Ground Zeroesin ensimmäiset PC-modit paljastavat Fox Enginen dynaamisuuden
Metal Gear Solid V: Ground Zeroesin saavuttua Steamiin oli vain ajan kysymys, milloin ensimmäiset modifikaatiot ilmestyisivät. Tällä hetkelllä ensimmäiset muokkaukset mahdollistavat hahmomallien vaihtamisen eri hahmojen kesken, mikä on paljastanut, että Hideo Kojiman hypetys seitsemän vuotta työn alla olleen pelimoottorin dynaamisuuden ympärillä ei ole täysin perustelematonta.
Mitä tuumaatte, kuinka moni pelimoottori toimisi näin nikottelematta, kun lintujen hahmomalli vaihdettaisiin toiseen?
Myös Chicon ja Big Bossin uudelleentapaaminen saa tuoreen näkökulman, kun hahmomallit vaihdetaan toisin päin:
Ohjeet tekstuurien ja hahmomallien vaihtamiseen, laajempaan Field of Viewiin sekä muihin pieniin muutoksiin löytyy tästä Steamin keskustelufoorumin ketjusta.
Keskustelut (6 viestiä)
03.01.2015 klo 18.44
Ainakin Red Dead Redemptionissa oli paljon tuollaisia bugeja. Tuskin se yhteensopivuus eri mallien ja niiden animaatioiden välillä ole juuri muusta kiinni kuin siitä "luustosta" joka varmasti monella ihmishahmolla on samanlainen Metal Gearissa. Itseäni kiinnostaa miten Konami aikoo suhtautua modaamiseen. Käänsiväthän he takkinsa Metal Gear 1 remake faniprojektissakin ja kielsivät sen tekemisen.
Muutama varsin hauska ja tälläkin sivustolla muistaakseni postattu glitchi RDR:stä. Näistä on varsin monta eri variaatiotakin vielä.
https://www.youtube.com/watch?v=kYdCvN-ukRY
https://www.youtube.com/watch?v=zI9ZgzxIfOM
Rekisteröitynyt 04.11.2007
03.01.2015 klo 22.50 8
04.01.2015 klo 01.38
04.01.2015 klo 09.47 12
#PC MASTER RACE
Näin PC pelaajana voin sanoa että http://i.imgur.com/NKD7M5k.jpg
Rekisteröitynyt 26.09.2007
04.01.2015 klo 10.19 2
Rekisteröitynyt 17.03.2009
04.01.2015 klo 15.39
Itse en saa oikein mitään hupia tuollaisista hahmomallien vaihteluista.
Ei se itsessään, mut jos ne aiheuttavat jotain jännää bugisuutta tai niillä saa muodostettua hauskan vitsin.
http://puu.sh/dYDCX/9646495af3.gif
Kirjoita kommentti