Tuorein sisältö

Nvidian uusi mobiili-GPU ohittaa PS3:n ja X360:n?

06.01.2014 klo 14.19 | Luettu: 19228 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Nvidia on esitellyt tänään alkaneessa CES-tapahtumassa uutta Tegra K1 -mobiiligrafiikkapiiriään. Destructoid kertoo, että kyseisessä piirissä on 192 ydintä ja sen graafisen kyvykkyyden uhotaan ohittavan Playstation 3:n ja Xbox 360:n. Tegra K1 perustuu Kepler-arkkitehtuuriin, on DirectX 11 -yhteensopiva ja tukee Unreal Engine 4:ää sekä OpenGL 4.4:ää. Alla oleva video esittelee sen kyvykkyyttä käytännössä.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Mahtavia pelejä läpi... V2.fi testasi taikaj... >

Keskustelut (33 viestiä)

Make

06.01.2014 klo 14.33 49 tykkää tästä

Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.
lainaa
FanipojatOnSyöpää

06.01.2014 klo 15.04 3 tykkää tästä

Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.


Eihän tässä kukaan väitäkkään pelaavansa mieluummin puhelimella, kuin konsoleilla. Koko kommentti vaikutti vain bensan heittämiseltä liekkeihin. Pian täällä on taas jokin kumpi konsoli ja miksi puhelin pelit jnejnejne... Mobiili-GPU jonka suoritus on noin korkeaa on aika hieno asia, mutta ei sillä mitään tee ellei tosiaan pelaa pelejä. Voidaanhan kyllä mobiili-GPUta hyödyntää tableteissakin, niissä löytäisin sen itse enemmän hyödylliseksi.
lainaa
santamariapintajanii

06.01.2014 klo 15.08 4 tykkää tästä

FanipojatOnSyöpää kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.


Eihän tässä kukaan väitäkkään pelaavansa mieluummin puhelimella


Taas näitä apinoita, jotka ei muista että tablet laitteet ovat olemassa.
lainaa
Ebinaatti

06.01.2014 klo 15.09 4 tykkää tästä

Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.


Nykyään niihin saa jo ohjaimet.
lainaa
sdaasdsa

06.01.2014 klo 15.14 24 tykkää tästä

Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.
Jos pelaat konsoleilla joudut pelaamaan p*skalla fps:llä joka tapauksessa.
lainaa
PCOnPaskaa

06.01.2014 klo 15.27 33 tykkää tästä

sdaasdsa kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.
Jos pelaat konsoleilla joudut pelaamaan p*skalla fps:llä joka tapauksessa.

Ja samanhintaisella PC:llä vielä paskempi.
lainaa
FanipojatOnSyöpää

06.01.2014 klo 16.07 12 tykkää tästä

santamariapintajanii kirjoitti:
FanipojatOnSyöpää kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.


Eihän tässä kukaan väitäkkään pelaavansa mieluummin puhelimella


Taas näitä apinoita, jotka ei muista että tablet laitteet ovat olemassa.


Olisit ny lukenut edes loppuun asti... Ja mikä ihme tässä V2 kommenttilootassa on, kun suurinosa kommenteista muistuttaa Youtube tasoa. Joku mainitsee konsolin niin alkaa konsolisota ja joku pc masterrace apina tulee avautumaan pcnsä suorituskyvystä. Ei vitulla päähän oikeasti :D
lainaa
Korsto

06.01.2014 klo 16.07 1 tykkää tästä

santamariapintajanii kirjoitti:
FanipojatOnSyöpää kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.


Eihän tässä kukaan väitäkkään pelaavansa mieluummin puhelimella


Taas näitä apinoita, jotka ei muista että tablet laitteet ovat olemassa.


Viimeksi kun wikipediasta tarkistin niin kosketusnäytöt olivat kyllä myös tableteissa. Ja tabletit nyt ovat lähinnä syöpää.
lainaa
DSAsadsd

06.01.2014 klo 16.34 11 tykkää tästä

PCOnPaskaa kirjoitti:
sdaasdsa kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.
Jos pelaat konsoleilla joudut pelaamaan p*skalla fps:llä joka tapauksessa.

