Wiin jediritareille muita enemmän pelattavaa
Krome Studios on lisännyt tulevan Star Wars: The Force Unleashedin Wii-versioon viisi kenttää, joihin muiden konsoleiden jedeillä ei ole mahdollisuutta tutustua. Ngamer-lehdelle antamassaan haastattelussa pelin parissa työskentelevä Ed Tucker kertoo Wii-version lisäkenttien vievän pelin tarinaa uuteen suuntaan.
Tekoälysovellus Euphoria ja fysiikanmallinnuksessa käytetty DMM eivät Tuckerin mukaan Wiille käänny sellaisenaan. PlayStation 3:lla ja Xbox 360:llä käytössä olevien, paljon tehoa vaativien sovellusten sijasta Wiille kehitettiin mm. täysin oma räsynukke-mallinnus.
Star Wars: The Force Unleashed ilmestyy vielä tämän vuoden aikana PlayStation 3:lle, Xbox 360:lle, Wiille, PlayStation 2:lle sekä PSP:lle.
Lähde: PAL Gaming Network
Keskustelut (7 viestiä)
30.01.2008 klo 13.03
noh, jos peliin saadaan lisää pelattavuutta ja ns. "räsynukke-maailma" toimii niin silloin ok
Rekisteröitynyt 31.12.2007
30.01.2008 klo 15.53
ainakin löytyy sen nimisiä lehtiä tuolta hyllystä.
Ja aiheesen, hyvä että Wiillekkin saadaan räsynukke mallinnus, ja vielä lisäkenttiä. Saatankin ehkä ostaa tämän pelin.
Rekisteröitynyt 11.10.2007
30.01.2008 klo 17.48
Noin pikaisesti 1+1 laskettuna voisi veikkailla, että Wii:n lisäkentät saattaisivat hyödyntää jotain ohjaimien erikoispiirteitä tai muuta vastaavaa.
Rekisteröitynyt 30.03.2007
30.01.2008 klo 18.29
Luovaa otsikoiden laadintaa kyllä toimittajalla. Tosiasiassa kun artikkeli kertoo sen että Wiin versio tulee nk. imemään huolella ankean fysiikan ja ai:n vuoksi, ja pelifirma paikkaa hitaan ja ankean raudan puutteita vääntämällä pari leveliä lisää (muutaman päivän duuni leveldisainerilta) niin vaihdetaankin näppärästi sisällöstä piittaamatta koko koukku raflaavammaksi = seurauksena Nfanaatikot alkavat hehkuttaa ylivoimaisesti parasta versiota..
Rekisteröitynyt 17.04.2007
30.01.2008 klo 19.09
Mä voin crom jatkaa :)
Luovaa otsikoiden laadintaa kyllä toimittajalla. Tosiasiassa kun artikkeli kertoo sen että Wiin versio tulee nk. imemään huolella ankean fysiikan ja ai:n vuoksi, ja pelifirma paikkaa hitaan ja ankean raudan puutteita vääntämällä pari leveliä lisää (muutaman päivän duuni leveldisainerilta) niin vaihdetaankin näppärästi sisällöstä piittaamatta koko koukku raflaavammaksi = seurauksena Nfanaatikot alkavat hehkuttaa ylivoimaisesti parasta versiota..
Jospa nyt musitettaisiin se että wiin version fysiikasta ja tekoälystä voisi tulla hyvä JOS siihen oiekasti panostettaisiin, ei se rauta niin paljoa rajoita jos oikeasti osaa koodata.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
30.01.2008 klo 19.14
Mä voin crom jatkaa :)
Luovaa otsikoiden laadintaa kyllä toimittajalla. Tosiasiassa kun artikkeli kertoo sen että Wiin versio tulee nk. imemään huolella ankean fysiikan ja ai:n vuoksi, ja pelifirma paikkaa hitaan ja ankean raudan puutteita vääntämällä pari leveliä lisää (muutaman päivän duuni leveldisainerilta) niin vaihdetaankin näppärästi sisällöstä piittaamatta koko koukku raflaavammaksi = seurauksena Nfanaatikot alkavat hehkuttaa ylivoimaisesti parasta versiota..
Jospa nyt musitettaisiin se että wiin version fysiikasta ja tekoälystä voisi tulla hyvä JOS siihen oiekasti panostettaisiin, ei se rauta niin paljoa rajoita jos oikeasti osaa koodata.
Ei ladakaan kolmeasataa kulje jos sen aerodynamiikkaa kuinka viilaisi. Mahdotonta laittaa sellaisia fysiikoita ym. toimimaan jos kohdekoneessa on 3,2ghz kellotaajuus, enemmän muistia ym. ja toisessa vajaat 900mhz ja vähemmän muistia. Ei siihen paraskaan optimointi vain valitettavasti auta.
Rekisteröitynyt 17.04.2007
30.01.2008 klo 20.12
Mä voin crom jatkaa :)
Luovaa otsikoiden laadintaa kyllä toimittajalla. Tosiasiassa kun artikkeli kertoo sen että Wiin versio tulee nk. imemään huolella ankean fysiikan ja ai:n vuoksi, ja pelifirma paikkaa hitaan ja ankean raudan puutteita vääntämällä pari leveliä lisää (muutaman päivän duuni leveldisainerilta) niin vaihdetaankin näppärästi sisällöstä piittaamatta koko koukku raflaavammaksi = seurauksena Nfanaatikot alkavat hehkuttaa ylivoimaisesti parasta versiota..
Jospa nyt musitettaisiin se että wiin version fysiikasta ja tekoälystä voisi tulla hyvä JOS siihen oiekasti panostettaisiin, ei se rauta niin paljoa rajoita jos oikeasti osaa koodata.
Ei ladakaan kolmeasataa kulje jos sen aerodynamiikkaa kuinka viilaisi. Mahdotonta laittaa sellaisia fysiikoita ym. toimimaan jos kohdekoneessa on 3,2ghz kellotaajuus, enemmän muistia ym. ja toisessa vajaat 900mhz ja vähemmän muistia. Ei siihen paraskaan optimointi vain valitettavasti auta.
Aina voidaan tehdä fysiikkamoottori joka vaikuttaa siltä että asiat liikkuvat aidosti vaikka se olisikin pelkistetty.
Kirjoita kommentti