Lisätietoja Dark Souls II:n mystisestä Scholar of the First Sinistä
Bandai Namco tiedottaa julkaisevansa 5.helmikuuta ilmaisen Dark Souls II: Scholar of the First Sin -päivityksen pelin jo omistaville (X360, PS3, PC). Se sisältää seuraavaa:
- uusi NPC-hahmo: The Scholar of the First Sin -hahmo tulee vastaan eri puolilla peliä ja johdattaa pelaajan uutta reittiä läpi Dark Souls II -universumin - mutta mitä tämä mystinen hahmo paljastaakaan pelaajille?
- parannettuja tavaroiden kuvauksia
- uusia tavaroita: Agape-sormus, joka varastoi verkkopelissä kerättyjä sieluja pelaajan puolesta, joten pelaaja voi ohjailla matchmakingia säätämällä keräämiensä sielujen määrää
- parannuksia verkkopeliin: bonfire warp -valintaruutuun, white phantomien toimintaan ja matchmakingiin
- Imitation spell vaikuttaa myös tavallisiin vihollisiin
- Covenant of Championsissa viholliset syntyvät uudelleen, vaikka ne olisi jo voittanut
Grafiikoiltaan, vihollisten sijoittelultaan, verkkopelaajamääriltään ja joiltain muilta ominaisuuksiltaan uusittu Dark Souls II: Scholar of the First Sin -versio pelistä PS4:lle, X1:lle ja PC:lle julkaistaan huhtikuun alussa. Se sisältää kaikki julkaistut DLC:t.
Lähde: Game Informer
- uusi NPC-hahmo: The Scholar of the First Sin -hahmo tulee vastaan eri puolilla peliä ja johdattaa pelaajan uutta reittiä läpi Dark Souls II -universumin - mutta mitä tämä mystinen hahmo paljastaakaan pelaajille?
- parannettuja tavaroiden kuvauksia
- uusia tavaroita: Agape-sormus, joka varastoi verkkopelissä kerättyjä sieluja pelaajan puolesta, joten pelaaja voi ohjailla matchmakingia säätämällä keräämiensä sielujen määrää
- parannuksia verkkopeliin: bonfire warp -valintaruutuun, white phantomien toimintaan ja matchmakingiin
- Imitation spell vaikuttaa myös tavallisiin vihollisiin
- Covenant of Championsissa viholliset syntyvät uudelleen, vaikka ne olisi jo voittanut
Grafiikoiltaan, vihollisten sijoittelultaan, verkkopelaajamääriltään ja joiltain muilta ominaisuuksiltaan uusittu Dark Souls II: Scholar of the First Sin -versio pelistä PS4:lle, X1:lle ja PC:lle julkaistaan huhtikuun alussa. Se sisältää kaikki julkaistut DLC:t.
Lähde: Game Informer
Keskustelut (13 viestiä)
Rekisteröitynyt 07.10.2009
16.01.2015 klo 11.12
Onko sekin totta, että uuden grafiikka version myötä, pelaajat jaetaan kahteen eri ryhmään? eli vanhat toiseen ja uuden grafiikka version omistajat toiseen?
Rekisteröitynyt 11.04.2007
16.01.2015 klo 11.21 1
Terveisin: Satoja tunteja ensimmäiseen osaan upottanut pelaaja.
16.01.2015 klo 12.18 17
Pelasin kerran läpi. Huono oli.
Terveisin: Satoja tunteja ensimmäiseen osaan upottanut pelaaja.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
16.01.2015 klo 12.33 1
Eikö nämä ihmiset muista vai tajua, minkälaista paskaa Izalith ja Tomb of Giants oli? Ja kuinka keskivertoja mestoja Duke's Archives, Anor Londo ja New Londo olivat?
Toki se on, että Burg-Parish-Lower on selkeästi sarjan paras osuus, mutta ei ne ja pari muuta siistiä mestaa pelasta Dark Soulsia sen omilta heikkouksilta.
16.01.2015 klo 12.51 4
16.01.2015 klo 13.50 1
Luulen silti, että se on turha toivo. Ainoa pelintekijä jolle tälläinen perseily ei tulisi edes mieleen on CD Project Red. Olisi varmaa, että myös aiemman version ostaneet saisivat parannukset ilmaisena päivityksenä.
16.01.2015 klo 14.27 2
dark souls 1 loisti juonen kerronnalla ja moninpelissä.(paitsi lag backstab)
dark souls 2 pelasin 2 kertaa coop läpi ja 5 eri hahmolla. Pidin sulavuudesta, omien ampumisesta ballistalla:D ja prenerf(crystal magic sword taikamiekasta + santiers spear)
Pelinä erinomainen mutta ei toki pärjää edellisille souls-peleille niissä osaalueissa joissa ne loistivat.
16.01.2015 klo 15.55 2
Ohan se nyt selvä että jos ekaa osaa rakastaa niin jatko-osan on vaikea ylittää sitä koska eroja on joka tapauksessa tarinassa sun muussa ja kuitenkin uutuudenviehätys on karissut. Itelläkin on käynyt Arkhamien ja Oblivionien ja Assassins Creedien yms kanssa niin että vaikka jatko-osa voi olla paperilla selkeästi parempikin niin kun ekan osan on kalunnut puhki niin ei se jatko-osa vaan enää ole samanlainen aikakaivo
Ai Assassins creedeistä kadonnut uutuudenviehätys? Minkä osan kohdalla muka?
16.01.2015 klo 15.55 4
Pelasin kerran läpi. Huono oli.
Terveisin: Satoja tunteja ensimmäiseen osaan upottanut pelaaja.
Ja vitut. Sarjan kaksi ensimmäistä osaa (DeS ja DS) olivat molemmat täydellisiä pelejä (vaikka DeS:in jälkeen odotukset olivatkin korkealla), mutta DS2 ei vain yllä samaan kastiin, vaikka kuinka avoimin mielin siihen yrittää suhtautua. Koko maailma tuntuu sieluttomalta ja puolivillaisesti tehdyltä. En sano että DS2 on paska, mutta se on kaukana siitä, mitä edelliset osat ovat.
16.01.2015 klo 16.58 2
Lisäpalikoiden kanssa ei todellakaan ole *selkeästi* huonompi kuin ensimmäinen osa.
Eikö nämä ihmiset muista vai tajua, minkälaista paskaa Izalith ja Tomb of Giants oli? Ja kuinka keskivertoja mestoja Duke's Archives, Anor Londo ja New Londo olivat?
Toki se on, että Burg-Parish-Lower on selkeästi sarjan paras osuus, mutta ei ne ja pari muuta siistiä mestaa pelasta Dark Soulsia sen omilta heikkouksilta.
Uskoisin tuon johtuvan enemmänkin pelin kokonaisuudesta kuin yksittäisten paikkojen huonoudesta. Siinä missä Ensimmäisessä Dark Soulsissa maailma tuntui yhtenäiseltä ja avoimelta, jossa availtiin oikopolkuja paikoista toisiin, on kakkososassa se keskusmesta, josta lähtee eri suuntiin useita polkuja, mutta kaikki noista johtavat lineaarisesti taas seuraavaan alueeseen, kunnes lopulta jonkin alueen jälkeen on enää teleportti takaisin sinne keskukseen.
16.01.2015 klo 19.00 3
Pelasin kerran läpi. Huono oli.
Terveisin: Satoja tunteja ensimmäiseen osaan upottanut pelaaja.
Taitaa olla joku trendi puolustella köyhää jatko-osaa.
Dark Souls 2 ei missään nimessä ole huono peli, mutta se ei todellakaan tee oikeutta Souls-pelisarjan aikaisemmille osille. Mikäli Dark Soulsin Anor Londo on tylsä pelialue, niin DS2 on Anor Londo the game. Mielikuvitus, tunnelma sekä kenttäsuunnittelu ovat lentäneet erittäin mallikkaalla tavalla romukoppaan.
Järjettömät teleporttaukset alueesta toiseen, ilmoissa lentelevät pelialueet, loputtomat geneeriset viholliset, typerä sielusysteemi rajoittamassa nettipeliä, invaasioiden rajoittuneisuus, hirveät mössöiset tekstuurit sekä niiden 90-lukumainen kierrätys, Iron vitun King, lähestulkoon julkaisusta DLC:tä, suora kusettaminen grafiikkojen osalta, "shokkiaallot" sekä yleinen tylsyys. Pitääkö vielä jatkaa?
Ei kaikki ole vain huonoa, on myös parannuksia, mutta ne hautautuvat tämän kaiken muun järjettömyyden alle.
16.01.2015 klo 20.05
Ainoa pelintekijä jolle tälläinen perseily ei tulisi edes mieleen on CD Project Red. Olisi varmaa, että myös aiemman version ostaneet saisivat parannukset ilmaisena päivityksenä.
Miksi tämmönen asia pitää edes mainita? On ihan yhtä selvää kuin EAn, Ubin ja muiden spurgujen kanssa että kusi nousee lopulta päähän ja johonkin Witcher 8:iin tuodaan kukkahattuja ja loppupahis DLC:nä
16.01.2015 klo 20.10
Välillä hankala ymmärtää sen saamaa huutia aiempien osien faneilta. Kunhan saan aikaiseksi ja pääsen kiinni myös DS ykköseen, ja ehkä Demon's Soulsiin jossain välissä, niin odotukseni on kyllä niiden saaman ylistyksen perusteella korkealla.
Kirjoita kommentti