Ja samanhintaisella PC:llä vielä paskempi.
Onko PC sinusta paskaa vain koska sinulla ei ole varaa ostaa kunnollista sellaista? PC:t hakkaa konsolit aivan joka ikisellä osa-alueella paitsi hinnassa. Pelkästään sen takia PC:n haukkuminen paskaksi kuulostaa vaan katkeran ihmisen puheelta.
lainaa
TheMeII

Rekisteröitynyt 23.08.2008

06.01.2014 klo 16.57 1 tykkää tästä

Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.


Kontrollit tulikin jo aikaisempien toimesta käsiteltyä, joten voisin kommentoida sitä pikkuseikkaa että kun nykyään alkaa jokaisen laitteen saamaan hdmi:llä kiinni telkkuun, niin ahistaisiko sinua se että koko konsoli olisi mukana aina kun tahdot.
lainaa
Tahvo

Rekisteröitynyt 18.01.2010

06.01.2014 klo 17.40

Niin ja kaikki pelit pitäisi saada koodattua Android pohjaiseksi tai sitten pelata kankeasti Windows 7/8 tietokoneella
lainaa
hahahahahahahahah

06.01.2014 klo 17.42 3 tykkää tästä

Konsoli- ja masterracepojat tuntee ittensä turvattomiksi kun mobiili laitteet kehittyvät nopeampaa vauhtia. Kai tyhmäkin nyt tajuaa, että nää ajaa tän sukupolven aikana ohi xboxin ja pleikkarin. PC lyö jarrua pohjaan konsolien kelkassa ja mobiili painaa vasemmalta ohitse.
lainaa
Tahvo

Rekisteröitynyt 18.01.2010

06.01.2014 klo 18.06

hahahahahahahahah kirjoitti:
Konsoli- ja masterracepojat tuntee ittensä turvattomiksi kun mobiili laitteet kehittyvät nopeampaa vauhtia. Kai tyhmäkin nyt tajuaa, että nää ajaa tän sukupolven aikana ohi xboxin ja pleikkarin. PC lyö jarrua pohjaan konsolien kelkassa ja mobiili painaa vasemmalta ohitse.

Varmaan puhut Psp Vitan ohitse? Muutenkin Android ongelma on se että piratismi on helppoa yhtä helppoa kuin Pc. Itse uskon että Tabletit kuolee jossain vaiheessa ja kosketusnäyttö Pc menee niistä ohitse ja Apple jää nuolee Ipädejään.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.01.2014 klo 18.16 11 tykkää tästä

Jossain pelaamiseen suunnitellussa tabletissa voi olla ihan jees, mutta perus tablettiin tai puhelimeen tuo on jo vähän ylimitoitettu. Kosketusnäytöllä on edelleen perseestä pelata ja pienellä ruudulla se on se ja sama miten hienoja ne graffat on kun yksityiskohtia ei kuitenkaan pysty erottamaan.

Lisäksi mobiililaitteissa voitaisiin keskittyä välillä akun keston parantamiseen, eikä siihen miten akun saa mahdollisimman nopeasti tyhjäksi.
Muokannut: tagman 06.01.2014 klo 18.18 lainaa
järjetöntä

06.01.2014 klo 18.27 1 tykkää tästä

Kännyköillä ja tableteilla pelatessa laite kuumenee niin ettei sitä viitsi pitää käsissä, eikä akku ei kestä kuin tunnin, vaikka laite olisi laturissa kiinni. Nämä virtasyöpöt grafiikkapiirit varmastikaan auta asiaa yhtään.
lainaa
Moukari

06.01.2014 klo 18.29 4 tykkää tästä

DSAsadsd kirjoitti:
Onko PC sinusta paskaa vain koska sinulla ei ole varaa ostaa kunnollista sellaista? PC:t hakkaa konsolit aivan joka ikisellä osa-alueella paitsi hinnassa. Pelkästään sen takia PC:n haukkuminen paskaksi kuulostaa vaan katkeran ihmisen puheelta.


Ehkä kaikki meistä ei vain ole hikisiä virtuaalidatsunin virittelijöitä, osa vaan tykkää pelata eikä läheskään kaikkia kovimmista peleistä edes saa PC:lle, esim. Nintendon pelejä, Sonyn yksinoikeuksia tai GTA 5:ta. Ennemmin pelaan hyviä pelejä ilman aivan turhaa säätöä kuin mussutan jostain mestarirodusta ja murehdin paria menetettyä framea tai polygonia.
lainaa
PaveMaijanen

Rekisteröitynyt 27.06.2010

06.01.2014 klo 18.35 2 tykkää tästä

FanipojatOnSyöpää kirjoitti:

Olisit ny lukenut edes loppuun asti... Ja mikä ihme tässä V2 kommenttilootassa on, kun suurinosa kommenteista muistuttaa Youtube tasoa. Joku mainitsee konsolin niin alkaa konsolisota ja joku pc masterrace apina tulee avautumaan pcnsä suorituskyvystä. Ei vitulla päähän oikeasti :D

Komppaan, alkanut menemään ihan kamalaan suuntaan...
lainaa
emulator

06.01.2014 klo 18.44 3 tykkää tästä

Moukari kirjoitti:
DSAsadsd kirjoitti:
Onko PC sinusta paskaa vain koska sinulla ei ole varaa ostaa kunnollista sellaista? PC:t hakkaa konsolit aivan joka ikisellä osa-alueella paitsi hinnassa. Pelkästään sen takia PC:n haukkuminen paskaksi kuulostaa vaan katkeran ihmisen puheelta.


Ehkä kaikki meistä ei vain ole hikisiä virtuaalidatsunin virittelijöitä, osa vaan tykkää pelata eikä läheskään kaikkia kovimmista peleistä edes saa PC:lle, esim. Nintendon pelejä, Sonyn yksinoikeuksia tai GTA 5:ta. Ennemmin pelaan hyviä pelejä ilman aivan turhaa säätöä kuin mussutan jostain mestarirodusta ja murehdin paria menetettyä framea tai polygonia.


Jätän tämän vain tähän: http://www.youtube.com/watch?v=QNe8BTRlaiU
lainaa
master_pc

06.01.2014 klo 19.09 7 tykkää tästä

Miten keskustelu pystyi menemään tähän taas :D
No oli miten oli niin faktahan on se että pc on aina edellä konsoleita sille tulee paremmat pelit ja enemmän valinnanvaraa kaikessa. Gpu piirien kehitys mobiilialustoille on todella hyvä asia ja sitä voidaan hyödyntää monissa eri asioissa.

hail masterrace
lainaa
Moukari

06.01.2014 klo 19.19 4 tykkää tästä

emulator kirjoitti:


Jätän tämän vain tähän: http://www.youtube.com/watch?v=QNe8BTRlaiU


Joo, koska diashown FPS:llä, keskeneräisellä emuloinnilla, pikkuikkunassa tod.näk. näppiksellä ja hiirellä pelaten kaiken virityksen jälkeen sen sijaan että ostaa sen 130 euron laitteen oikealla ohjaimella siihen is where it's at..
lainaa
Vilke

06.01.2014 klo 20.20 2 tykkää tästä

Korsto kirjoitti:
santamariapintajanii kirjoitti:
FanipojatOnSyöpää kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.


Eihän tässä kukaan väitäkkään pelaavansa mieluummin puhelimella


Taas näitä apinoita, jotka ei muista että tablet laitteet ovat olemassa.


Viimeksi kun wikipediasta tarkistin niin kosketusnäytöt olivat kyllä myös tableteissa. Ja tabletit nyt ovat lähinnä syöpää.


Viimeksi kun Wikipediasta tarkistin niin tableteille saa ohjaimet.
lainaa
uliuli

06.01.2014 klo 20.25 2 tykkää tästä

DSAsadsd kirjoitti:
PCOnPaskaa kirjoitti:
sdaasdsa kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.
Jos pelaat konsoleilla joudut pelaamaan p*skalla fps:llä joka tapauksessa.

Ja samanhintaisella PC:llä vielä paskempi.
Onko PC sinusta paskaa vain koska sinulla ei ole varaa ostaa kunnollista sellaista? PC:t hakkaa konsolit aivan joka ikisellä osa-alueella paitsi hinnassa. Pelkästään sen takia PC:n haukkuminen paskaksi kuulostaa vaan katkeran ihmisen puheelta.


Konsoli kiinni ruutuun, levy sisään, play. Ei onnistu PCllä. Toki nykyään nää konsolijonnefirmat yrittävät tehokkaasti poistaa nuo viimeisetkin edut.
lainaa
NänniK1

06.01.2014 klo 22.14 1 tykkää tästä

emulator kirjoitti:
Jätän tämän vain tähän: http://www.youtube.com/watch?v=QNe8BTRlaiU


Hienoa hermanni, joku saanut videon pyörimään tietokoneella! Kyllä joku vielä tästä kehittelee android pohjaisen konsolin ja isolla ruudulla päästään pelailemaan PISTE!.
lainaa
höpönlöpön

06.01.2014 klo 23.33 3 tykkää tästä

uliuli kirjoitti:
DSAsadsd kirjoitti:
PCOnPaskaa kirjoitti:
sdaasdsa kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.
Jos pelaat konsoleilla joudut pelaamaan p*skalla fps:llä joka tapauksessa.

Ja samanhintaisella PC:llä vielä paskempi.
Onko PC sinusta paskaa vain koska sinulla ei ole varaa ostaa kunnollista sellaista? PC:t hakkaa konsolit aivan joka ikisellä osa-alueella paitsi hinnassa. Pelkästään sen takia PC:n haukkuminen paskaksi kuulostaa vaan katkeran ihmisen puheelta.


Konsoli kiinni ruutuun, levy sisään, play. Ei onnistu PCllä. Toki nykyään nää konsolijonnefirmat yrittävät tehokkaasti poistaa nuo viimeisetkin edut.


PC-kiinni ruutuun, pari hiirenklikkausta, play ja vieläpä ilman kuukausimaksua. Ei onnistu konsolilla.
lainaa
seliuli

07.01.2014 klo 00.02 2 tykkää tästä

höpönlöpön kirjoitti:
uliuli kirjoitti:
DSAsadsd kirjoitti:
PCOnPaskaa kirjoitti:
sdaasdsa kirjoitti:
Make kirjoitti:
Fps oli ehkä noin 10 noissa videoissa. Kukapa ei haluaisi pelata pelejä erittäin kankeilla kosketusnäyttökontrolleilla ja paskalla fps:llä mieluummin kuin konsolilla.
Jos pelaat konsoleilla joudut pelaamaan p*skalla fps:llä joka tapauksessa.

Ja samanhintaisella PC:llä vielä paskempi.
Onko PC sinusta paskaa vain koska sinulla ei ole varaa ostaa kunnollista sellaista? PC:t hakkaa konsolit aivan joka ikisellä osa-alueella paitsi hinnassa. Pelkästään sen takia PC:n haukkuminen paskaksi kuulostaa vaan katkeran ihmisen puheelta.


Konsoli kiinni ruutuun, levy sisään, play. Ei onnistu PCllä. Toki nykyään nää konsolijonnefirmat yrittävät tehokkaasti poistaa nuo viimeisetkin edut.


PC-kiinni ruutuun, pari hiirenklikkausta, play ja vieläpä ilman kuukausimaksua. Ei onnistu konsolilla.


Unohdit kohdat käynnistä, odota, kirjaudu, odota, (lataa), asenna, säädä asetuksia, (asenna ajureita), klikkaa kuvakkeita, kalibroi pädit, play. Ja sitten kun sammutat niin joudut taas odottelemaan ja painelemaan. Ja sitten kun käynnistät uudestaan niin sama uudestaan.

Ja mitkä helvetin kuukausimaksut?
lainaa
Katkeraa_valitusta

07.01.2014 klo 00.48 2 tykkää tästä

master_pc kirjoitti:
Miten keskustelu pystyi menemään tähän taas :D
No oli miten oli niin faktahan on se että pc on aina edellä konsoleita sille tulee paremmat pelit ja enemmän valinnanvaraa kaikessa. Gpu piirien kehitys mobiilialustoille on todella hyvä asia ja sitä voidaan hyödyntää monissa eri asioissa.

hail masterrace


Aivan turha väittää ottaisit aisoista selvää puupää, ei nimittäin todellakaan ole AINA ollut edellä, katsoppa kun dreamcast julkaistiin, sen grafiikat olivat peleissä keskimäärin huomattavammasti komeammat kuin vuoden 98 pcllä, millä pelailtiin suttuistia half life jne. pelejä vertaappa tota esim Dc:n shenmueen, samalla tavalla xbox 360 oli tehoissa kiistämättä noin vuoden edellä kotitietokoneita paperilla cpu ja gpu, tietysti tietokoneet kehittyvät kokoajan kun uutta rautaa tulee nyykään jo kuukausittain, pakko oli heittää vähän faktaa tähän jatkuvaan pc vinkujien masteraceen, vituttaako pelata nykiviä pelejä koneella vai mikä on kun pitää v2:lle joka päivä tunkea samaa paskaa jo ainakin vuoden ajanm ei ainakaan asiat kuulosta hyvin teikäläisilllä olevan.
lainaa
Errrrrkkkkiiiiii

07.01.2014 klo 08.38

Eläs nyt naurata. Ei ole eikä tule olemaan konsolit pc:tä edellä.
Sinänsä ottaisin esiin telakoinnit yms. järkevät mahdollisuudet mitä tuo tullessaan. Esim. kännykkä telakkaan kiinni ja sitten töllöstä 720p pelit rullaamaan. Joskin kännykkä nyt ei vaan ole paras mahdollinen jatkuvan rasituksen laite, koska lämpöä ei johdeta tehokkaasti kapulasta ulos. Normihemmon kotipc:n tuo telakoitu känny pieksisi helposti, tai ainakin korvaisi kokonaan - laitevalmistajilta tuskin löytyy halua tehdä tälläistä tuotetta.
lainaa
konsolijonnetitkee

07.01.2014 klo 12.00

seliuli kirjoitti:
Unohdit kohdat käynnistä, odota, kirjaudu, odota, (lataa), asenna, säädä asetuksia, (asenna ajureita), klikkaa kuvakkeita, kalibroi pädit, play. Ja sitten kun sammutat niin joudut taas odottelemaan ja painelemaan. Ja sitten kun käynnistät uudestaan niin sama uudestaan.

Ja mitkä helvetin kuukausimaksut?


Nämä on näitä konsolijonne kommentteja, kun eivät raukat tajua tekniikan menneen eteenpäin siitä ajasta, kun ostivat sen pleikka kolmosen 5 vuotta sitten..

SSD levyllä käynnistys/lataus ajat on sekunteja. Huh huh, mitä odotusta. ja joutuu ihan klikkaamaan kuvakkeita, voi jeesus. Varmaan ei onnistu konsolijonnelta, kuvakkeen klikkaaminen. Vaatii nimittäin tarkkuutta, huhh huhhh..

Ajuritkin asentuu nykyään automaattisesti, huhhhh huhhhhh, konsolijonnehan ei edes tajua mikä on ajuri, kun ei pysty sellaisia päivittämään.

Kalibroi pädi, juu.. saman verran meni aikaa sillon 2001, kun sen tein kerran, kuin PS3:n käynnistyminen.
lainaa
Laihduttaja

07.01.2014 klo 14.40

Katkeraa_valitusta kirjoitti:



Aivan turha väittää ottaisit aisoista selvää puupää, ei nimittäin todellakaan ole AINA ollut edellä, katsoppa kun dreamcast julkaistiin, sen grafiikat olivat peleissä keskimäärin huomattavammasti komeammat kuin vuoden 98 pcllä, millä pelailtiin suttuistia half life jne. pelejä vertaappa tota esim Dc:n shenmueen, samalla tavalla xbox 360 oli tehoissa kiistämättä noin vuoden edellä kotitietokoneita paperilla cpu ja gpu, tietysti tietokoneet kehittyvät kokoajan kun uutta rautaa tulee nyykään jo kuukausittain, pakko oli heittää vähän faktaa tähän jatkuvaan pc vinkujien masteraceen, vituttaako pelata nykiviä pelejä koneella vai mikä on kun pitää v2:lle joka päivä tunkea samaa paskaa jo ainakin vuoden ajanm ei ainakaan asiat kuulosta hyvin teikäläisilllä olevan.


Anteeksi, mutta ei pidä paikkaansa. Se onkin eria asia oliko vuonna kivi ja keppi uuden konsolin julkaisupelit näyttävämpiä kuin PC:llä aivan eri juttu - jolloin jo silloin PC:llä resoluutiot olivat jo 2-3x korkeampia kiitos CRT:n skaalautuvuuden. Kyllähän PS2:n Gran Turismo 3 näytti myös aivan upealta aikanaan.

Xbox 360 myöskään ei tarjonnut parempia osia kuin PC:llä, silloin kun kyseinen laite julkaistiin niin esim. Nvidialta oli jo 7900 GTX ulkona ja ATi:lta myös vastaava. PS3 esimerkiksi perustui Geforce 7 sarjan karsittuun malliin ja niin valitettavasti myös "billboxilla" Xenos perustui karsittuun radeoniin.

Erona taas vain se, että PC:llä haluttiin 60+ fps ja 1920x1080+, kun konsoleilla mentiin alusta alkaen 30fps rajoittimella sekä sub
lainaa
mr_errrrrrrr

07.01.2014 klo 14.43

konsolijonnetitkee kirjoitti:
seliuli kirjoitti:
Unohdit kohdat käynnistä, odota, kirjaudu, odota, (lataa), asenna, säädä asetuksia, (asenna ajureita), klikkaa kuvakkeita, kalibroi pädit, play. Ja sitten kun sammutat niin joudut taas odottelemaan ja painelemaan. Ja sitten kun käynnistät uudestaan niin sama uudestaan.

Ja mitkä helvetin kuukausimaksut?


Nämä on näitä konsolijonne kommentteja, kun eivät raukat tajua tekniikan menneen eteenpäin siitä ajasta, kun ostivat sen pleikka kolmosen 5 vuotta sitten..

SSD levyllä käynnistys/lataus ajat on sekunteja. Huh huh, mitä odotusta. ja joutuu ihan klikkaamaan kuvakkeita, voi jeesus. Varmaan ei onnistu konsolijonnelta, kuvakkeen klikkaaminen. Vaatii nimittäin tarkkuutta, huhh huhhh..

Ajuritkin asentuu nykyään automaattisesti, huhhhh huhhhhh, konsolijonnehan ei edes tajua mikä on ajuri, kun ei pysty sellaisia päivittämään.

Kalibroi pädi, juu.. saman verran meni aikaa sillon 2001, kun sen tein kerran, kuin PS3:n käynnistyminen.


OOTKO IKINÄ KUULLUT SELLASESTA LAITTEESTA KUIN PS4??
lainaa
DSadssadda

07.01.2014 klo 15.49

mr_errrrrrrr kirjoitti:
OOTKO IKINÄ KUULLUT SELLASESTA LAITTEESTA KUIN PS4??
PC:ni käynnistyy työpöydälle nopeammin kuin PS4:ni sen päävalikkoon.
Kaikki PS4 pelit tähän mennessä ovat vaatineet asennuksen aivan kuten PC:lläkin. PS4:llä tosin hitaan kovalevyn ansiosta siihen palaa enemmän aikaa.
PS4 vaatii maksullisen PSN+ jäsenyyden jos haluaa pelailla pelejä netissä.
PC:llä toki saa aluksi asennella kaiken maailman ohjelmat ja muutamat ajurit, mutta joutuu sitä PS4:nkin kanssa säätämään kaiken maailman asetuksia. Se ensi asennus on kuitenkin tehtävä vain kerran ja sen jälkeen niin PC:n kuin konsolinkin voi vaikka kantaa kaverilleen ja lyödä tulille ilman säätöä.

PS1:n ja PS2:n aikoihin konsolin käyttöönotto todellakin oli erittäin vaivatonta ja niihin aikoihin PC:t olivat vielä oikeasti kömpelöitä pelaamiseen.

Nykyään konsoleiden kanssa on paljon enemmän säätämistä. Tunnuksien tekemistä, pelien + päivitysten asentelua, pelikohtaisia network passeja jne.
PC:t taas ovat pelilaitteena kokoajan vain parantuneet. Ohjelmat + ajurit päivittyvät itsekseen ja kaikki säätäminen on vähentynyt.

PS4:n eduksi PC:een nähden en sanoisi enää mitään muuta kuin hinnan + muutamat tulevat yksinoikeuspelit. PS2:n ja Xboxin aikoihin konsolit olivat pelaamiseen ylivoimaisesti parempia laitteita kuin PC:t, mutta nykyään on toisin.
lainaa
asdpjffadsijp

07.01.2014 klo 19.57

DSadssadda kirjoitti:
mr_errrrrrrr kirjoitti:
OOTKO IKINÄ KUULLUT SELLASESTA LAITTEESTA KUIN PS4??
PC:ni käynnistyy työpöydälle nopeammin kuin PS4:ni sen päävalikkoon.
Kaikki PS4 pelit tähän mennessä ovat vaatineet asennuksen aivan kuten PC:lläkin. PS4:llä tosin hitaan kovalevyn ansiosta siihen palaa enemmän aikaa.


I'll just leave this here: "Toki nykyään nää konsolijonnefirmat yrittävät tehokkaasti poistaa nuo viimeisetkin edut."

Vaikka kuinka voit selittää että se hiiren klikkaus on kahden sekunnin homma se on silti enemmän kuin konsolit aikoinaan vaativat. Jos tosiasioita aletaan mielipiteiden perusteella nollaamaan niin yhtä hyvin voidaan taas pistää levy pyörimään että "grafiikat ei merkkaa, lisäpalikat maksaa, pc on ruma"
lainaa
2s_on_1s

08.01.2014 klo 01.02

asdpjffadsijp kirjoitti:
DSadssadda kirjoitti:
mr_errrrrrrr kirjoitti:
OOTKO IKINÄ KUULLUT SELLASESTA LAITTEESTA KUIN PS4??
PC:ni käynnistyy työpöydälle nopeammin kuin PS4:ni sen päävalikkoon.
Kaikki PS4 pelit tähän mennessä ovat vaatineet asennuksen aivan kuten PC:lläkin. PS4:llä tosin hitaan kovalevyn ansiosta siihen palaa enemmän aikaa.


I'll just leave this here: "Toki nykyään nää konsolijonnefirmat yrittävät tehokkaasti poistaa nuo viimeisetkin edut."

Vaikka kuinka voit selittää että se hiiren klikkaus on kahden sekunnin homma se on silti enemmän kuin konsolit aikoinaan vaativat. Jos tosiasioita aletaan mielipiteiden perusteella nollaamaan niin yhtä hyvin voidaan taas pistää levy pyörimään että "grafiikat ei merkkaa, lisäpalikat maksaa, pc on ruma"
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova