Xbox Onen hintaa lasketaan Briteissä, Titanfall mukaan
Jo pitkään on spekuloitu, että Microsoft tiputtaa Xbox Onen hintaa kilpailuasemiensa parantamiseksi ja nyt siitä on saatu ensimmäiset todisteet. Eurogamer kertoo, että kuun lopusta alkaen Xbox One maksaa Iso-Britanniassa 430 punnan sijaa 400 puntaa.
Lisäksi Microsoft on vahvistanut huhut siitä, että tulossa on Xbox One -paketti, jossa on mukana Titanfall-peli digitaalisena versiona. Senkin hinta on 400 puntaa.
Iso-Britannian Xbox-edustajan mukaan hinnanpudotus ei ollut vastine sille, että PS4:ää myydään huomattavasti tiheämpään tahtiin, vaan tarkoitus on ottaa kaikki irti Titanfallin julkaisusta.
Lisäksi Microsoft on vahvistanut huhut siitä, että tulossa on Xbox One -paketti, jossa on mukana Titanfall-peli digitaalisena versiona. Senkin hinta on 400 puntaa.
Iso-Britannian Xbox-edustajan mukaan hinnanpudotus ei ollut vastine sille, että PS4:ää myydään huomattavasti tiheämpään tahtiin, vaan tarkoitus on ottaa kaikki irti Titanfallin julkaisusta.
Keskustelut (34 viestiä)
24.02.2014 klo 17.26 20
24.02.2014 klo 17.48 26
Ainoa keino miten tuollaista halpaa CoD-kopiota saa edes hieman myydyksi.
24.02.2014 klo 18.19 33
24.02.2014 klo 18.19 8
24.02.2014 klo 19.27 14
Titanfall ainakin näyttäisi tekevän monia asioita erilailla ja ennen kaikkea paremmin kuin CoDit ja Bäfät. Killstreakien muuttaminen, tekoälyjanttereiden käyttö, epilogi, kahden erilaisen pelityylin yhdistäminen(ainakin, ehkä tulee lisää)... Vaikuttaa erittäin hyvältä.
PS ponien "pelaamatta paska" -kommentit alkavat käydä jo todella vanhoiksi. Varsinkin kun usein puhuvat itseään pussiin. "Paska peli, en osta ja jos ja kun ostan niin ostan pc:lle, koska resoluutio."
24.02.2014 klo 19.49 21
Vastaanotto ja arviot betasta ovat olleet kyllä vain ja lähes pelkästään positiivisia ja jopa ylistäviä.
Titanfall ainakin näyttäisi tekevän monia asioita erilailla ja ennen kaikkea paremmin kuin CoDit ja Bäfät. Killstreakien muuttaminen, tekoälyjanttereiden käyttö, epilogi, kahden erilaisen pelityylin yhdistäminen(ainakin, ehkä tulee lisää)... Vaikuttaa erittäin hyvältä.
PS ponien "pelaamatta paska" -kommentit alkavat käydä jo todella vanhoiksi. Varsinkin kun usein puhuvat itseään pussiin. "Paska peli, en osta ja jos ja kun ostan niin ostan pc:lle, koska resoluutio."
Parasta tässä on ehdottomasti tekoälyjantterit. Kukaan ei oikeasti halua pelata oikeita ihmisiä vastaan.
24.02.2014 klo 20.15 11
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
24.02.2014 klo 20.17 3
Rekisteröitynyt 13.02.2011
24.02.2014 klo 20.33 11
Pakko laittaa tekoälyjanttereita ja laskea pelaajamäärä 6vs6:ksi, ja resoluutio sinne 700-800p paikkelle että saadaan peli pyörimään 60fps. Next-gen sweetness!
Siellä taas tietämättömät röllit huutelee. 6vs6 on ihan riittävä pelaajamäärä. Toimintaa juuri sopivasti ja kartat kävisivät äkkiä ahtaiksi jos siellä 20 titania yhtäaikaisesti temmeltäisi.
24.02.2014 klo 21.06
Päivitys: sama paketti tulee tarjolla myös kaikkiin muihin maihin, joissa Xbox one on virallisesti kaupoissa.
lähde?
http://www.totalxbox.com/72003/xbox-one-price-cut-not-pla
24.02.2014 klo 21.36 1
Vastaanotto ja arviot betasta ovat olleet kyllä vain ja lähes pelkästään positiivisia ja jopa ylistäviä.
Titanfall ainakin näyttäisi tekevän monia asioita erilailla ja ennen kaikkea paremmin kuin CoDit ja Bäfät. Killstreakien muuttaminen, tekoälyjanttereiden käyttö, epilogi, kahden erilaisen pelityylin yhdistäminen(ainakin, ehkä tulee lisää)... Vaikuttaa erittäin hyvältä.
PS ponien "pelaamatta paska" -kommentit alkavat käydä jo todella vanhoiksi. Varsinkin kun usein puhuvat itseään pussiin. "Paska peli, en osta ja jos ja kun ostan niin ostan pc:lle, koska resoluutio."
Parasta tässä on ehdottomasti tekoälyjantterit. Kukaan ei oikeasti halua pelata oikeita ihmisiä vastaan.
Tekoäly pitää huolen siitä että vastassa on aina älykästä peliseuraa. Eivät teamkillaa, cämppää tai muuten jonneile vaan toimivat niin kuin tarinavetoisessa pelissä kuuluukin
Mutta tämähän nähtiin jo vanhoissa Battlefieldeissä ja Battlefronteissa. Jos pelissä oli parikin pelaajaa niin todennäköisesti mukana oli joku peelo. Mutta ei haittaa koska tekoälyä on niin valtavasti mukana.
24.02.2014 klo 22.13 5
http://www.youtube.com/watch?v=PzDsYEPkSc4
24.02.2014 klo 22.18 5
24.02.2014 klo 22.40 29
Ton paketin nimi vois olla alpha male's choice.
Kuulostaa ihan joltain homopornoleffalta.
24.02.2014 klo 22.46 3
Vastaanotto ja arviot betasta ovat olleet kyllä vain ja lähes pelkästään positiivisia ja jopa ylistäviä.
Titanfall ainakin näyttäisi tekevän monia asioita erilailla ja ennen kaikkea paremmin kuin CoDit ja Bäfät. Killstreakien muuttaminen, tekoälyjanttereiden käyttö, epilogi, kahden erilaisen pelityylin yhdistäminen(ainakin, ehkä tulee lisää)... Vaikuttaa erittäin hyvältä.
PS ponien "pelaamatta paska" -kommentit alkavat käydä jo todella vanhoiksi. Varsinkin kun usein puhuvat itseään pussiin. "Paska peli, en osta ja jos ja kun ostan niin ostan pc:lle, koska resoluutio."
Parasta tässä on ehdottomasti tekoälyjantterit. Kukaan ei oikeasti halua pelata oikeita ihmisiä vastaan.
Tekoäly pitää huolen siitä että vastassa on aina älykästä peliseuraa. Eivät teamkillaa, cämppää tai muuten jonneile vaan toimivat niin kuin tarinavetoisessa pelissä kuuluukin
Mutta tämähän nähtiin jo vanhoissa Battlefieldeissä ja Battlefronteissa. Jos pelissä oli parikin pelaajaa niin todennäköisesti mukana oli joku peelo. Mutta ei haittaa koska tekoälyä on niin valtavasti mukana.
Voivoi näitä fanipoikien vuodatuksia. Pelihän ei siis ole huono, mutta nuo botithan se pelin ongelma on koska ne ovat niin huonoja.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
25.02.2014 klo 00.34 2
Rekisteröitynyt 03.09.2007
25.02.2014 klo 02.35 3
Pakko laittaa tekoälyjanttereita ja laskea pelaajamäärä 6vs6:ksi, ja resoluutio sinne 700-800p paikkelle että saadaan peli pyörimään 60fps. Next-gen sweetness!
Siellä taas tietämättömät röllit huutelee. 6vs6 on ihan riittävä pelaajamäärä. Toimintaa juuri sopivasti ja kartat kävisivät äkkiä ahtaiksi jos siellä 20 titania yhtäaikaisesti temmeltäisi.
Sitten voikin miettiä, miksei kukaan vieläkään yritä tehdä mitään massiivisempaa, vaikka taustalla olisi nytkin MS:n Suuri Pilvi ja paljon aiempaa tehokkaampaa rautaa. Pienet kentät ovat suunnitteluratkaisu, jota ei ole pakko tehdä, jos ei halua.
PS: Vaikka röllikommenttiin vastasitkin, oli siinä itse asiassa asiaakin. Eihän tilanne nyt hyvältä näytä, jos resoluutiot, pelaajamäärät ja pelimekaniikat ovat edellisen sukupolven tasoa eikä pelikään edes näytä kovin kummoiselta. Ei se sinänsä peliä huononna mitenkään... mutta mitään seuraavan sukupolven pelikokemusta tästä ei saa tekemälläkään. Tasapuolisuuden nimissä sanottakoon myös, että eipä PS4:lläkään paljon ole juhlimista tässä suhteessa kuin vain grafiikan osalta ja että molempien osalta tilanne tulee epäilemättä vielä parantumaan.
25.02.2014 klo 10.37 3
Tekoäly pitää huolen siitä että vastassa on aina älykästä peliseuraa. Eivät teamkillaa, cämppää tai muuten jonneile vaan toimivat niin kuin tarinavetoisessa pelissä kuuluukin.
"tarinavetoisessa" LOL. Eihän siinä edes ole yksinpeli-kampanjaa. Muutama välivideo lyöty multiplayerin sekaan "tarinaksi".
25.02.2014 klo 11.39 4
Tekoäly pitää huolen siitä että vastassa on aina älykästä peliseuraa. Eivät teamkillaa, cämppää tai muuten jonneile vaan toimivat niin kuin tarinavetoisessa pelissä kuuluukin.
"tarinavetoisessa" LOL. Eihän siinä edes ole yksinpeli-kampanjaa. Muutama välivideo lyöty multiplayerin sekaan "tarinaksi".
Taas ps jonnet huutelee ennen kuin tiedetään pelistä mitään. Titanfallin tarina voi olla tai olla olematta hyvä. Sitä kun ei vielä tiedetä.
Rekisteröitynyt 27.11.2013
25.02.2014 klo 11.43 3
Pakko laittaa tekoälyjanttereita ja laskea pelaajamäärä 6vs6:ksi, ja resoluutio sinne 700-800p paikkelle että saadaan peli pyörimään 60fps. Next-gen sweetness!
Siellä taas tietämättömät röllit huutelee. 6vs6 on ihan riittävä pelaajamäärä. Toimintaa juuri sopivasti ja kartat kävisivät äkkiä ahtaiksi jos siellä 20 titania yhtäaikaisesti temmeltäisi.
Sitten voikin miettiä, miksei kukaan vieläkään yritä tehdä mitään massiivisempaa, vaikka taustalla olisi nytkin MS:n Suuri Pilvi ja paljon aiempaa tehokkaampaa rautaa. Pienet kentät ovat suunnitteluratkaisu, jota ei ole pakko tehdä, jos ei halua.
PS: Vaikka röllikommenttiin vastasitkin, oli siinä itse asiassa asiaakin. Eihän tilanne nyt hyvältä näytä, jos resoluutiot, pelaajamäärät ja pelimekaniikat ovat edellisen sukupolven tasoa eikä pelikään edes näytä kovin kummoiselta. Ei se sinänsä peliä huononna mitenkään... mutta mitään seuraavan sukupolven pelikokemusta tästä ei saa tekemälläkään. Tasapuolisuuden nimissä sanottakoon myös, että eipä PS4:lläkään paljon ole juhlimista tässä suhteessa kuin vain grafiikan osalta ja että molempien osalta tilanne tulee epäilemättä vielä parantumaan.
