Kärsivällisyys nujertaa Bloodbornen pomot
Bloodborne on haastava peli, kyllä, eikä se olisi sama peli, ellei näin olisi. Polygon kertoo nyt hieman aikaa vaativasta, mutta helposta kikasta, jolla kärsimystään voi lievittää.
Kun pelin jättää päälle noin 12 tunniksi (jotkut kertovat tämän toimivan myös suspend-tilassa), pelin pomot alkavat pehmentyä ja tehdä tyhmiä, itseään toistavia liikkeitä. Ehkä pelin tekijät ovat ajatelleet että 12 tunnin tahkoamisen jälkeen pelaajat ansaitsevat vähän helpotusta.
Polygonin mukaan mm. Blood-starved Beast alkaa vain tehdä side-swipe-liikettään, sen sijaan että loikkisi ympäriinsä tehden usean osuman komboja. Alla vielä videotodistetta.
Normaali:
Yön yli kypsytelty:
Kun pelin jättää päälle noin 12 tunniksi (jotkut kertovat tämän toimivan myös suspend-tilassa), pelin pomot alkavat pehmentyä ja tehdä tyhmiä, itseään toistavia liikkeitä. Ehkä pelin tekijät ovat ajatelleet että 12 tunnin tahkoamisen jälkeen pelaajat ansaitsevat vähän helpotusta.
Polygonin mukaan mm. Blood-starved Beast alkaa vain tehdä side-swipe-liikettään, sen sijaan että loikkisi ympäriinsä tehden usean osuman komboja. Alla vielä videotodistetta.
Normaali:
Yön yli kypsytelty:
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
05.04.2015 klo 15.24 3
05.04.2015 klo 15.27
06.04.2015 klo 00.36
06.04.2015 klo 21.16 5
07.04.2015 klo 08.12
07.04.2015 klo 11.25 1
07.04.2015 klo 12.20 1
Kiva että tämäkin peli on hiottu loppuun asti...
10+ vuotta sitten tälläsistä ei olis kukaan vaan kuullut, paitsi löytäjä ja ne pelilehden 5 lukijaa. Ei o pelifirmojen vika että nykyään jutut leviää sekunneissa koko maailmalle
Kirjoita kommentti