Hearthstonen pelaajamestari napattiin Blizzardille töihin
Taas todistetaan, että pelaamalla voi saada töitä. Eurogamer nimittäin uutisoi, että Blizzard on napannut pelisuunnittelijaksi palkkalistoilleen Ryan "Realz" Mastersonin.
Blizzard nappasi Ryanin todennäköisesti siksi, että mies on yksi USA:n parhaista Hearthstonen pelaajista. Masterson lupaa ottaa pelaajien toiveet erityisesti huomioon työssään. Aiemmin Masters on kunnostautunut myös Magic the Gatheringin ja World of Warcraftin pelaajana.
Blizzard nappasi Ryanin todennäköisesti siksi, että mies on yksi USA:n parhaista Hearthstonen pelaajista. Masterson lupaa ottaa pelaajien toiveet erityisesti huomioon työssään. Aiemmin Masters on kunnostautunut myös Magic the Gatheringin ja World of Warcraftin pelaajana.
Hot Off The Press - I have accepted a position as Associate Game Designer (Hearthstone) with Blizzard Entertainment. A new chapter begins...
— Ryan Masterson (@Realz_HS) 27. elokuuta 2014
Keskustelut (7 viestiä)
29.08.2014 klo 14.08 1
29.08.2014 klo 14.13 2
29.08.2014 klo 14.32 7
Onko tällä herralla myös opintoja alalta? Aika tavallisesti näiltä töihin otetuilta pelaajilta löytyy taustalta myös koulutusta, tai omia projekteja.
Jos olet vaahtosammuttimen kokoisesta asti pelannut pelejä ilman "fani-poikuutta", vuodesta toiseen jaksanut seurata pelejä aktiivisesti sivusta, omistanut useamman sukupolven konsoleita eri julkaisijoilta ja päälle se että olet taitelijaluonne niin kehtaan väittää että _suunnittelijaksi_ on hyvinkin rahkeita ilman "koulutusta".
29.08.2014 klo 14.51 3
29.08.2014 klo 15.05 2
Onko tällä herralla myös opintoja alalta? Aika tavallisesti näiltä töihin otetuilta pelaajilta löytyy taustalta myös koulutusta, tai omia projekteja.
Amiskan sähkölinja.
29.08.2014 klo 20.58
Onko tällä herralla myös opintoja alalta? Aika tavallisesti näiltä töihin otetuilta pelaajilta löytyy taustalta myös koulutusta, tai omia projekteja.
Jos olet vaahtosammuttimen kokoisesta asti pelannut pelejä ilman "fani-poikuutta", vuodesta toiseen jaksanut seurata pelejä aktiivisesti sivusta, omistanut useamman sukupolven konsoleita eri julkaisijoilta ja päälle se että olet taitelijaluonne niin kehtaan väittää että _suunnittelijaksi_ on hyvinkin rahkeita ilman "koulutusta".
Ehkä jossain villeissä kuvitelmissasi töitä voi saadakin noin pelkästään pelejä pelaamalla. Oikeassa elämässä kuitenkaan ei.
Koulutus ei aina ole välttämätön, mutta kokemusta ja taitoa tarvitaan projektinhallinnassa, äänisuunnittelussa, ohjelmoinnissa, mallinnustöissä, kenttäsuunnittelussa, skriptaamisessa, jne.
29.08.2014 klo 23.10
Kirjoita kommentti