Atarin viimeisin paluuyritys on varjo entisaikojen jätistä
Atari on yhtiön nimenä käynyt vuosikymmenten aikana monenlaista omistajavaihdosta ja myllerrystä. Nyt uusin versio siitä on lähettänyt lehdistötiedotteen, joka valottaa tämänhetkisen Atarin strategiaa interaktiivisen viihteen tuotantoyhtiönä.
Tähän strategiaan kuuluvat muun muassa videopelit, internetkasinot, videosisältö sekä tuotelisensointi, johon sisältyvät sekä laitteet että vaatteet - tietenkin ikonisella Fuji-logolla varustettuina. Klassisia pelinimikkeitä tuupataan mobiililaitteille, PC:lle ja selaimiin. LGBT-yleisöä tavoitellaan, rahauhkapelialalle ryhdytään ja Youtubeen tuotetaan eksklusiivista sisältöä.
Lehdistötiedote kertoo, että tänä vuonna ollaan jo edistytty: RollerCoaster Tycoon 4 Mobile on tuupattu markkinoille (Metacriticissä arvostelujen keskiarvo 35/100) ja Haunted Housekin on nostettu haudastaan - se näyttää tältä :
Keskustelut (2 viestiä)
19.06.2014 klo 18.58
19.06.2014 klo 19.32 9
Kirjoita kommentti