Tuorein sisältö

Assassin's Creed Unitya tehdään massiivisella studiorintamalla

16.05.2014 klo 20.05 | Luettu: 7398 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Polygon uutisoi Ubisoftin satsaavan toiseen seuraavista Assassin's Creed -peleistä melkoisen laajalla rintamalla.

Assassin's Creed: Unityä nimittäin kehittää kymmenen (10!) eri Ubisoftin omistamaa studiota ympäri maailmaa: Ubisoft Montreal, Ubisoft Toronto, Ubisoft Singapore, Ubisoft Quebec, Ubisoft Annecy, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Chengdu, Ubisoft Kiev, Ubisoft Montpellier sekä Ubisoft Bucharest.

Unity sijoittuu Ranskan vallankumoukseen ja julkaistaan PC:lle, Xbox Onelle sekä PS4:lle.

Taisin juuri rikkoa ennätyksen siitä, montako kertaa uutisessa voi kirjoittaa Ubisoft.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Seuraava Oculus Rift... Ubisoft aiheutti kaa... >

Keskustelut (8 viestiä)

apex

Rekisteröitynyt 21.12.2010

16.05.2014 klo 21.00 10 tykkää tästä

Juuri kun pääsin Far Cry 4:n kohdalla kysymään että koska isoja pelejä aletaan julkaista vain "next-genille". Näin moneen studioon hajauttamisen hyödyistä en tiedä, mutta mahdollisia haittavaikutuksia voi olla paljonkin.
lainaa
Mazena

Rekisteröitynyt 29.10.2007

16.05.2014 klo 21.16 5 tykkää tästä

Noh, teoriassa useasta tiimistä on hyötyä siinä, että sisältöä saa tehtyä aivan tolkuttoman paljon enemmän ja nopeammin. Se miten hyvin niiden hitsaaminen yhteen onnistuu onkin sitten aivan toinen tarina.
lainaa
JNJHL9

Rekisteröitynyt 07.07.2011

16.05.2014 klo 21.49 7 tykkää tästä

Jonkun on pakko sanoa tämä:

Mitä useampi kokki jne...
lainaa
pjfsdijio

16.05.2014 klo 22.11 9 tykkää tästä

Ei kannata sitten ihmetellä miksi chapter kakkosessa vihuilla onkin yhtäkkiä tuplasti enemmän healtia, puolet pelaajan aseista on kadonnut, kuvakulma on muuttunut ensimmäiseen persoonaan ja unlockit ovat täysin eri.
lainaa
Hra47

17.05.2014 klo 00.38 22 tykkää tästä

Tyhmät! Yksi tekee itse peliä ja muut maksullisia DLC:itä.
lainaa
justjoo

17.05.2014 klo 23.42

Ei ole mitään uutta. Ubisoft on tehnyt samaa Assassin's Creedien osalta ennenkin. Ei vaan ehkä ihan näin monella studiolla.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

18.05.2014 klo 00.05

toivotaan sitte että vihdoinkin saataisiin todellinen salamurhauspeli, sen perus seikkailupelin sijasta.
Muokannut: min5sevaan 18.05.2014 klo 00.06 lainaa
Fox

18.05.2014 klo 02.22 2 tykkää tästä

pjfsdijio kirjoitti:
Ei kannata sitten ihmetellä miksi chapter kakkosessa vihuilla onkin yhtäkkiä tuplasti enemmän healtia, puolet pelaajan aseista on kadonnut, kuvakulma on muuttunut ensimmäiseen persoonaan ja unlockit ovat täysin eri.

Hyvä idea! Ei kaikkien vastustajien tarvitse olla yhtä heikkoja, vaikka pukeutuisivatkin samoin. Pitää pelin yllätyksellisenä, joka on hyvä asia.
lainaa

Kirjoita kommentti




Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova