Aika vaikuttava tekniikka reaaliaikaseen renderöintiin, mutten näe miten tällä olisi käyttöä oikean pelin sisällä.
Pelien kuuluu olla dynaamisia, tämä on ainoastaan keino komposoida esilaskettu räjähdys peliin taustalle.
Milli
18.02.2014 klo 15.11
Vähän yllä olevaa kompaten. Ensimmäisenä tuli mieleen ok nyt saadaan peleihin kunnon tykit ja flametrowerit mutta eihän tuo taas ihan niin toimi vaan tuollaisena scriptattuna juhlana vain.
Käsittääkseni UE moottorin peleissä vähän muutenkin toi staattisten objektien hitdetection kulmista ja sunnista riippuen on aika kusahtanut jos halutaan vaikka että puu blokkaa räjähdyksen splashi.
Olishan se hienoa jos voisit vaikka pistää sen pommin vapaasti johonkin käytävään ja efektit olisi tuon mukaisia
Räjähdys lasketettu 3ds maxissa muutamiin plaineihin, joista esilasketettua animaatiota käytetään sitten valmiissa skenessä, ja vieläpä niin, että kuvakulma on aika rajattu. Mä luulin jo ensimmäisten sekuntien aikana, että Unreal lasketti partikkelipilven räjähdystä, kunnes alkoi ui muistuttaa ihan joltain muulta, kuin UDK:n käyttöliittymältä.
Siis, siistejähän efektejä tuolla saa, mutta aika kuvakulmariippuvainenhan tämä efekti oli.
Keskustelut (6 viestiä)
18.02.2014 klo 13.39 4
Rekisteröitynyt 30.01.2012
18.02.2014 klo 14.43
Rekisteröitynyt 17.03.2009
18.02.2014 klo 15.01
Pelien kuuluu olla dynaamisia, tämä on ainoastaan keino komposoida esilaskettu räjähdys peliin taustalle.
18.02.2014 klo 15.11
Käsittääkseni UE moottorin peleissä vähän muutenkin toi staattisten objektien hitdetection kulmista ja sunnista riippuen on aika kusahtanut jos halutaan vaikka että puu blokkaa räjähdyksen splashi.
Olishan se hienoa jos voisit vaikka pistää sen pommin vapaasti johonkin käytävään ja efektit olisi tuon mukaisia
Rekisteröitynyt 28.10.2007
18.02.2014 klo 20.07
Rekisteröitynyt 16.01.2012
18.02.2014 klo 22.57
Siis, siistejähän efektejä tuolla saa, mutta aika kuvakulmariippuvainenhan tämä efekti oli.
Kirjoita kommentti