DICE pisti projektit jäihin - ensin korjataan Battlefield 4!
Eurogamer uutisoi DICE:n ilmoittaneen, että se on pistänyt kaikki tulevaisuuden projektinsa (muun muassa Battlefield 4:n DLC:t ja Star Wars: Battlefrontin) jäihin, kunnes Battlefield 4 on saatu korjattua kunnolliseen pelikuntoon.
"Haluamme kiittää pelejä pelaavia ja meitä Battlefield 4:n kanssa tukevia faneja. Tiedämme, että pelin korjaamisessa on vielä sarkaa ja se on ehdottomasti ykkösasiamme. DICE:n tiimi tekee töitä kellon ympäri pelin päivittämiseksi. Koska China Rising -laajennus oli jo loppuvaiheessa kun BF4:n ongelmat alkoivat, päätimme, että se julkaistaan tällä viikolla kuten lupasimme, mutta muihin projekteihin emme rupea ennen kuin BF4:n ongelmat on setvitty. Tiedämme monien pelaajien olevan tuskastuneita. Emme lopeta ennen kuin tämä on kunnossa."
Päivitysten edistymistä voi seurata Battlefield 4 Control Roomin kautta.
Keskustelut (18 viestiä)
05.12.2013 klo 13.30 11
Ja tulevaisuuden DLC:t taitaa lähinnä alussa vaatia kenttäsuunnittelijoita tässä vaiheessa. Vai pyörittävätkö kaverit peukaloita sillä välin kun koodivelhot yrittävät saada bugit korjailtua?
05.12.2013 klo 13.34 14
http://furiousfanboys.com/2013/12/battlefield-4-executive
05.12.2013 klo 14.02 1
Ja 4 ytimisen 3,6 Gigasen prossun 99% suoritinkäyttö myös harmittaa.
Joskus peli kaatuu ladattaessa uutta mappia, mutta toisaalta on hyvä pitää välillä pikku pisu/juomatauko ja laittaa kahvi tulelle.
05.12.2013 klo 14.05 3
05.12.2013 klo 14.32 1
05.12.2013 klo 14.52 1
No jopas PR on taas loistossaan. Eikös Star Wars ole entisen Medal of Honor porukan kehityksessä jenkeissä. Studio vain nimettiin DICE LA:ksi että voidaan seksikkäästi mainostaa pelin sitten olevan DICEn käsialaa. Enpä usko että heillä on paljoa tekemistä Battlefieldin kanssa.
Ja tulevaisuuden DLC:t taitaa lähinnä alussa vaatia kenttäsuunnittelijoita tässä vaiheessa. Vai pyörittävätkö kaverit peukaloita sillä välin kun koodivelhot yrittävät saada bugit korjailtua?
DICE LA ei työstä Star Wars Battlefronttia, avustavat tekemisessä kylläkin, mutta pääkehittäjä on alkuperäinen DICE ja BF3:n kohdalla DICE LA on kehittänyt noita lisäreitä myös, että eiköhän sama homma BF4:n kohdalla.
05.12.2013 klo 14.53 8
05.12.2013 klo 15.19 12
No eipä oo kauheesti haitannut pätkimiset, pikemminkin haittaa se, että singolla/stingerillä ampuessa ei juurikaan vahinkoa synny.
Ja 4 ytimisen 3,6 Gigasen prossun 99% suoritinkäyttö myös harmittaa.
Joskus peli kaatuu ladattaessa uutta mappia, mutta toisaalta on hyvä pitää välillä pikku pisu/juomatauko ja laittaa kahvi tulelle.
>2013
>Juo kahvia
05.12.2013 klo 15.29 2
05.12.2013 klo 16.00
05.12.2013 klo 16.31 4
Ehkä tämä oli herätys DICE:n väelle:
Feikki. DICE:n väki käyttää nimensä edessä [DICE].
05.12.2013 klo 17.34 10
Haha. Pc peelot valittaa ku rauta ei toimi. Toisin on konsolilla. Kaikki toimii kuin unelma. Imekää siitä.
Eipä toimi tämä peli konsoleilla. Ime mätäistä lekaa.
05.12.2013 klo 18.02 3
05.12.2013 klo 18.27 2
Miksi tehdä valmiiksi kun keskeneräinenkin myy? Jokainen joka tätä kehitystä tukee voi katsoa peiliin.
Ihan hyvin kylläkin toimii. Todennäköisesti gigantin pakettikoneilla yrittää porukka pelata :)
05.12.2013 klo 18.29
pikemminkin haittaa se, että singolla/stingerillä ampuessa ei juurikaan vahinkoa synny.
Ei niitä yksin kuulu tuhota.
05.12.2013 klo 18.51 8
No eipä oo kauheesti haitannut pätkimiset, pikemminkin haittaa se, että singolla/stingerillä ampuessa ei juurikaan vahinkoa synny.
Ja 4 ytimisen 3,6 Gigasen prossun 99% suoritinkäyttö myös harmittaa.
Joskus peli kaatuu ladattaessa uutta mappia, mutta toisaalta on hyvä pitää välillä pikku pisu/juomatauko ja laittaa kahvi tulelle.
>2013
>Juo kahvia
Täh?
Rekisteröitynyt 27.11.2013
06.12.2013 klo 01.24 1
Myös mukavia lagipiikkejä tulee jatkuvasti xD
07.12.2013 klo 23.44
Kirjoita kommentti