Bungien pomomies meni vaihtoon
Engadget kertoo, että Destinyn jatkoa työstävä Bungie on vaihtanut pääpomoaan.
15 vuotta studiolla ollut Harold Ryan on luovuttanut pääjohtajan paikkansa niinikään pitkään Bungiella työskennelleelle Pete Parsonsille.
Parsons julisti, että Bungien ykköstavoite on tehdä mahtavia pelejä, joita voi pelata yhdessä, ja ettei pelistudion parhaita pelejä ole vielä nähty.
Huhut kertovat, että Destinyn kakkososaa saadaan odotella aiemmin kerrottua kauemmin. Vielä ei ole tiedossa, mitä Ryan tulee tekemään jatkossa.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 24.05.2014
28.01.2016 klo 19.49 2
28.01.2016 klo 20.15 1
29.01.2016 klo 00.37 1
En ymmärrä miksi Bungie edes lähti Activisionin mukaan.Heillä oli jo Halo aikoina ongelmia Microsoftin kanssa.Siitä mitä tulee pelien kehitysaikoihin ja taiteelliseen vapauteen.Activision ei anna sitäkään vertaa vapautta mitä Microsoft.Bungie olisi voinut ihan hyvin rahoittaa Destinyn joukko rahoituksella.Ei siihen olisi tarvittu Activisionia tai ketään muutakaan isoa julkaisijaa.Pelin budjetti olisi jäänyt pienenmäksi mutta heillä olisi ollut paljon enenmän taiteellista vapautta.Eikä pelaajia olisi tarvinnut rahastaa niin paljon näillä mikromaksuilla ja kausikorteilla.
29.01.2016 klo 01.32 1
Tais olla just tämän tason lupauksia. Microsoftilla tarjottu budjetti oli X ja Activision lupas siihen vielä jotain päälle. Halon kohdalla kovin nimi tais olla Steve Vai
Mutta eihän Bungie voi ollakaan kuin varjo koska aika moni Statenista ja Martysta lähtien on heitetty pihalle tai itse päättänyt vaihtaa maisemaa. Tää on vähän kuin sanoisi 70-luvun Jokerien olevan sama kuin 2010-luvun Jokerien. Biowarenkaan ei tarvinnut tehdä muuta kuin vaihtaa Karpyshyn Waltersiin niin heti meni homma vituiks
Rekisteröitynyt 07.07.2011
29.01.2016 klo 02.56 1
Kävisikö tie takaisin kotiin?
29.01.2016 klo 08.57 1
Otetaan Peter Dinklage, Bill Nighy, Lauren Cohan, Peter Stormare, jne... Eikä anneta heille mitään sanottavaa. Peter Stormarella taitaa olla ~3 lausetta mitä sanoo, kun käy naksuttelemassa hahmoa.
Lätkäistään siihen päälle 100 miljoonan hype-kampanja ja Paul McCartney, niin alkaa tärkeimmät olla kasassa.
29.01.2016 klo 10.16 1
Kirjoita kommentti