Tästä povataan menestystä - suomalainen Supernauts on viimein julkaistu
Helsinkiläisen Grand Cru -pelistudion Supernauts-pelistä on puhuttu jo pitkään niin ulkomailla kuin Suomessakin. Se sai heinäkuussa mojovan rahoituspaketin ja pelistä on povattu seuraavaa kotimaista jättimenestystä. Nyt peli on ladattavissa AppStoresta ilmaiseksi.
Lehdistötiedotteen mukaan "kaikkien aikojen kunnianhimoisimmassa mobiilipelissä" rakennetaan omaa maailmaa avaruudessa, ratkaistaan pulmia ja käydään tulvan valtaan joutuneella maapallolla pelastamassa ihmisiä. Pelikokemusta verrataan Lego-palikoilla rakenteluun.
"Teemme sosiaalisia mobiilipelejä, joiden tavoitteena on luoda uudenlainen, yhdessä tekemiseen keskittyvä genre", Grand Crun toimitusjohtaja Markus Pasula kertoo. "Supernauts on suurelle yleisölle suunnattu iOS-mobiilipeli, jossa pelaajat voivat jakaa luomuksiaan monella eri tavalla."
Lehdistötiedotteen mukaan "kaikkien aikojen kunnianhimoisimmassa mobiilipelissä" rakennetaan omaa maailmaa avaruudessa, ratkaistaan pulmia ja käydään tulvan valtaan joutuneella maapallolla pelastamassa ihmisiä. Pelikokemusta verrataan Lego-palikoilla rakenteluun.
"Teemme sosiaalisia mobiilipelejä, joiden tavoitteena on luoda uudenlainen, yhdessä tekemiseen keskittyvä genre", Grand Crun toimitusjohtaja Markus Pasula kertoo. "Supernauts on suurelle yleisölle suunnattu iOS-mobiilipeli, jossa pelaajat voivat jakaa luomuksiaan monella eri tavalla."
Keskustelut (7 viestiä)
05.12.2013 klo 11.08 13
05.12.2013 klo 12.01 4
05.12.2013 klo 12.22 9
Tosipelaajille pitäis olla jokin asetus jolla v2:n jutuista suodattuu pois mobiilipaska, kasuaalipaska, konsolipaska ja ylipäätään kaikki, mistä tosipelaajat tulevat niin kovin pahalle tuulelle. Samalla kommenttipalstalta suodattuisi pois tosipelaajien ainainen, ennalta arvattava, nollan arvoinen perseitku. Tämä olisi win-win, V2 olisi kaikille osapuolille parempi paikka.
+PC paska ja saisi tulla vanhat Amiga uutiset tilalle....
05.12.2013 klo 13.31 3
05.12.2013 klo 14.07 2
05.12.2013 klo 17.01
*Menee pelaamaan Digital Combat Simulatoria*
05.12.2013 klo 23.36
Kirjoita kommentti