Sir_Rymylys kirjoitti: Miten on mahdollista, että alkuperäisessä SC:ssä oli paremmat grafiikat kuin tässä?
Siinä oli ehkä parempi graphic design, mutta onhan tämä kyllä teknisesti aika paljolti pidemmällä. Eipä tyo nyt rumalta kyllä minun mielestäni näyttänyt.
Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D
lel
24.07.2013 klo 18.38
yleensä jos alleviivataan pelityylejä ja reittejä niin monesti paskaa
Jojo
24.07.2013 klo 19.01
Sarjalle ominaiset viholliset jatkavat lobotomiapotilaina, kun eivät hiffaa noita pimeessä loistavia lamppuja Samun otsassa. Ehkä vielä joskus.
Kaikkienkaveri
24.07.2013 klo 19.15
8
Jojo kirjoitti: Sarjalle ominaiset viholliset jatkavat lobotomiapotilaina, kun eivät hiffaa noita pimeessä loistavia lamppuja Samun otsassa. Ehkä vielä joskus.
Ne lamput hohkavat vain ihan pelaajan avuksi, ettei Fisher häviä kokonaan pimeyteen ja hahmottaa miten päin on. Vanhemmissa Splinter Celleissä oli oikeasti pimeää. Oikeasti niitä valoja ei ole, tai ei vihollisten vinkkelistä ainakaan
Jojo
24.07.2013 klo 20.27
3
Kaikkienkaveri kirjoitti:
Jojo kirjoitti: Sarjalle ominaiset viholliset jatkavat lobotomiapotilaina, kun eivät hiffaa noita pimeessä loistavia lamppuja Samun otsassa. Ehkä vielä joskus.
Ne lamput hohkavat vain ihan pelaajan avuksi, ettei Fisher häviä kokonaan pimeyteen ja hahmottaa miten päin on. Vanhemmissa Splinter Celleissä oli oikeasti pimeää. Oikeasti niitä valoja ei ole, tai ei vihollisten vinkkelistä ainakaan
Joo, näinhän ne aikanaan väittivät. Imo vähän paska syy nykypäivänä. On paljon muitakin pelejä missä on pimeää eikä tarvi olla mitään perkeleen kohdistinvaloja pelaajan apuna ettei janikalervo hävitä vain pelaajaa ruudulta. Vältytään sitten niiltä ikäviltä vastoinkäymisiltä että kävelet dark-spottiin ja ensireaktio: "Taivaanvallat! Minne se Samu oikein katosi!" Tätä ongelmaa ei ole kyllä koskaan ollut.
Kun nyt kaikki muutkin vanhoille Splinter Cellille ominaiset piirteet on päätetty jonneistaa jo vuosia sitten, niin miksei sitten muutettaisi tätäkin "vanhaa juttua" Lisäksi sillä on vissiin ne kiikarit päässä niin niitä voi käyttää pimeydessä jos on hämäränäkö 80-vuotiaan tasolla. Minä vaadin realismia!
kalamiäs
24.07.2013 klo 21.13
2
pari viikkoa sitten pelasin pääkonsolien SCt läpi ja täytyy kyllä sanoa että aika ei ole kullannut yhtään mitään. ekat kolme oli mahtavia, DA menettelevä ja Conviction täyttä paskaa, myös graafisesti. Valaistuksessa ei ole enää mitään tunnelmaa ja yksityiskohtien määrä on muutenkin luokkaa nolla. Aiemmissa peleissä oli televisioita, tietokoneita, radioita, kahvinkeittimiä, tiedotteita seinillä yms.
Tuo Ghostaaminen näyttää videolla kyllä ihan yhtä tyhmältä kuin Convictionissa. Ei näy siviileitä eikä stealthimäistä ohjattavuutta vaan huoneita täynnä aseistautuneitta solttuja ja suojasta suojaan juoksemista. Ghostaaminen on vähän kuin Halossa kytkisi päälle active camon ja kenttien läpi kulkemista väittäisi ghostaamiseksi.
Keskustelut (10 viestiä)
Rekisteröitynyt 11.04.2007
24.07.2013 klo 15.57 9
Rekisteröitynyt 29.10.2007
24.07.2013 klo 16.57 1
Miten on mahdollista, että alkuperäisessä SC:ssä oli paremmat grafiikat kuin tässä?
Siinä oli ehkä parempi graphic design, mutta onhan tämä kyllä teknisesti aika paljolti pidemmällä. Eipä tyo nyt rumalta kyllä minun mielestäni näyttänyt.
Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D
24.07.2013 klo 18.38
24.07.2013 klo 19.01
24.07.2013 klo 19.15 8
Sarjalle ominaiset viholliset jatkavat lobotomiapotilaina, kun eivät hiffaa noita pimeessä loistavia lamppuja Samun otsassa. Ehkä vielä joskus.
Ne lamput hohkavat vain ihan pelaajan avuksi, ettei Fisher häviä kokonaan pimeyteen ja hahmottaa miten päin on. Vanhemmissa Splinter Celleissä oli oikeasti pimeää. Oikeasti niitä valoja ei ole, tai ei vihollisten vinkkelistä ainakaan
24.07.2013 klo 20.27 3
Sarjalle ominaiset viholliset jatkavat lobotomiapotilaina, kun eivät hiffaa noita pimeessä loistavia lamppuja Samun otsassa. Ehkä vielä joskus.
Ne lamput hohkavat vain ihan pelaajan avuksi, ettei Fisher häviä kokonaan pimeyteen ja hahmottaa miten päin on. Vanhemmissa Splinter Celleissä oli oikeasti pimeää. Oikeasti niitä valoja ei ole, tai ei vihollisten vinkkelistä ainakaan
Joo, näinhän ne aikanaan väittivät. Imo vähän paska syy nykypäivänä. On paljon muitakin pelejä missä on pimeää eikä tarvi olla mitään perkeleen kohdistinvaloja pelaajan apuna ettei janikalervo hävitä vain pelaajaa ruudulta. Vältytään sitten niiltä ikäviltä vastoinkäymisiltä että kävelet dark-spottiin ja ensireaktio: "Taivaanvallat! Minne se Samu oikein katosi!" Tätä ongelmaa ei ole kyllä koskaan ollut.
Kun nyt kaikki muutkin vanhoille Splinter Cellille ominaiset piirteet on päätetty jonneistaa jo vuosia sitten, niin miksei sitten muutettaisi tätäkin "vanhaa juttua" Lisäksi sillä on vissiin ne kiikarit päässä niin niitä voi käyttää pimeydessä jos on hämäränäkö 80-vuotiaan tasolla. Minä vaadin realismia!
24.07.2013 klo 21.13 2
Tuo Ghostaaminen näyttää videolla kyllä ihan yhtä tyhmältä kuin Convictionissa. Ei näy siviileitä eikä stealthimäistä ohjattavuutta vaan huoneita täynnä aseistautuneitta solttuja ja suojasta suojaan juoksemista. Ghostaaminen on vähän kuin Halossa kytkisi päälle active camon ja kenttien läpi kulkemista väittäisi ghostaamiseksi.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
25.07.2013 klo 15.25
Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D
Niin, vuodesta 2002 onkin jo niin kovin paljon aikaa :-:
25.07.2013 klo 17.50
Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D
Niin, vuodesta 2002 onkin jo niin kovin paljon aikaa :-:
Kyllä täytyy puoliksi sokea olla jos vanha SC näyttää edes puoliksi yhtä hyvältä kuin tämä
Rekisteröitynyt 11.04.2007
26.07.2013 klo 23.41
Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D
Niin, vuodesta 2002 onkin jo niin kovin paljon aikaa :-:
Kyllä täytyy puoliksi sokea olla jos vanha SC näyttää edes puoliksi yhtä hyvältä kuin tämä
Niin, jos on tottunut paskaan ei se persereikäkään maistu kovin pahalle. SC on aina ollut Xbotin MGS.
Kirjoita kommentti