"next genin" tarkoitus ei ollut nostaa pelaajamääriä 100 pelaajan vaan parantaa pelejä yleisesti... Jotkut pelit saavat useamman pelaajan netin kuin toiset taas ei ihan hyvistä syistä. 6v6 on täydellinen tähän peliin bottien sekä titaanien takia.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
25.02.2014 klo 12.06 2
"next genin" tarkoitus ei ollut nostaa pelaajamääriä 100 pelaajan vaan parantaa pelejä yleisesti... Jotkut pelit saavat useamman pelaajan netin kuin toiset taas ei ihan hyvistä syistä. 6v6 on täydellinen tähän peliin bottien sekä titaanien takia.
Pointti oli siinä, että tässä ei ole mitään next-gen-kokemusta. Peli tulee sellaisenaan myös X360:lle, joten grafiikka on ainoa asia, jota uusi rauta oleellisesti parantaa - ja pelin vaisu ulkonäkö huomioon ottaen aika heikoilla jäillä mennään next-gen-kokemuksen osalta. Yksi tapa erottua nykyisen sukupolven kokemuksista olisi ollut pelaajamäärä, siksi nostin sen esille. Muitakin vaihtoehtoja olisi, mutta ei niitäkään hyödynnetä kunnolla. Selvennyksen vuoksi todettakoon vielä, että itse peli voi olla ties kuinka hyvä, mutta siihenhän en ole nyt ottanut kantaa.
25.02.2014 klo 12.12
25.02.2014 klo 13.12
Pointti oli siinä, että tässä ei ole mitään next-gen-kokemusta.
Veikkaan että pelkästään noilla kriteereillä (graffat, pelaajamäärä) tulet luultavasti pettymään monta kertaa vielä seuraavan parin vuoden ajan.
Tietenkin jos tämän näkee vain seuraavana CoDina niin mikäs siinä sitten...
Yksi tapa erottua nykyisen sukupolven kokemuksista olisi ollut pelaajamäärä, siksi nostin sen esille.
Kuinka suureksi? Pitäis olla yli 128vs128 jotta olisi jotain ennennäkemätöntä.
Muitakin vaihtoehtoja olisi, mutta ei niitäkään hyödynnetä kunnolla.
Kuten?
25.02.2014 klo 13.27
Tekoäly pitää huolen siitä että vastassa on aina älykästä peliseuraa. Eivät teamkillaa, cämppää tai muuten jonneile vaan toimivat niin kuin tarinavetoisessa pelissä kuuluukin.
"tarinavetoisessa" LOL. Eihän siinä edes ole yksinpeli-kampanjaa. Muutama välivideo lyöty multiplayerin sekaan "tarinaksi".
Taas yksi kommentoija puhui itsensä pussiin. Vs moninpeleissä ei ole oikeastaan koskaan ollut mitään tarinaa. Titanfall yrittää luoda jotain uutta, vaikken uskokaan että se tarina mitään palkintoja voittaa. Mutta on ainakin vaihtelua sille ysärille "randomjänöt hyppii random paikassa räiskien toisiaan randomisti"
Rekisteröitynyt 03.09.2007
25.02.2014 klo 16.01 1
Pointti oli siinä, että tässä ei ole mitään next-gen-kokemusta.
Veikkaan että pelkästään noilla kriteereillä (graffat, pelaajamäärä) tulet luultavasti pettymään monta kertaa vielä seuraavan parin vuoden ajan.
Enpäs, koska en odota juuri mitään enkä aio ostaa ensimmäistäkään uutta konsolia. Ainoa selvempi odotus on oikeastaan odotus avoimien maailmojen yleistymisestä, lisäksi on vähän sellainen kutina, että MMO:t tulevat yleistymään konsoleillakin.
Tietenkin jos tämän näkee vain seuraavana CoDina niin mikäs siinä sitten...
Rehellisesti sanottuna en näe kovin isoa eroa. CoD + korkeat hypyt + satunnaiset mechat + tekoälysoturit=Titanfall. Käytännössä kyseessä on CoD parilla kikalla, mutta itse peli-idea on edelleen täysin sama.
Yksi tapa erottua nykyisen sukupolven kokemuksista olisi ollut pelaajamäärä, siksi nostin sen esille.
Kuinka suureksi? Pitäis olla yli 128vs128 jotta olisi jotain ennennäkemätöntä.
En puhunut mitään ennennäkemättömästä, mutta jotain nykyisestä valtavirrasta poikkeavaa olisi jo kiva nähdä. Nykyisinhän 24 pelaajaa tuntuu olevan aika tyypillinen juttu, joten mikä tahansa siitä selvästi ylöspäin on jo jotain uutta. 32 on toki vielä aika lähellä, mutta jo 48 (24 vs. 24) tekisi selvän eron. Toki uudella raudalla ja paremmilla verkkopalveluille ja Suuren Pilven Voimalla olisi kiva nähdä ihan oikeasti massiivisiakin juttuja, esim. vaikka tuo 128 vs. 128. Ennennäkemätöntä sekään tuskin olisi, kiitos MAG:in, mutta jotain poikkeuksellista silti.
Muitakin vaihtoehtoja olisi, mutta ei niitäkään hyödynnetä kunnolla.
Kuten?
En ole pelisuunnittelija eivätkä innovaatiot ole minun tehtäväni, mutta ihan yksinkertaisillakin jutuilla saa jo enemmän next-gen-fiilistä: erityisen hyvä grafiikka, isommat kentät (menee kyllä pelaajamäärien yhteyteen, mutta kummiskin), kenties jotain Suuren Pilven Voiman luovaa hyödyntämistä... Mieluiten toki näkisin itse pelillisiä uutuuksia mutta niiden keksiminen selvästikin on vaikeaa, kun niitä niin harvoin nähdään.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
25.02.2014 klo 16.03
Tekoäly pitää huolen siitä että vastassa on aina älykästä peliseuraa. Eivät teamkillaa, cämppää tai muuten jonneile vaan toimivat niin kuin tarinavetoisessa pelissä kuuluukin.
"tarinavetoisessa" LOL. Eihän siinä edes ole yksinpeli-kampanjaa. Muutama välivideo lyöty multiplayerin sekaan "tarinaksi".
Taas yksi kommentoija puhui itsensä pussiin. Vs moninpeleissä ei ole oikeastaan koskaan ollut mitään tarinaa. Titanfall yrittää luoda jotain uutta, vaikken uskokaan että se tarina mitään palkintoja voittaa. Mutta on ainakin vaihtelua sille ysärille "randomjänöt hyppii random paikassa räiskien toisiaan randomisti"
Käsittääkseni esim. Brinkissä oli jonkinlainen tarina, samoin vähän pienemmässä mittakaavassa saman puljun Enemy Territory: Quake Warsissa. Melko turvalliselta arvaukselta tuntuu, että Titanfall ei pääse sen kummemmalle tasolle.
25.02.2014 klo 16.56 7
Yllä mainittu Brink jo kertoo mitä botit saavat taistelutantereella aikaan.
25.02.2014 klo 16.58 2
"tarinavetoisessa" LOL. Eihän siinä edes ole yksinpeli-kampanjaa. Muutama välivideo lyöty multiplayerin sekaan "tarinaksi".
Taas yksi kommentoija puhui itsensä pussiin. Vs moninpeleissä ei ole oikeastaan koskaan ollut mitään tarinaa. Titanfall yrittää luoda jotain uutta, vaikken uskokaan että se tarina mitään palkintoja voittaa. Mutta on ainakin vaihtelua sille ysärille "randomjänöt hyppii random paikassa räiskien toisiaan randomisti"
Et taida ymmärtää mitä tarinavetoinen tarkoittaa, Titanfall ei todellakaan sitä ole. Ei se ole uuden luomista, vaan sitä että Titanfall piti saada suht nopeasti ulos ja resurssit panostettiin pelkästään multiplayeriin. Eikä edes ensimmäinen kerta, esim. Assassin's Creedin moninpeliin on yritetty saada juonta mukaan, eikä se kovin hääppöinen ole.
