Sony hyvittää vuodenvaihteen PSN-ongelmia
Viime vuoden lopulla Sonyn PlayStation Networkia vaivasi lukuisat ongelmat. Vuodenvaihteessa PSN:n kaikki palvelut olivat alhaalla useita tunteja.
Reilu viikko sitten Sony kertoi, että ongelmista aiheutuneen mielipahan johdosta teknologiayhtiö suorittaa korvauksia käyttäjilleen. Tällä viikolla PlayStation pyysi Twitterissä PSN-asiakkaita tarkkailemaan sähköpostejaan mahdollisten korvausten ja palvelujen pidennysten suhteen.
Tänään Dual Shockers kertoi Sonyn aloittaneen hyvitystyön antamalla yhden päivän pidennyksen PlayStation Plus -jäsenyyteen. Sony lähettelee lähipäivinä pidennyskoodeja palvelujensa tilaajille. Todennäköisesti pidennykseen ovat oikeutettuja myös PlayStation Now:n ja muiden Sonyn PlayStation-palveluiden tilaajat.
Reilu viikko sitten Sony kertoi, että ongelmista aiheutuneen mielipahan johdosta teknologiayhtiö suorittaa korvauksia käyttäjilleen. Tällä viikolla PlayStation pyysi Twitterissä PSN-asiakkaita tarkkailemaan sähköpostejaan mahdollisten korvausten ja palvelujen pidennysten suhteen.
PSN update: check your email starting this week for details on extensions for PS Plus, PS Now, and video rentals for active accounts
— PlayStation (@PlayStation) January 12, 2016
Tänään Dual Shockers kertoi Sonyn aloittaneen hyvitystyön antamalla yhden päivän pidennyksen PlayStation Plus -jäsenyyteen. Sony lähettelee lähipäivinä pidennyskoodeja palvelujensa tilaajille. Todennäköisesti pidennykseen ovat oikeutettuja myös PlayStation Now:n ja muiden Sonyn PlayStation-palveluiden tilaajat.
Keskustelut (7 viestiä)
15.01.2016 klo 21.11 4
15.01.2016 klo 21.18 3
Rekisteröitynyt 04.11.2007
15.01.2016 klo 21.59 3
Yhden päivän pidennys, joka pitää naputella koodilla? Eikö Sony olisi voinut itse laittaa automaattisesti kaikille plus-jäsenille tätä yhtä päivää. Näin kankeaa käytäntöä ei odottaisi edes Nintendolta.
Ihmettelin myös, että miksi tuo 1pvä lisääminen ei muka onnistu suoraan.
16.01.2016 klo 00.10 1
eihän hyvitystä voi antaa kaikille, sitten alkaisi ulina siitä että "ei tämä ole mikään hyvitys kun yksi vitun jonne joka ei ole pelannut vuoteen saa vitun pidennyksen samal kun mä istuin joulun pleikal eikä toiminut vittu ostan xboxin"
Valituksen aihe ei ollut se, että kenelle hyvitys annetaan, vaan hyvityksen toimitustapa. Jos Sony pystyy lähettämään sähköpostia heille, joille hyvitys kuuluu, niin voisi kuvitella korvauspäivän antamisen onnistuvan myös suoraan käyttäjien psn-tiliin.
Eipä tämä kuitenkaan niin iso asia kuitenkaan ole. Onnistuu se korvauksen antaminen varmasti näinkin.
Rekisteröitynyt 18.01.2015
16.01.2016 klo 08.01 9
16.01.2016 klo 20.19
17.01.2016 klo 01.38 3
Kirjoita kommentti