30M konsolia.

Sama perustelu kuin edelliseen.

PCKKA kirjoitti:

3. Osittain samaa mieltä, mutta nintendolle ja nintendo faneille se erilaisuus "nintendomaisuus" on se juttu hankkia konsoli. Olisi TODELLA suuri riski lähteä kopioimaan PS4 ja X1 ja niiden fanien muroihin jotka nintendon vielä jaksavat hankkia.

En oikein tiedä. Sonykin aikoinaan profiloitui siksi valmistajaksi joka tuo tulevaisuuden teknologian kotisohville. Oli Emotion Engineä ja loputtomat E3 hypet aiheesta, oli Cell prosessoria jonka pitäisi muullistaa pelaaminen täysin, mikä lopulta johti massiivisiin valmistuskustannuksiin, tappioihin ja sukupolven häviämiseen. Nyt kun Kutaragi saatiin pois heilumasta ja tilalle vähän järkevämpää porukkaa, Sonyllakin hyväksyttiin se ettei tarvitse rakentaan supertietokonetta tai uutta jeesuksen tuloa vaan kuluttajiin, peleihin keskittyminen halvalla ja standardoidulla PC-arkkitehtuurilla riittää saada homma nousuun.

PCKKA kirjoitti:

4. A: selvitä mitä termi fasismi tarkoittaa. B: tämä on todella hyvä pointti joka auttaa niitä pelaajia jotka nintendon hankkiavat, ei kuitenkaan räjäytä pankkia.

A: Kaikenlainen turha paska missä häiritään ja rajoitetaan omaa/kolmansien osapuolien ja pelaajien normaalia toimintaa. Nintendon kohdalla voidaan lähtä liikkeelle ihan jo siitä että ei anneta pelaajien laittaa pelivideoita youtubeen elleivät he ole hyväksyneet jotain Nintendon riistosopimusta jne. Puhumattakaan kaikesta "ei saa kiroilla", "ei väkivaltapelejä" -asenteista mitkä ovat Nintendon sisällä kummitelleet jo ainakin 90-luvulta saakka.

Tuntuu vähän siltä, että nämä japsijohtajat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta eivät onnistu pyörittämään pelifirmaa kun tuotteita myydään kansainvälisillä markkinoilla (ts. Japanin ulkopuolella).

PCKKA kirjoitti:

Itse uskon "onnistumiseen" vaadittavan jälleen jotain erillaista. Esimerkiksi huhut koti-/käsikonsolihybridistä voisi olla juuri se, mikäli tehot ovat kohdallaan. DS eri versioineen on myyny kymmeniä (satoja?) miljoonia ja tähän kohderyhmään NX saattaa hyvinkin vedota mikäli kyseessä tosiaan on hybridi.

Tabletit ja älypuhelimet ovat käytännössä raiskanneet koko käsikonsolikonseptin juuria myöten ja tehoistakaan ei ole ollut vähään aikaan puutetta joten en usko, että mikään tuohon liittyvä tulee Nintendoa buustimaan.

ghost33 kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:
Kuinka onnistua:

1. Tehot ajantasalle
2. Hyvät suhteet ja voitelut 3rd party firmoihin
3. Innovaatio-paskanjauhanta pois ellei OIKEASTI ole jotain mullistavaa tai merkittävää tarjottavaa
4. Vähemmän nillitystä ja fasismia ja enemmän joustavuutta niin pelaajien kuin pelifirmojen suhteen.