25.02.2014 klo 17.16 8
25.02.2014 klo 19.09
25.02.2014 klo 19.12 1
Sen XBonen hintaa pitäisi laskea 70% niin sitten joku ehkä saattaisi ostaa sen.
Aina ennemmin ostaa Xone kuin Jonnestationi.
25.02.2014 klo 19.32
25.02.2014 klo 20.06 3
Käytännössä kyseessä on CoD parilla kikalla, mutta itse peli-idea on edelleen täysin sama.
Tainnut videopelaamisen historiassa olla muutama muukin peli jo ennen CoDia jossa on ollut sama "peli-idea" kuin CoDissa.
Vaikka mikään mullistava innovaatio ei olekaan kyseessä, niin tuoreemman tuulahduksen tämä peli tuo kuin yksikään räiskintä sitten ekan CoDin. Ja kyllä, se tulee käytännössä pelkästään lisätyllä parkourilla, kaikille avautuvilla mechoilla, tekoälyjanttereilla, pikkunyansseilla (hävinnellä joukkueella mahdollisuus lisäpisteisiin jos pääsevät pakenemaan yms) ja pelin jopa CoDejakin nopeammalla temmolla. Tämä voi olla tietenkin vaikea sulattaa jos ei ole betaa edes kokeillut.
En ole pelisuunnittelija eivätkä innovaatiot ole minun tehtäväni
Mielenkiintoista huudella uudenlaisia fiiliksiä vaikka ei ole mitään käryä mitkä niitä graffojen lisäksi toisivat.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
25.02.2014 klo 21.37
Käytännössä kyseessä on CoD parilla kikalla, mutta itse peli-idea on edelleen täysin sama.
Tainnut videopelaamisen historiassa olla muutama muukin peli jo ennen CoDia jossa on ollut sama "peli-idea" kuin CoDissa.
Toki, mutta räiskintäpeligenren sisälläkin on aika paljon vaihtelua vrt. CoD/Titanfall. Näkemäni ja kuulemani perusteella CoD:issa ja Titanfallissa on enemmän yhteistä tuntumaa kuin vaikkapa Quakessa ja Unreal Tournamentissa, jotka genren puolesta ovat lähempänä toisiaan kuin CoD ja Titanfall.
Vaikka mikään mullistava innovaatio ei olekaan kyseessä, niin tuoreemman tuulahduksen tämä peli tuo kuin yksikään räiskintä sitten ekan CoDin. Ja kyllä, se tulee käytännössä pelkästään lisätyllä parkourilla, kaikille avautuvilla mechoilla, tekoälyjanttereilla, pikkunyansseilla (hävinnellä joukkueella mahdollisuus lisäpisteisiin jos pääsevät pakenemaan yms) ja pelin jopa CoDejakin nopeammalla temmolla. Tämä voi olla tietenkin vaikea sulattaa jos ei ole betaa edes kokeillut.
Raikkaan tuulahduksen kyllä Titanfallille myönnän ilomielin, mutta next-gen-kokemusta en. Sitä paitsi raikas tuulahdus sekin on, jos peli on CoD raikkaalla tuulahduksella.
En ole pelisuunnittelija eivätkä innovaatiot ole minun tehtäväni
Mielenkiintoista huudella uudenlaisia fiiliksiä vaikka ei ole mitään käryä mitkä niitä graffojen lisäksi toisivat.
Itse varmaan lähtisit suunnittelemaan seuraavaa pelialan innovaatiota jonnekin trollikommenttiosioon? Lisäksi varmaan paljastaisit tämän suuren innovaation siellä sen sijaan, että yrittäisit hyötyä siitä? Ei innovointi niin helppoa edes ole, että siihen kannattaisi tällaisessa paikassa aikaa käyttää, onnistui se tai ei.
Kirjoita kommentti