Watch Dogs -fiasko muutti Ubisoftin toimintaa
Videogamer kertoo, että Watch Dogsin aiheuttama kohu siitä, kuinka erilaiselta ennakkoon näytetyt pätkät näyttivät lopulliseen peliin verrattuna, on muuttanut Ubisoftin toimintatapoja.
Tämän vuoden E3-tapahtumassa periaate oli, että kaikki pelit olivat pelattavissa ja pyörivät sillä laitteella, jolle ne aiotaan julkaista.
"Kun näytämme jotakin, varmistamme tekijätiimiltä että se on varmasti pelattavissa, jotta pelaajat näkevät heti pelin juuri sellaisena, kuin se on. Sen opimme Watch Dogs -kokemuksesta", selvitti Yves Guillemot.
Toisin sanoen pidetäänpä silmä tarkkana kun E3:lla esitellyt Ubin pelit tulevat kauppoihin.
Keskustelut (8 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
07.07.2015 klo 13.58 12
07.07.2015 klo 14.11 1
07.07.2015 klo 16.44 5
jos jossain far cryn demossa on tyhjä pieni kylä niin tokihan se voi näyttää paremmalta kuin siinä vaiheessa kun pelialuetta on päätetty suurentaa ja ukkoja lisätty saari täyteen
Rekisteröitynyt 24.05.2014
07.07.2015 klo 17.58
Mikä on juuri se syy miksi itse lopetin ubisoftin pelien ostamisen.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 08.08.2008
07.07.2015 klo 18.07 1
07.07.2015 klo 23.55 2
joo en tiedä miksi on ok että jotkut alphat ja betat näyttää paskalta mutta ne eivät saa näyttää erityisen hyviltä? pelintekohan on prosessi jossa parannetaan tai poistetaan asioita etsien sitä hyvää tasapainoa
jos jossain far cryn demossa on tyhjä pieni kylä niin tokihan se voi näyttää paremmalta kuin siinä vaiheessa kun pelialuetta on päätetty suurentaa ja ukkoja lisätty saari täyteen
Painu vittuun Ubisoft :D
08.07.2015 klo 12.13
Videogamer kertoo, että Assassin's Creed Unityn aiheuttama kohu siitä, kuinka peli ei tahdo toimia kunnolla millään alustalla, on muuttanut Ubisoftin toimintatapoja.
Tämän vuoden E3-tapahtumassa periaate oli, että kaikki pelit olivat pelattavissa ja pyörivät sillä laitteella, jolle ne aiotaan julkaista.
"Kun näytämme jotakin, varmistamme tekijätiimiltä että se on varmasti pelattavissa, jotta pelaajat näkevät heti pelin juuri sellaisena, kuin se on. Sen opimme Unity -kokemuksesta", selvitti Yves Guillemot.
14.07.2015 klo 12.57 1
Odottaen syndicatea.
Kirjoita kommentti