Bloomia, Motion Bluria ja Depth of Fieldiä ei ole kyllä taas säästelty, hyi helvetti. Onneksi ne saa sentään pois päältä ja muuten peli näyttää hyvältä.
-sdFdM-
11.12.2014 klo 23.28
2
Toivottavasti aseet ja ajoneuvot tuntuvat hieman paremmalta, kuin aiemmissa peleissä.
Ei nyt oikeasti huonot olleet, mutta eipä niissä kehumistakaan ollut
asdasdasd
12.12.2014 klo 00.26
7
Jeij kirjoitti: Bloomia, Motion Bluria ja Depth of Fieldiä ei ole kyllä taas säästelty, hyi helvetti. Onneksi ne saa sentään pois päältä ja muuten peli näyttää hyvältä.
Jaa missäköhän sinäki apina näet liiaksi käytettyä bloomia? Eikö pelissä saisi valoa olla ollenkaan?
huokaus
12.12.2014 klo 00.30
3
Kuka näitä esikäsiteltyjä pressikuvia enään 2014 kaipaa? Nämä sopivat ajalle jolloin tieto peleistä luettiin lehdistä.
Liimaletti
12.12.2014 klo 08.09
3
Arvasin, että taas aletaan valaistuksesta ulisemaan. Itse ainakin olen tyytyväinen, että valaistus paranee peleissä jatkuvasti. Välillä mennään vähän yli, mutta kyllä se sieltä tulee, kun haetaan sopivia efektejä ja asetuksia.
DoF on eriasia. Sitä ei kieltämättä pelitilanteessa pitäisi käyttää. Korkeintaan välivideoiden aikana se on ok.
Uutisesta: Toivottavasti vihdoin saadaan kunnolla tuhoutuvat ympäristöt peliin. Olisi niin mahtavaan kuin voisi kokonaisia rakennuksia myöten pistää paikkoja matalaksi. Tottakai se pitäisi tasapainoittaa niin, ettei millään yhdellä granaatilla kaadu koko korttelin verran taloja, vaan talon romahduttamiseksi tarvittaisiin raskasta tulivoimaa, jota olisi vain rajallisesti käytössä.
Liimaletti kirjoitti: Toivottavasti vihdoin saadaan kunnolla tuhoutuvat ympäristöt peliin. Olisi niin mahtavaan kuin voisi kokonaisia rakennuksia myöten pistää paikkoja matalaksi. Tottakai se pitäisi tasapainoittaa niin, ettei millään yhdellä granaatilla kaadu koko korttelin verran taloja, vaan talon romahduttamiseksi tarvittaisiin raskasta tulivoimaa, jota olisi vain rajallisesti käytössä.
itselleni edelleen se viihdyttävin tätä kuvausta vastaava peli on Mercenaries: Playground of Destruction.
siinä pystyin juurikin ostamaan rahalla tulivoimaa ja laittamaan paikkaa remonttiin. & vieläpä ps2:lla, heh.
outoa että vielä kuulee pelaajien toivovan samankaltaista tuhon määrää peliin, vaikka se toteutettiin jo vuosikymmen sitten.
luulisi että tänä päivänä olisi jo suhteellisen normi homma vapaan maailman peleissä.
Sitten vain toivomaan että joko kartta on pienempi, tai kylien suunnitteluun käytetään muitakin työkaluja kuin copy&paste. Just Cause kahdessa alkaa 40% jälkeen deja vu olla vahva tunne kun siirtyilet kylästä toiseen vapauttamassa banaanivaltion asukkeja ilkeän diktatuurin tarjoamasta puhtaasta vedestä ja sähköstä.
Throwback
12.12.2014 klo 19.01
1
Mitä täällä taas ulistaan, DOF sopivasti käytettynä sopii peleihin mainiosti, esim. GTA V:n PS4-versioon se tuo todella mukavasti elokuvamaisuutta verrattuna last gen-versioihin. Sama juttu motion blurrin ja vinjettien kanssa, kunhan ei haittaa pelattavuutta ja on käytetty tyylillä ja kohtuudella niin vain hyvä homma, jollainhan näitä pelejä pitää myydä kun itse sisältö on ollut pitkälti samaa kamaa jo PS2- ja Xbox-ajoista lähtien. Pelatkaa niitä jos vituttaa.
Keskustelut (11 viestiä)
11.12.2014 klo 21.05 19
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.12.2014 klo 22.03 5
11.12.2014 klo 22.32 3
11.12.2014 klo 23.28 2
Ei nyt oikeasti huonot olleet, mutta eipä niissä kehumistakaan ollut
12.12.2014 klo 00.26 7
Bloomia, Motion Bluria ja Depth of Fieldiä ei ole kyllä taas säästelty, hyi helvetti. Onneksi ne saa sentään pois päältä ja muuten peli näyttää hyvältä.
12.12.2014 klo 00.30 3
12.12.2014 klo 08.09 3
DoF on eriasia. Sitä ei kieltämättä pelitilanteessa pitäisi käyttää. Korkeintaan välivideoiden aikana se on ok.
Uutisesta: Toivottavasti vihdoin saadaan kunnolla tuhoutuvat ympäristöt peliin. Olisi niin mahtavaan kuin voisi kokonaisia rakennuksia myöten pistää paikkoja matalaksi. Tottakai se pitäisi tasapainoittaa niin, ettei millään yhdellä granaatilla kaadu koko korttelin verran taloja, vaan talon romahduttamiseksi tarvittaisiin raskasta tulivoimaa, jota olisi vain rajallisesti käytössä.
Rekisteröitynyt 22.03.2012
12.12.2014 klo 10.31 2
Toivottavasti vihdoin saadaan kunnolla tuhoutuvat ympäristöt peliin. Olisi niin mahtavaan kuin voisi kokonaisia rakennuksia myöten pistää paikkoja matalaksi. Tottakai se pitäisi tasapainoittaa niin, ettei millään yhdellä granaatilla kaadu koko korttelin verran taloja, vaan talon romahduttamiseksi tarvittaisiin raskasta tulivoimaa, jota olisi vain rajallisesti käytössä.
itselleni edelleen se viihdyttävin tätä kuvausta vastaava peli on Mercenaries: Playground of Destruction.
siinä pystyin juurikin ostamaan rahalla tulivoimaa ja laittamaan paikkaa remonttiin. & vieläpä ps2:lla, heh.
outoa että vielä kuulee pelaajien toivovan samankaltaista tuhon määrää peliin, vaikka se toteutettiin jo vuosikymmen sitten.
luulisi että tänä päivänä olisi jo suhteellisen normi homma vapaan maailman peleissä.
http://youtu.be/axhKs-mrCwE?t=1m14s
Rekisteröitynyt 27.05.2008
12.12.2014 klo 14.26
12.12.2014 klo 19.01 1
13.12.2014 klo 03.52
Kirjoita kommentti