Tältä Bioshock näyttäisi nykygrafiikoilla
Bioshock on kokenut melkoisen extreme makeoverin, kun "noodlespagoodle" on ottanut sen maisemia ja heittänyt ne Unreal Engine 4:n pyöritettäviksi. Mukana ovat niin Big Daddy kuin muitakin tuttuja Rapturen maisemia. Koskahan PC:llä aletaan nähdä enemmän uusiopäivitettyjä versioita ei-niin-vanhoista peleistä? Konsoleilla ne tuntuvat ainakin huhujen perusteella olevan tällä hetkellä vahva trendi.
Keskustelut (11 viestiä)
30.04.2014 klo 13.51 28
30.04.2014 klo 13.54
30.04.2014 klo 15.12 1
Rekisteröitynyt 22.10.2012
30.04.2014 klo 15.20 1
30.04.2014 klo 15.21 5
30.04.2014 klo 15.52 13
Bioshock Trilogy Remastered varmistettu'd pleikalle ja boxille.
Pleikalle ja PC:lle. Tuskin pyörii boxilla.
30.04.2014 klo 15.54 4
PC:lle uusio versiot isommista peleistä harvinaisia, ehkäpä siksi, että modien ansiosta monet pelit "elää" graafisesti pitkälle. Tosin onhan se ihan eriasia, kun tehdään uudella moottorilla peli uusiksi, mutta ehkä tässä on jotain pointtia.
30.04.2014 klo 17.19
30.04.2014 klo 17.25
PS1 ajan klassikoista, kuten Crasheista ja Spyroista, sietäisi kyllä saada uusioversiot. 8-bittiset pelit pärjäävät vielä tyylillään, mutta kukaan ei katso mielellään PS1:n suttugrafiikkoja.
Katsoo. Nykypelejä katsomalla tietää miten hirveää ultravalaistusta, muovifiltteriä sun muita paskeita nohin uusioversioihin lykättäisiin.
01.05.2014 klo 10.49
PS1 ajan klassikoista, kuten Crasheista ja Spyroista, sietäisi kyllä saada uusioversiot. 8-bittiset pelit pärjäävät vielä tyylillään, mutta kukaan ei katso mielellään PS1:n suttugrafiikkoja.
Ei kiitos, crashit ja spyrot uudella grafiikalla=jotain todella kamalaa. Tiettyjä ps1 voisiki ehkä päivittää uudelle tasolle, mutta sanoiain että on parempi jättää ps1 rauhaan kokonaan
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.05.2014 klo 17.01
En kyl näe mitään syytä Bioshockia alkaa päivittään, oishan tuolla parempiaki kohteita, jotka oikeesti kaipais hieman overhaulia niihin 2000-luvun fysiikoihin ja tekstuureihin.
Kirjoita kommentti