Uusi GRID ajelee lähtöruutuun teaserin myötä
Eipä tässä paljon ole nähtävää, mutta mitä ilmeisemmin 22. päivä tätä kuuta Codemasters kertoo jotain tulevasta GRID-pelistä... tai jostain muusta autopelistä.
Vroom vroom, sanovat pääsiäisnoidat.
Vroom vroom, sanovat pääsiäisnoidat.
Keskustelut (9 viestiä)
18.04.2014 klo 14.47 16
Ei vain voi käsittää että mikä idea tekijöiltä oli siinä että pelissä mutkanopeudet olivat autolla kovemmat jos auton vetää poikittain ennen kuin kääntää mutkaan.
Kaikki muu pelissä oli hienosti toteutettua, mutta ajaminen oli niin hel*etin tylsää ettei peliä jaksanut muutamaa kisaa enempää pelata.
18.04.2014 klo 16.17 1
Eka GRID oli vielä kivaa vaihtelua. Itse en voi käsittää mikä halu eräillä on siihen että kaikissa autopeleissä autot käyttäytyisivät realistisesti. Ihan sama kuin kysyisi että miksi kaikissa sotapeleissä ei ole laaki-ja-vainaa-systeemiä, sprinttiä ja yhden rynkyn sääntöä
Rekisteröitynyt 21.10.2013
18.04.2014 klo 16.54 3
18.04.2014 klo 17.11 3
18.04.2014 klo 17.49 5
Eka GRID oli vielä kivaa vaihtelua. Itse en voi käsittää mikä halu eräillä on siihen että kaikissa autopeleissä autot käyttäytyisivät realistisesti. Ihan sama kuin kysyisi että miksi kaikissa sotapeleissä ei ole laaki-ja-vainaa-systeemiä, sprinttiä ja yhden rynkyn sääntöä
GRID 2:lla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten auton pitäisi liikkua ja näin ollen se ei autoihmiselle myöskään tarjoa juuri mitään iloa.
Ajotuntuma on se kaikkein tärkein asia autopeleissä. Jos ajaminen ei pelissä ole hauskaa ei koko pelin pelaamisessa ole mitään hauskaa.
18.04.2014 klo 18.56 2
Eka GRID oli vielä kivaa vaihtelua. Itse en voi käsittää mikä halu eräillä on siihen että kaikissa autopeleissä autot käyttäytyisivät realistisesti. Ihan sama kuin kysyisi että miksi kaikissa sotapeleissä ei ole laaki-ja-vainaa-systeemiä, sprinttiä ja yhden rynkyn sääntöä
GRID 2:lla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten auton pitäisi liikkua ja näin ollen se ei autoihmiselle myöskään tarjoa juuri mitään iloa.
Ajotuntuma on se kaikkein tärkein asia autopeleissä. Jos ajaminen ei pelissä ole hauskaa ei koko pelin pelaamisessa ole mitään hauskaa.
Haluan pelata sotapelejä koska pidän sodasta. Halossa kuitenkin ainoa sotaan liittyvä asia on ammuksiksi väitettyjen objektien lentäminen aseista.
Halolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten maailman pitäisi toimia ja näin ollen se ei sotaihmiselle myöskään tarjoa juuri mitään iloa.
Pelituntuma on se kaikkein tärkein asia sotapeleissä. Jos sotiminen ei pelissä ole hauskaa ei koko pelin pelaamisessa ole mitään hauskaa.
18.04.2014 klo 23.20
En nyt meinaa aiheeseen liittyen, että Grid 1 tai 2 olisi huonoja pelejä, päin vastoin. Codemasters on tehnyt mielestäni pelkästään hyviä ajopelejä historiansa aikana.
Toki arcade peleissäkin voi olla huonoa ajomekaniikkaa ja näistä peleistä uudet NFS:t on mun mielestä hyvä esimerkki, miten autopelin voi ryssiä ajomekaniikalla. En ole ostanu Shiftin jälkeen yhtään sarjan peliä ihan vain siitä syystä, kun se ajomekaniikka on erittäin huono verraten esim. Criterionin aiempaan Burnout Paradiseen.
Toivon, että tämä sekava kirjoitus selvensi edes jollekkin, miksi autopeleistä ja varsinkin niiden ajettavuudesta valitetaan paljon.
18.04.2014 klo 23.25 3
Pelituntuma on se kaikkein tärkein asia pasianssipeleissä. Jos pasianssi ei pelissä ole hauskaa ei koko pasianssin pelaamisessa ole mitään hauskaa.
Ps. "Richard Burns Rally 2":sta odotellessa.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
19.04.2014 klo 10.15
Kirjoita kommentti