Frozenbyte ei ole yhtä tyhmä kuten resogunin tai monen muun pelin tapaan ostaalustaettävoitpelata firma. Pistää vihaksi tälläiset firmat. Kerranki onneksi peli tehdään PC:n ehdoilla eikä konsolin ja käännetä tehokkaalle PC:lle surkeasti.
Frozenbyte saisi julkaista Shadowgroundsista jonkinmoiset uudistetut HD-versiot...tai uuden Shadowgroundsin vaan.
jpifdsfds
02.03.2015 klo 17.36
Insane kirjoitti: Frozenbyte ei ole yhtä tyhmä kuten resogunin tai monen muun pelin tapaan ostaalustaettävoitpelata firma. Pistää vihaksi tälläiset firmat. Kerranki onneksi peli tehdään PC:n ehdoilla eikä konsolin ja käännetä tehokkaalle PC:lle surkeasti.
PC ei ole alusta? Jos jotain haluaa pelata niin ei siinä pelkkä facebookyoutubenuhapumppu riitä
Toivoisin, että co-opia mietittäisiin tähän osaan enemmän.
Trine 2:ssa oli ainakin ongelmana se, että kaikki kohdat olivat co-opilla liian helppoja. Vaikka kuolisi, tapetut hirviöt ja välihirviöiden energiataso pysyi ennallaan. Kaveria oli mahdollista leijuttaa lankun päällä mihin tahansa. Vaikkei olisi sitä tehnytkään, niin riitti aina, että toinen kavereista pääsee esteiden ohi. Olihan se co-opilla ihan kiva ja nätti, mutta jotenkin vähän tasapaksu. Ylipäätään tuntui, että aivoja ei hirveästi tarvitse käyttää, kun kaikki ratkeaa rakentelemalla palikoista ja lankuista joku sopiva tapa edetä.
Arcane kirjoitti: Toivoisin, että co-opia mietittäisiin tähän osaan enemmän.
Trine 2:ssa oli ainakin ongelmana se, että kaikki kohdat olivat co-opilla liian helppoja. Vaikka kuolisi, tapetut hirviöt ja välihirviöiden energiataso pysyi ennallaan. Kaveria oli mahdollista leijuttaa lankun päällä mihin tahansa. Vaikkei olisi sitä tehnytkään, niin riitti aina, että toinen kavereista pääsee esteiden ohi. Olihan se co-opilla ihan kiva ja nätti, mutta jotenkin vähän tasapaksu. Ylipäätään tuntui, että aivoja ei hirveästi tarvitse käyttää, kun kaikki ratkeaa rakentelemalla palikoista ja lankuista joku sopiva tapa edetä.
Tätähän se valitettavasti Co-opilla oli. Kaikki asiat ratkes sen suurempia pohtimatta. Ykkönen taas meni pääasiassa sillä varkaalla heilautellessa.
dAd
03.03.2015 klo 00.06
1
Eikös Trine 2:seen tullut päivitys ettei lankulla lentelyt enää onnistunu? Tai ainakin PS4:sen Complete editionissa tais olla näin.
Keskustelut (7 viestiä)
02.03.2015 klo 15.07 6
02.03.2015 klo 16.17 1
Rekisteröitynyt 26.09.2007
02.03.2015 klo 16.30
02.03.2015 klo 17.36
Frozenbyte ei ole yhtä tyhmä kuten resogunin tai monen muun pelin tapaan ostaalustaettävoitpelata firma. Pistää vihaksi tälläiset firmat. Kerranki onneksi peli tehdään PC:n ehdoilla eikä konsolin ja käännetä tehokkaalle PC:lle surkeasti.
PC ei ole alusta? Jos jotain haluaa pelata niin ei siinä pelkkä facebookyoutubenuhapumppu riitä
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.03.2015 klo 19.09 1
Trine 2:ssa oli ainakin ongelmana se, että kaikki kohdat olivat co-opilla liian helppoja. Vaikka kuolisi, tapetut hirviöt ja välihirviöiden energiataso pysyi ennallaan. Kaveria oli mahdollista leijuttaa lankun päällä mihin tahansa. Vaikkei olisi sitä tehnytkään, niin riitti aina, että toinen kavereista pääsee esteiden ohi. Olihan se co-opilla ihan kiva ja nätti, mutta jotenkin vähän tasapaksu. Ylipäätään tuntui, että aivoja ei hirveästi tarvitse käyttää, kun kaikki ratkeaa rakentelemalla palikoista ja lankuista joku sopiva tapa edetä.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.03.2015 klo 21.51 1
Toivoisin, että co-opia mietittäisiin tähän osaan enemmän.
Trine 2:ssa oli ainakin ongelmana se, että kaikki kohdat olivat co-opilla liian helppoja. Vaikka kuolisi, tapetut hirviöt ja välihirviöiden energiataso pysyi ennallaan. Kaveria oli mahdollista leijuttaa lankun päällä mihin tahansa. Vaikkei olisi sitä tehnytkään, niin riitti aina, että toinen kavereista pääsee esteiden ohi. Olihan se co-opilla ihan kiva ja nätti, mutta jotenkin vähän tasapaksu. Ylipäätään tuntui, että aivoja ei hirveästi tarvitse käyttää, kun kaikki ratkeaa rakentelemalla palikoista ja lankuista joku sopiva tapa edetä.
03.03.2015 klo 00.06 1
Kirjoita kommentti