Prey 2 puksuttelee eteenpäin
Kuulumiset Prey 2:sta ovat olleet niin epävarmoja ja harvassa, että ensimmäisen pelin kohtalo (erinomaisen pitkä kehitysaika) alkaa tulla mieleen. IGN kertoo tekijöiden kuitenkin vakuuttaneen, että peli on edelleen tekeillä The Human Head -studiolla ja syy verkkaisuuteen on se, että pelin laadukkuutta halutaan nostaa. NeoGAF on kaivellut myös esiin uusia ruutukuvia, joista tässä muutama.
Keskustelut (6 viestiä)
03.08.2013 klo 15.03 15
03.08.2013 klo 15.29 11
Tiesittekö että jos kerromme The human head studion työtekijöiden maksimaalisen aivokapiseteetin ja Prey2 pelin vaiheissa olevien kenttien tilavuudella jaettuna COD pelaajien hikistenkäsien lämpötilalla saamme tulokseksi maan magneettikentän aiheuttaman vetovoiman suuruuden ja jos laskemme sen neliöjuuren potensiin 43 ja jaamme sen veden molekyylien rakenteen kaavalla takaperin saamme tulokseksi 15039 ja jos muutamme sen päiviksi ja jaamme voikukan biosynteesissä vapautuneen energian tunti nopeudella saamme 386 päivää joka täysin tarkka prey2 pelin julkaisu päivämäärä. (käytin Einstenin ja Stephen Hawkingsin salaisia kaavoja)
Tiesin
03.08.2013 klo 19.07 1
Tiesittekö että jos kerromme The human head studion työtekijöiden maksimaalisen aivokapiseteetin ja Prey2 pelin vaiheissa olevien kenttien tilavuudella jaettuna COD pelaajien hikistenkäsien lämpötilalla saamme tulokseksi maan magneettikentän aiheuttaman vetovoiman suuruuden ja jos laskemme sen neliöjuuren potensiin 43 ja jaamme sen veden molekyylien rakenteen kaavalla takaperin saamme tulokseksi 15039 ja jos muutamme sen päiviksi ja jaamme voikukan biosynteesissä vapautuneen energian tunti nopeudella saamme 386 päivää joka täysin tarkka prey2 pelin julkaisu päivämäärä. (käytin Einstenin ja Stephen Hawkingsin salaisia kaavoja)
Kaikkihan tuon tietää.
03.08.2013 klo 21.44 1
Tiesittekö että jos kerromme The human head studion työtekijöiden maksimaalisen aivokapiseteetin ja Prey2 pelin vaiheissa olevien kenttien tilavuudella jaettuna COD pelaajien hikistenkäsien lämpötilalla saamme tulokseksi maan magneettikentän aiheuttaman vetovoiman suuruuden ja jos laskemme sen neliöjuuren potensiin 43 ja jaamme sen veden molekyylien rakenteen kaavalla takaperin saamme tulokseksi 15039 ja jos muutamme sen päiviksi ja jaamme voikukan biosynteesissä vapautuneen energian tunti nopeudella saamme 386 päivää joka täysin tarkka prey2 pelin julkaisu päivämäärä. (käytin Einstenin ja Stephen Hawkingsin salaisia kaavoja)
no tuo on ihan yleistietoa
04.08.2013 klo 01.10 1
Tiesittekö että jos kerromme The human head studion työtekijöiden maksimaalisen aivokapiseteetin ja Prey2 pelin vaiheissa olevien kenttien tilavuudella jaettuna COD pelaajien hikistenkäsien lämpötilalla saamme tulokseksi maan magneettikentän aiheuttaman vetovoiman suuruuden ja jos laskemme sen neliöjuuren potensiin 43 ja jaamme sen veden molekyylien rakenteen kaavalla takaperin saamme tulokseksi 15039 ja jos muutamme sen päiviksi ja jaamme voikukan biosynteesissä vapautuneen energian tunti nopeudella saamme 386 päivää joka täysin tarkka prey2 pelin julkaisu päivämäärä. (käytin Einstenin ja Stephen Hawkingsin salaisia kaavoja)
Laskussas ja lähteissäs on jokainen osa-alue päin helvettiä. Yksi toinen mielenkiintoinen asia käy asioita laskiessa ilmi mutta jätän sen ihan jokaisen kelvollisesti älykkään omaksi huviksi.
05.08.2013 klo 20.49
Tiesittekö että jos kerromme The human head studion työtekijöiden maksimaalisen aivokapiseteetin ja Prey2 pelin vaiheissa olevien kenttien tilavuudella jaettuna COD pelaajien hikistenkäsien lämpötilalla saamme tulokseksi maan magneettikentän aiheuttaman vetovoiman suuruuden ja jos laskemme sen neliöjuuren potensiin 43 ja jaamme sen veden molekyylien rakenteen kaavalla takaperin saamme tulokseksi 15039 ja jos muutamme sen päiviksi ja jaamme voikukan biosynteesissä vapautuneen energian tunti nopeudella saamme 386 päivää joka täysin tarkka prey2 pelin julkaisu päivämäärä. (käytin Einstenin ja Stephen Hawkingsin salaisia kaavoja)
Kerro jotain uutta.
Kirjoita kommentti