Nintendon tuntien en usko että mikään noista tulee toteutumaan.Nyt kun NX:n julkaisu ajankohta on virallisesti vihdoin vahvistettu niin Nintendo voisi jo kertoa minkälainen laite kyseessä on.Mutta se että yhtiö ei aio pitää NX esillä ei edes tulevassa E3:ssa kertoo sen että Nintendo ei pääse irti vanhoista tavoistaan.Nintendon vanhat johtajat siellä Kiotossa luulevat edelleen että tuo typerä salailu politiikka auttaa heitä myymään myöhemmin paljon konsoleita.He eivät ymmärrä tuo ei enää toimi nykyaikana se ehkä toimi silloin 1980 luvulla mutta ei enää.Nyt jos koskaan Nintendon pitäisi kertoa minkälainen konsoli NX on ja minkälaisia pelejä sille tulee.Markkinoita sitä aktiivisesti kuluttajille mutta kun ei niin ei.Ne jotka odottavat NX:stä jotain PS4:n ja Xbox Onen tappajaa tulevat varmaan pettymään todella pahasti.

Muutenkin NX:n uusi konsepti viittaa vahvasti uuteen versioon Wiistä.Nintendo varmaan laittaa taas sinne jonkun uuden ohjaustavan.Tällä he uskovat saavansa sitä alkuperäisen Wiin menettyä yleisöä takaisin.Veikkaan että tämänkin konsolin ovat suunnitelleet Genyo Takeda ja Miyamoto.Nintendo on viimeisen 10 vuoden aikana todistanut jo monta kertaa sen että aika on ajanut heistä ohi jo ajat sitten.En usko että NX tulee muuttamaan yhtään mitään.Nintendolta pitäisi potkia kaikki nuo vanhat 60-70 vuotiaat vanhukset ulos ennenkuin mitään positiivisia muutoksia alkaisi tapahtumaan.Mikä ei tule tapahtumaan ainakaan seuravaan muutamaan vuoteen.Koska nuo vanhat seniilit dinosaurukset ovat jummittaneet itsensä sinne yhtiön johtoon ja he eivät helpolla sieltä lähde.Sama koskee monia muita japanilaisia peli yhtiöitä.Sen takia Japanilainen peliala on tänäpäivänä pelkkä vitsi.Ellei satu tykkäämään mobiili peleistä ja pachinko koneista.

Aamen.

Tuon käsittämättömän E3 hiljaisuuden lisäksi muutenkin tällainen "vuoden päästä julkaistaan" politiikkaa on vähän sitä Nokian kulta-ajan perintöä että ilmotellaan tuotteesta liian aikaisin, myöhästellään muutama kerta ja missataan parit joulumarkkinat.

Japanilaisessa yrityskulttuurissa kusee juurikin se, että mitä vanhempi homeniska siellä sattuu köhimään korkeimmalla valtaistuimella, sitä suuremmin tätä suurta senseitä on palvottava ja kritisointi/kyseenalaistaminen ei tulisi mieleenkään. Yrittäkääpä siinä sitten kilpailla dynaamisia ja rationaalisia yrityksiä ja muuttuvaa maailmaa vastaan. :D
Muokannut: Bladekill 27.04.2016 klo 15.21 lainaa
ghost33

28.04.2016 klo 15.38 3 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:
PCKKA kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:
Kuinka onnistua:

1. Tehot ajantasalle
2. Hyvät suhteet ja voitelut 3rd party firmoihin
3. Innovaatio-paskanjauhanta pois ellei OIKEASTI ole jotain mullistavaa tai merkittävää tarjottavaa
4. Vähemmän nillitystä ja fasismia ja enemmän joustavuutta niin pelaajien kuin pelifirmojen suhteen.

En jaksa uskoa, että näillä konsteilla enään "onnistutaan". Toki asia on hyvin pitkälti riippuvainen mitkä myyntimäärät riittävät onnistumiseen.

Mjoo...olisi ehkä pitänyt hiukan eri tavalla muotoilla esim. "Kuinka saada mahdollisuus onnistumiseen:"

PCKKA kirjoitti:

1. Suurimmalla osalla pelaajista on vain se yksi konsoli. Wiin kohdalla tilanne oli toinen, koska Wii oli SE partypelikonsoli. Pelaajilla on jo PS4 tai X1 tuskin hankkivat tehojen takia NX.

En nyt tiedä mitä Sony ja MS suunnittelevat, mutta NX:n olisi varmaankin lähtökohtaisesti tarkoitus kilpailla oman sukupolvensa kanssa, ei edellisen. Silloinkaan tarkoitus ei ole hankkia NX tehojensa takia vaan lähinnä pitää se realistisena valintana kuluttajille ja kehittäjille muiden rinnalla.

PCKKA kirjoitti:

2. Sama syy kuin ensimmäiseen, 3rd party pelit eivät enään tässä vaiheessa ole syy hankkia NX, ne tulevat kuitenkin X1 tai PS4 sillä niitä on myyty jo 30M konsolia.

Sama perustelu kuin edelliseen.

PCKKA kirjoitti:

3. Osittain samaa mieltä, mutta nintendolle ja nintendo faneille se erilaisuus "nintendomaisuus" on se juttu hankkia konsoli. Olisi TODELLA suuri riski lähteä kopioimaan PS4 ja X1 ja niiden fanien muroihin jotka nintendon vielä jaksavat hankkia.

En oikein tiedä. Sonykin aikoinaan profiloitui siksi valmistajaksi joka tuo tulevaisuuden teknologian kotisohville. Oli Emotion Engineä ja loputtomat E3 hypet aiheesta, oli Cell prosessoria jonka pitäisi muullistaa pelaaminen täysin, mikä lopulta johti massiivisiin valmistuskustannuksiin, tappioihin ja sukupolven häviämiseen. Nyt kun Kutaragi saatiin pois heilumasta ja tilalle vähän järkevämpää porukkaa, Sonyllakin hyväksyttiin se ettei tarvitse rakentaan supertietokonetta tai uutta jeesuksen tuloa vaan kuluttajiin, peleihin keskittyminen halvalla ja standardoidulla PC-arkkitehtuurilla riittää saada homma nousuun.

PCKKA kirjoitti:

4. A: selvitä mitä termi fasismi tarkoittaa. B: tämä on todella hyvä pointti joka auttaa niitä pelaajia jotka nintendon hankkiavat, ei kuitenkaan räjäytä pankkia.

A: Kaikenlainen turha paska missä häiritään ja rajoitetaan omaa/kolmansien osapuolien ja pelaajien normaalia toimintaa. Nintendon kohdalla voidaan lähtä liikkeelle ihan jo siitä että ei anneta pelaajien laittaa pelivideoita youtubeen elleivät he ole hyväksyneet jotain Nintendon riistosopimusta jne. Puhumattakaan kaikesta "ei saa kiroilla", "ei väkivaltapelejä" -asenteista mitkä ovat Nintendon sisällä kummitelleet jo ainakin 90-luvulta saakka.

Tuntuu vähän siltä, että nämä japsijohtajat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta eivät onnistu pyörittämään pelifirmaa kun tuotteita myydään kansainvälisillä markkinoilla (ts. Japanin ulkopuolella).

PCKKA kirjoitti:

Itse uskon "onnistumiseen" vaadittavan jälleen jotain erillaista. Esimerkiksi huhut koti-/käsikonsolihybridistä voisi olla juuri se, mikäli tehot ovat kohdallaan. DS eri versioineen on myyny kymmeniä (satoja?) miljoonia ja tähän kohderyhmään NX saattaa hyvinkin vedota mikäli kyseessä tosiaan on hybridi.

Tabletit ja älypuhelimet ovat käytännössä raiskanneet koko käsikonsolikonseptin juuria myöten ja tehoistakaan ei ole ollut vähään aikaan puutetta joten en usko, että mikään tuohon liittyvä tulee Nintendoa buustimaan.

ghost33 kirjoitti:
Bladekill kirjoitti:
Kuinka onnistua:

1. Tehot ajantasalle
2. Hyvät suhteet ja voitelut 3rd party firmoihin
3. Innovaatio-paskanjauhanta pois ellei OIKEASTI ole jotain mullistavaa tai merkittävää tarjottavaa
4. Vähemmän nillitystä ja fasismia ja enemmän joustavuutta niin pelaajien kuin pelifirmojen suhteen.


Nintendon tuntien en usko että mikään noista tulee toteutumaan.Nyt kun NX:n julkaisu ajankohta on virallisesti vihdoin vahvistettu niin Nintendo voisi jo kertoa minkälainen laite kyseessä on.Mutta se että yhtiö ei aio pitää NX esillä ei edes tulevassa E3:ssa kertoo sen että Nintendo ei pääse irti vanhoista tavoistaan.Nintendon vanhat johtajat siellä Kiotossa luulevat edelleen että tuo typerä salailu politiikka auttaa heitä myymään myöhemmin paljon konsoleita.He eivät ymmärrä tuo ei enää toimi nykyaikana se ehkä toimi silloin 1980 luvulla mutta ei enää.Nyt jos koskaan Nintendon pitäisi kertoa minkälainen konsoli NX on ja minkälaisia pelejä sille tulee.Markkinoita sitä aktiivisesti kuluttajille mutta kun ei niin ei.Ne jotka odottavat NX:stä jotain PS4:n ja Xbox Onen tappajaa tulevat varmaan pettymään todella pahasti.

Muutenkin NX:n uusi konsepti viittaa vahvasti uuteen versioon Wiistä.Nintendo varmaan laittaa taas sinne jonkun uuden ohjaustavan.Tällä he uskovat saavansa sitä alkuperäisen Wiin menettyä yleisöä takaisin.Veikkaan että tämänkin konsolin ovat suunnitelleet Genyo Takeda ja Miyamoto.Nintendo on viimeisen 10 vuoden aikana todistanut jo monta kertaa sen että aika on ajanut heistä ohi jo ajat sitten.En usko että NX tulee muuttamaan yhtään mitään.Nintendolta pitäisi potkia kaikki nuo vanhat 60-70 vuotiaat vanhukset ulos ennenkuin mitään positiivisia muutoksia alkaisi tapahtumaan.Mikä ei tule tapahtumaan ainakaan seuravaan muutamaan vuoteen.Koska nuo vanhat seniilit dinosaurukset ovat jummittaneet itsensä sinne yhtiön johtoon ja he eivät helpolla sieltä lähde.Sama koskee monia muita japanilaisia peli yhtiöitä.Sen takia Japanilainen peliala on tänäpäivänä pelkkä vitsi.Ellei satu tykkäämään mobiili peleistä ja pachinko koneista.

Aamen.

Tuon käsittämättömän E3 hiljaisuuden lisäksi muutenkin tällainen "vuoden päästä julkaistaan" politiikkaa on vähän sitä Nokian kulta-ajan perintöä että ilmotellaan tuotteesta liian aikaisin, myöhästellään muutama kerta ja missataan parit joulumarkkinat.

Japanilaisessa yrityskulttuurissa kusee juurikin se, että mitä vanhempi homeniska siellä sattuu köhimään korkeimmalla valtaistuimella, sitä suuremmin tätä suurta senseitä on palvottava ja kritisointi/kyseenalaistaminen ei tulisi mieleenkään. Yrittäkääpä siinä sitten kilpailla dynaamisia ja rationaalisia yrityksiä ja muuttuvaa maailmaa vastaan. :D


Nintendo jummitti itsensä Wii aikakauteen.Mistä yhtiö ei ole vieläkään päässyt eroon.Nintendon johto uskoo edelleen että tuolla on noin 80-90 miljoonaa casualia valmiina ostamaan uuden konsolin.Kuhan Miyamoto ja kumppanit keksivät sinne jonkun uuden gimmickin.Tuo yleisö on mennyttä eivät he tule takaisin.He ostivat silloin aikanaan alkuperäisen Wiin kun tykkäsivät Wii sportista.Mutta siinä kaikki eivät he ole pelaajia jotka ovat valmiita aina ostamaan uusia konsoleita 5-6 vuoden välein.Heille riittää älypuhelimet ja tabletit plus alkuperäinen Wii.Näillä he pelaavat jos he ylipäätänsä pelaavat mitään.
Nintendo on pihi yhtiö.He eivät halua panostaa rahaa raudan ja pelin kehitykseen.Nintendo on täynnä noita vanhoja Miyamotoja ja Takedoja jotka uskovat edelleen gimmickien ja casuali markkinoiden voimaan.Mobiililaitteet tappoivat nuo markkinat jo vuosia sitten.Miyamoto ja muut seniilit vanhukset siellä Kiotossa eivät ole vieläkään tätä ymmärtäneet.Edes Wii U:n surkea menestys ei ole avannut heidän silmiä.
lainaa
fhbispgfspih

