Burial at Sea Episode 2 tarjoaa hiiviskelymoodin pasifisteille
Bioshock Infiniteä kehittävä Irrational Games kertoo blogissaan lisää 25. päivä ilmestyvän Burial at Sea Episode 2:n pelimekaniikasta.
Alkuperäisen pelin mukana tulleen 1999-pelitilan oli määrä tehdä pelistä enemmän edeltäjänsä System Shockin kaltainen. Suurista lupauksista huolimatta eroina muihin vaikeustasoihin olivat lähinnä maksullinen henkiinherätys ja vihollisten surkuhupaisa luodinkestävyys.
Kehittäjien mukaan Elizabethilla pelattavan seuraavan episodin pelimekaniikka painottuu räiskinnän sijasta hiivintään ja erilaisten hiippailutyökalujen käyttöön. Episodi sisältääkin samaa kaavaa noudattaen 1998-pelitiltan, jonka innoittajana on tällä kertaa ollut alkuperäinen Thief-pelisarja. 1998-pelitilassa pelaajan täytyy selvitä koko episodin läpi riistämättä ainuttakaan henkeä.
Katso isompi promokuva Irrational Gamesin blogista.
Teksti: Mats Kyyrö
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti