Tässä on Sonic Boomin pahis - ja pelimatskua
Viime viikolla paljastettiin Sonic Boom -pelien uusi hahmo, Sticks. Nyt on paljastettu pahis, Lyric. Sen kerrotaan olevan ilkein ja kavahdettavin vihollinen Sonic-pelien historiassa.
Sekä Sonic Boom: Shattered Crystal (3DS) että Sonic Boom: Rise of Lyric (Wii U) -peleissä Sonic, Tales, Knuckles, Amy ja Sticks taistelevat yhteistyössä tätä uutta vihollista vastaan. Pelit eroavatkin Sonic-edeltäjistään painottumalla enemmän toimintaseikkailuun ja yhteispeliin. Alla uusi video Wii U -versiosta.
Sekä Sonic Boom: Shattered Crystal (3DS) että Sonic Boom: Rise of Lyric (Wii U) -peleissä Sonic, Tales, Knuckles, Amy ja Sticks taistelevat yhteistyössä tätä uutta vihollista vastaan. Pelit eroavatkin Sonic-edeltäjistään painottumalla enemmän toimintaseikkailuun ja yhteispeliin. Alla uusi video Wii U -versiosta.
Keskustelut (15 viestiä)
04.06.2014 klo 15.56 2
04.06.2014 klo 17.06 3
04.06.2014 klo 17.41
04.06.2014 klo 17.45 9
Sonicin uskottavuus on yhtä säälittävän alhainen nykyisessä pelimaailmassa kuten myös Pac-Manilla, Mega Manilla, Crash Bandicootilla ja monella muulla turhakkeella. Piirettymäiset videopeli "maskotit" eivät kuuluu nykypäivän pelialalle ollenkaan.
Ei kuulu ei kun kaiken pitää olla paskanharmaata tai psykedeelistä pyörremyrskyä
Rekisteröitynyt 04.11.2007
04.06.2014 klo 18.05 2
Sonicin uskottavuus on yhtä säälittävän alhainen nykyisessä pelimaailmassa kuten myös Pac-Manilla, Mega Manilla, Crash Bandicootilla ja monella muulla turhakkeella. Piirettymäiset videopeli "maskotit" eivät kuuluu nykypäivän pelialalle ollenkaan.
Moni noista vanhan liiton maskoteista on vain ryssitty nykyajalle. Kyllä maskoteille varmasti on tilausta nykypäivänäkin, mutta tarvittaisin vaan maskotteja joilla ei ole liian lapsenmielistä imagoa, vaan jotka olisi neutraalimpia ja joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.
04.06.2014 klo 18.18
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.
Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
04.06.2014 klo 18.26 1
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.
Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.
Joo, ei crash bandicoot kyllä sieltä vaikeimmasta päästä ollut. Niiden timanttien metsästyksessä tuli muutama harmaa hius mutta kyllä nekin kaikki sai loppujenlopuksi hankittual.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
04.06.2014 klo 19.52 3
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.
Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.
Vanhat Crashit on haastavia jos vertaa nykyajan peleihin, jotka pelaa läpi sokkona.
04.06.2014 klo 19.59 1
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.
Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.
Vanhat Crashit on haastavia jos vertaa nykyajan peleihin, jotka pelaa läpi sokkona.
Joten kumosit väitteen että ihmiset haluaisivat haastavia maskottipelejä. Ehkä joku maskottipeli voisikin toimia jos pelattavuus olisi "press X to win"-mallin mukainen
04.06.2014 klo 20.56 2
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.
Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.
Vanhat Crashit on haastavia jos vertaa nykyajan peleihin, jotka pelaa läpi sokkona.
Joten kumosit väitteen että ihmiset haluaisivat haastavia maskottipelejä. Ehkä joku maskottipeli voisikin toimia jos pelattavuus olisi "press X to win"-mallin mukainen
En näe miten se mitään on kumonnut?
04.06.2014 klo 21.16 1
joiden pelit tarjoaisi haastetta myös vanhemmille pelaajille. Esimerkkinä vanhan liiton Crash Bandicoot.
Kokeiles uusiks. Pelasin noita alkuperäisiä pari viikkoa sitten ja pelin lopussa kerättynä oli päälle 150 elämää ja kuolin kahdesti. Ei ole yhtään enempää haastetta kuin Super Mario Worldissa.
Vanhat Crashit on haastavia jos vertaa nykyajan peleihin, jotka pelaa läpi sokkona.
Joten kumosit väitteen että ihmiset haluaisivat haastavia maskottipelejä. Ehkä joku maskottipeli voisikin toimia jos pelattavuus olisi "press X to win"-mallin mukainen
En näe miten se mitään on kumonnut?
Jostain syystä sellaisia pelejä ei enää tehdä. Ja se syy on myynnit. Haaste = No good
Rekisteröitynyt 04.11.2007
04.06.2014 klo 23.19 3
Jostain syystä sellaisia pelejä ei enää tehdä. Ja se syy on myynnit. Haaste = No good
Mitenkäs esimerkiksi Souls-sarja, joka on tämän hetken haastavimpia pelisarjoja ja joka on myynyt älyttömän hyvin verrattuna siihen, että peli on halvalla tehty ja markkinointibudjetti on mitätön. Kyllä markkinoilla on ollut jo pitkään selvästi viitteitä, että haastaville peleille on kysyntää, mutta pelintekijöistä vaan on trendikästä ja turvallista tehdä pelejä aivokuolleille.
05.06.2014 klo 11.20
05.06.2014 klo 11.29 2
05.06.2014 klo 13.11 2
Mitenkäs esimerkiksi Souls-sarja, joka on tämän hetken haastavimpia pelisarjoja ja joka on myynyt älyttömän hyvin
Markkinoilla on juuri ja juuri tilaa yhdelle haastavalle pelille kerrallaan. Ei paljon tilastoja hetkauta, jos yksi peli on haastava 99:ää Press X to Win -peliä kohden.
Kirjoita kommentti