Pienen porukan opiskelijatyöpeli näyttää komealta
Kotaku esittelee Trailed-nimistä peliprojektia, joka on tehty seitsemän opiskelijan voimin Montrealin National Animation and Design Center -koulussa.
Unreal Engine 4:llä työstetty Trailed on videoiden perusteella (uusimman) Tomb Raiderin ja The Last of Usin tyylinen selviytymispeli. Tiimin mukaan tarkoituksena oli puskea äärimmilleen tekijöiden design-, taiteelliset sekä tekniset kyvyt.
Unreal Engine 4:llä työstetty Trailed on videoiden perusteella (uusimman) Tomb Raiderin ja The Last of Usin tyylinen selviytymispeli. Tiimin mukaan tarkoituksena oli puskea äärimmilleen tekijöiden design-, taiteelliset sekä tekniset kyvyt.
Keskustelut (9 viestiä)
26.12.2014 klo 19.22 13
26.12.2014 klo 21.15 10
26.12.2014 klo 23.05 2
27.12.2014 klo 04.31 10
Rekisteröitynyt 04.11.2007
27.12.2014 klo 12.07 4
Omaan silmään näissä yhteisöjen ja moditimien yms. amatöörien kyhäelmissä eniten pistää aina animaatiotaidon puuttuminen. Onko sitä taitavat ihmiset oikeasit harvassa pelialalla, koska tämä sama näyttäisi osittain toistuvan ihan ammattitason projekteissakin jos vertailee AA / AAA pelejä toistensa kesken. Muilta osin ne saattavat olla ihan päteviä muutoin.
Minusta animointi on todella hyvää verrattuna siihen, että tämä on opiskelijaprojekti. Yleensä AAA-peleissä käytetään kalliita mo-cap tekniikoita.
27.12.2014 klo 12.14
27.12.2014 klo 13.01 6
Omaan silmään näissä yhteisöjen ja moditimien yms. amatöörien kyhäelmissä eniten pistää aina animaatiotaidon puuttuminen. Onko sitä taitavat ihmiset oikeasit harvassa pelialalla, koska tämä sama näyttäisi osittain toistuvan ihan ammattitason projekteissakin jos vertailee AA / AAA pelejä toistensa kesken. Muilta osin ne saattavat olla ihan päteviä muutoin.
Eipä taida herralla olla hajuakaan kuinka ne AAA-pelien tasoiset animaatiot toteutetaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_capture
Siinä sulla lukemista. On se opiskelukin tehty nykyään vaikeaksi, kun opiskelijoilla odotetaan olevan kymmenientuhansien eurojen mo-cap studio ja välineet.
27.12.2014 klo 18.02
Omaan silmään näissä yhteisöjen ja moditimien yms. amatöörien kyhäelmissä eniten pistää aina animaatiotaidon puuttuminen. Onko sitä taitavat ihmiset oikeasit harvassa pelialalla, koska tämä sama näyttäisi osittain toistuvan ihan ammattitason projekteissakin jos vertailee AA / AAA pelejä toistensa kesken. Muilta osin ne saattavat olla ihan päteviä muutoin.
Eipä taida herralla olla hajuakaan kuinka ne AAA-pelien tasoiset animaatiot toteutetaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_capture
Siinä sulla lukemista. On se opiskelukin tehty nykyään vaikeaksi, kun opiskelijoilla odotetaan olevan kymmenientuhansien eurojen mo-cap studio ja välineet.
Minulla oli Joensuun Peltolassa käytössäni opintojeni tukena muutaman miljoonan euron arvosta CNC-sorveja, jyrsimiä jne. Luulisi nyt koululla olevan mo-cap studio (aika yleinen kuitenkin).
Ja sitten tuon "kävelyn" (liukumisen) korjaamiseen ei varmasti olisi pitkään mennyt..
27.12.2014 klo 18.04 1
Kirjoita kommentti