Fingersoft valloittaa myös Kiinan mäet
Fingersoftin Hill Climb Racing -peliä on ladattu jo 260 miljoonaa kertaa ja seuraavaksi suunnataan Kiinan markkinoille. Sitä varten kiinalaisiin Android-kauppoihin on julkaistu Hill Climb Racing: China Edition -peli yhteistyössä suomalais-kiinalaisen MyGamez-pelijulkaisuyhtiön kanssa.
“Hill Climb Racing: China Edition -pelin ideana on tarjota Kiinan 300 miljoonalle mobiilipelaajalle alkuperäisen pelin hauska ja mukaansatempaava pelattavuus paikalliseen kulttuuriin sopivassa muodossa”, Mikael Leinonen, MyGamezin toimitusjohtaja kertoo.
Tavoitteena on jatkossakin julkaista pelistudion tuotteet myös Kiinan nopeasti kasvaville mobiilipelimarkkinoille.
Keskustelut (1 viestiä)
Rekisteröitynyt 18.01.2015
28.02.2015 klo 08.50 1
Kirjoita kommentti