28.04.2016 klo 20.34 1 tykkää tästä

Nintendo aiheuttaa oudon vahvoja reaktioita. Hardcode-faneilta ilonvuodatuksen tietty ymmärtää, mutta tämä analyyttisen kritiikin määrä ihmetyttää. Ei kukaan vatvo Segan tai vaikka Philipsin ongelmia samalla tavalla. (No ehkä Mikko)

Kuitenkin ainoastaan NES oli todellinen merkkituote joka jollain tasolla pelasti ja toi konsolipelit takaisin. SNES oli vielä hyvä kilpailija ajan Sega sun muiden laitteiden kanssa, mutta sen jälkeen N64 jäi jalkoihin ja Gamecube jäi jalkoihin.

Kaksi liki-identtistä konsolia on jo aika paljon ja monesta suunnasta X1:kin on jo julkistettu häviäjäksi ja epäonnistujaksi. Plus monet siirtyvät jo ihan vapaaehtoisesti PC-kelkkaan. Olisko siihen rinnalle tosiaan tarpeen saada vielä neljäs kilpailija? Kuitenkin Nintendon omiin peleihin on nähty vaivaa lähes poikkeuksetta kiittävien arvosanojen tarpeiksi eikä se konsoli maksa kuin max muutaman satasen.

Ja loppujen lopuksi Nintendo on siitä onnellisessa asemassa että saavat tehdä asiat juuri niinkuin haluavat. Ei tarvitse mennä markkinavetoisuus, ainakaan länsimaalainen sellainen, edellä. Eikä kyseessä ole edes suomen verokassan, työvoiman tai edes oman osinkokertymän turvaaminen. Joten onhan se outoa että pomoja haukutaan idiooteiksi ja vanhuksiksi. Mutta sitten taas toisaalta haukutaanhan netissä poliitikot, urheilijat, mamut, työttömät, kapitalistit, lapsijonnet ja kaikki muutkin joten jatkakaa
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

29.04.2016 klo 11.55 2 tykkää tästä

fhbispgfspih kirjoitti:
Nintendo aiheuttaa oudon vahvoja reaktioita. Hardcode-faneilta ilonvuodatuksen tietty ymmärtää, mutta tämä analyyttisen kritiikin määrä ihmetyttää. Ei kukaan vatvo Segan tai vaikka Philipsin ongelmia samalla tavalla. (No ehkä Mikko)

Yleensä uutisessa on tarkoitus keskustella uutisen aiheesta...? Tai näin ainakin täällä Suomessa. En ole paljoa myöskään huomannut Segan tai Philipsin ongelmia tai mitään muutakaan täällä V2:n uutisoinnissa.

fhbispgfspih kirjoitti:

Kaksi liki-identtistä konsolia on jo aika paljon ja monesta suunnasta X1:kin on jo julkistettu häviäjäksi ja epäonnistujaksi. Plus monet siirtyvät jo ihan vapaaehtoisesti PC-kelkkaan. Olisko siihen rinnalle tosiaan tarpeen saada vielä neljäs kilpailija? Kuitenkin Nintendon omiin peleihin on nähty vaivaa lähes poikkeuksetta kiittävien arvosanojen tarpeiksi eikä se konsoli maksa kuin max muutaman satasen.

Ja loppujen lopuksi Nintendo on siitä onnellisessa asemassa että saavat tehdä asiat juuri niinkuin haluavat. Ei tarvitse mennä markkinavetoisuus, ainakaan länsimaalainen sellainen, edellä. Eikä kyseessä ole edes suomen verokassan, työvoiman tai edes oman osinkokertymän turvaaminen. Joten onhan se outoa että pomoja haukutaan idiooteiksi ja vanhuksiksi. Mutta sitten taas toisaalta haukutaanhan netissä poliitikot, urheilijat, mamut, työttömät, kapitalistit, lapsijonnet ja kaikki muutkin joten jatkakaa

Ymmärrätkö miten talous toimii? Se on ihan yksi ja sama mitä jokin hihhulifilosofi pitää häviäjänä tai onnistujana. Nintendo on ollut syöksykierteessä ja tehnyt persnettoa jo vuosikausia. Viimeisimpänä Nintendo juuri ilmoitti kuinka sen ensimmäisen neljänneksen tappiot ovat kasvaneet viime vuodesta.
Nintendo nimenomaan EI ole missään onnellisessa asemassa vaan tuhon tiellä ja elleivät he muuta firman toimintatapoja täysin alkaa edessä häämöttää parhaimmillaan Segan tie ja pahimmillaan konkurssi.
lainaa
greaullle

14.07.2016 klo 18.23 1 tykkää tästä

Bladekill kirjoitti:
fhbispgfspih kirjoitti:
Nintendo aiheuttaa oudon vahvoja reaktioita. Hardcode-faneilta ilonvuodatuksen tietty ymmärtää, mutta tämä analyyttisen kritiikin määrä ihmetyttää. Ei kukaan vatvo Segan tai vaikka Philipsin ongelmia samalla tavalla. (No ehkä Mikko)

Yleensä uutisessa on tarkoitus keskustella uutisen aiheesta...? Tai näin ainakin täällä Suomessa. En ole paljoa myöskään huomannut Segan tai Philipsin ongelmia tai mitään muutakaan täällä V2:n uutisoinnissa.

fhbispgfspih kirjoitti:

Kaksi liki-identtistä konsolia on jo aika paljon ja monesta suunnasta X1:kin on jo julkistettu häviäjäksi ja epäonnistujaksi. Plus monet siirtyvät jo ihan vapaaehtoisesti PC-kelkkaan. Olisko siihen rinnalle tosiaan tarpeen saada vielä neljäs kilpailija? Kuitenkin Nintendon omiin peleihin on nähty vaivaa lähes poikkeuksetta kiittävien arvosanojen tarpeiksi eikä se konsoli maksa kuin max muutaman satasen.

Ja loppujen lopuksi Nintendo on siitä onnellisessa asemassa että saavat tehdä asiat juuri niinkuin haluavat. Ei tarvitse mennä markkinavetoisuus, ainakaan länsimaalainen sellainen, edellä. Eikä kyseessä ole edes suomen verokassan, työvoiman tai edes oman osinkokertymän turvaaminen. Joten onhan se outoa että pomoja haukutaan idiooteiksi ja vanhuksiksi. Mutta sitten taas toisaalta haukutaanhan netissä poliitikot, urheilijat, mamut, työttömät, kapitalistit, lapsijonnet ja kaikki muutkin joten jatkakaa

Ymmärrätkö miten talous toimii? Se on ihan yksi ja sama mitä jokin hihhulifilosofi pitää häviäjänä tai onnistujana. Nintendo on ollut syöksykierteessä ja tehnyt persnettoa jo vuosikausia. Viimeisimpänä Nintendo juuri ilmoitti kuinka sen ensimmäisen neljänneksen tappiot ovat kasvaneet viime vuodesta.
Nintendo nimenomaan EI ole missään onnellisessa asemassa vaan tuhon tiellä ja elleivät he muuta firman toimintatapoja täysin alkaa edessä häämöttää parhaimmillaan Segan tie ja pahimmillaan konkurssi.

Jep, jep Nintendo muka tuhon tiellä joka vuosi :D Pokemon Go.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova