Tee seuraava suomalainen hittipeli, nappaa 50 000 euroa tukea
Ranskassa ja Alankomaissa aiemmin toiminut PlayGround Publishing on ulottanut lonkeronsa Suomeen ja avannut toimipisteen Kotkaan. Avauksen kunniaksi on julistettu mobiili- ja tabletpelien kehittäjille Playground Challenge -kilpailu, jossa on komea palkinto:
Kilpailun voittaja saa vähintään 50 000 euroa tuotanto- ja markkinointikuluihin, maailmanlaajuisen jakelun, pelin testauksen ja laadunvarmistuksen sekä asiantuntija-apua tuotantoon ja pelin rahastusmallin suunnitteluun.
Voittajia voidaan valita myös useita, jos laadukkaita peli-ideoita saadaan monta. Palkinnon valitsee raati, jossa on mukana mm. Jussi Immonen Roviolta.
Kilpailuun voi osallistua 1.9. asti, ja lomake löytyy osoitteesta http://plgnd.com/challenge/.
Keskustelut (13 viestiä)
12.07.2013 klo 15.22 2
12.07.2013 klo 15.32 9
12.07.2013 klo 15.54 1
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
12.07.2013 klo 16.00 1
Olisipa mielenkiintoista, kun V2:lla olisi toimittaja tai kolumnisti, joka käsitteli artikkeleissaan peliohjelmoinnin alkeita.
Tilaapa Skrolli:
http://www.skrolli.fi
Rekisteröitynyt 28.06.2008
12.07.2013 klo 16.06 2
- "..rahastusmallin suunnitteluun.."
Suomalaisesta peliteollisuudesta hyvää päivää.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
12.07.2013 klo 16.17 2
- "..mobiili- ja tablettipelien.."
- "..rahastusmallin suunnitteluun.."
Suomalaisesta peliteollisuudesta hyvää päivää.
Se vaan on niin, että kun rahaa tulee näistä, olisi hölmöä olla sitä rahaa ottamatta. UG-uskottavuudesta voi vähän tinkiä, jos voidaan työllistää tuhannet ihmiset myymällä jotain virtuaalisia kultakolikkoarkkuja ihmisille.
12.07.2013 klo 16.44 2
- "..mobiili- ja tablettipelien.."
- "..rahastusmallin suunnitteluun.."
Suomalaisesta peliteollisuudesta hyvää päivää.
Pitää ne palkat jollain maksaa. Videopelien tekeminen ei ole hyväntekeväisyyttä.
12.07.2013 klo 17.21
Kyllähän nuo noita ideoita näkee ja voi saada vaikutteita, mutta ei tuolla näyttänyt mitään kauheuksia säännöissä olevan.
13.07.2013 klo 09.18 2
- "..mobiili- ja tablettipelien.."
- "..rahastusmallin suunnitteluun.."
Suomalaisesta peliteollisuudesta hyvää päivää.
Se vaan on niin, että kun rahaa tulee näistä, olisi hölmöä olla sitä rahaa ottamatta. UG-uskottavuudesta voi vähän tinkiä, jos voidaan työllistää tuhannet ihmiset myymällä jotain virtuaalisia kultakolikkoarkkuja ihmisille.
Ne puvut jotka tällä hetkellä hallitsevat pelialaa eivät ole mitään pelaajia, ja se näkyy. Itse pelaajana en todellakaan näe miksi hakeutuisin pelialalle jos tarkoitus on nyhtää vain rahat. Jos raha on ainoa motivaatio niin silloin on samantekevää mitä työtä tekee kunhan liksa on korkea. Ihan sama kuin asianajajaa ei kiinnostaisi oikeus tai lääkäriä ihmisten terveys. Toki näitäkin on.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
13.07.2013 klo 10.25
- "..mobiili- ja tablettipelien.."
- "..rahastusmallin suunnitteluun.."
Suomalaisesta peliteollisuudesta hyvää päivää.
jäbällä on kaulaparta, vai mitä?
Rekisteröitynyt 01.04.2011
14.07.2013 klo 22.07
Olisipa mielenkiintoista, kun V2:lla olisi toimittaja tai kolumnisti, joka käsitteli artikkeleissaan peliohjelmoinnin alkeita.
Tilaapa Skrolli:
http://www.skrolli.fi
Hyvä kun toit Mikko tämän esille. Oli jäänyt nimittäin ihan pimentoon mutta kävin tilaamassa.
Rekisteröitynyt 01.04.2011
14.07.2013 klo 22.15
14.07.2013 klo 23.45
- Ilmeisesti tässä haetaan _mahdollista_ hittipeliä, jota sitten tuetaan moninaisilla eri tavoilla?
- Jos peli on jo valmiiksi hitti, tarvitseeko se enää tukea?
Kirjoita kommentti