Tuorein sisältö

The Witcher 3 laukkaa entistä lähemmäksi ensi kesää

08.12.2014 klo 19.57 | Luettu: 9832 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


"Hyvät pelaajat" alkaa CD Projektin tiedote. "Siitä alkaen, kun aloitimme The Witcher 3: Wild Huntin tekemisen, tiesimme, että se olisi kunnianhimoinen peli. Halusimme, ja pyrimme yhä siihen, antaa teille uskomattoman kokemuksen, eeppisen seikkailun valtavassa, todella avoimessa fantasiauniversumissa."

Jatkon voittekin aavistella. Tekijät kertovat, että kehityksen tässä vaiheessa on huomattu monia asioita, jotka halutaan vielä korjata. Lopulliseen versioon ei haluta "niin paljon bugeja, että ne haittaisivat pelistä täysin rinnoin nauttimista".

Näin ollen pelin julkaisupäivää siirretään 12 viikolla ja uusi päivämäärä on 19.toukokuuta 2015.

"Olemme teille anteeksipyynnön velkaa. Asetimme julkaisupäivän liian hätäisesti. Se on kova oppitunti, jonka muistamme visusti jatkossa. Tiedämme, että haluamme tehdä Wild Huntista yhden parhaista roolipeleistä, jota koskaan tulette pelaamaan. Teemme kovasti työtä sen eteen. Joten pyydämme anteeksi ja pyydämme, että luotatte meihin."

V2.fi | Manu Pärssinen
< Mitäs tässä No Man's... Paljastiko Kojima MG... >

Keskustelut (7 viestiä)

hyväjuttu

08.12.2014 klo 20.15 24 tykkää tästä

Nykypäivänä pelien julkaisun siirtyminen on vain hyvä juttu. Emme saa peliä bugikasoilla ja ruudunpäivityksen putoamisilla vaan oikeasti toimivan pelin. Unity ja monet muut pelit ovat osoittaneet, että jos peli julkaistaan liian aikaisin, niin peliä on melkein mahdotonta pelata.

Eli toisin sanoen pelin julkaisu saa siirtyä eteenpäin, kunhan se on oikeasti julkaisussa sellaisessa kunnossa, että sitä pystyy oikeasti myös pelaamaan.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

08.12.2014 klo 20.23 30 tykkää tästä

Hyvä että joku vielä kehittää pelinsä valmiiksi ennenkuin julkaisee ne.
lainaa
make

08.12.2014 klo 20.31 6 tykkää tästä

Toivotaan, että ehtii vielä jouluksi 2020.
lainaa
seppos

08.12.2014 klo 20.39 4 tykkää tästä

Hyvä, että kymmenessä vuodessa ei ole Valven jalanjäljissä opittu asettamaan realistista julkaisuajankohtaa.
lainaa
iojisfd

08.12.2014 klo 20.54 6 tykkää tästä

hyväjuttu kirjoitti:
Nykypäivänä pelien julkaisun siirtyminen on vain hyvä juttu. Emme saa peliä bugikasoilla ja ruudunpäivityksen putoamisilla vaan oikeasti toimivan pelin. Unity ja monet muut pelit ovat osoittaneet, että jos peli julkaistaan liian aikaisin, niin peliä on melkein mahdotonta pelata.

Eli toisin sanoen pelin julkaisu saa siirtyä eteenpäin, kunhan se on oikeasti julkaisussa sellaisessa kunnossa, että sitä pystyy oikeasti myös pelaamaan.


Olis parempi vaan kerralla lykätä kunnolla tai olla lupaamatta mitään. Nythän ne yrittää taas hosua tuohon toukokuuhun tätä ja siinä sitten nähdään että onko se vieläkin liian sekaisin
lainaa
MUN4GOGGEL4FIN

08.12.2014 klo 21.27 10 tykkää tästä

Ilmeeni kun peli siirretään vuodelle 2020 ja kaikki on: "Hyvä että joku vielä kehittää pelinsä valmiiksi ennenkuin julkaisee ne"
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

09.12.2014 klo 07.41 1 tykkää tästä

iojisfd kirjoitti:

Olis parempi vaan kerralla lykätä kunnolla tai olla lupaamatta mitään. Nythän ne yrittää taas hosua tuohon toukokuuhun tätä ja siinä sitten nähdään että onko se vieläkin liian sekaisin

Ottaen huomioon kuinka usein peliä on jo lykätty, niin en sanoisi tuon olevan ongelma.

Hyvä että hiovat pelin valmiiksi, mutta ikävänä sivuoireena ainakin omat odotukseni nousevat joka lykkäyksen jälkeen. Toivottavasti sieltä tulee rautainen ja hyvin hiottu peli
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova