Tuorein sisältö

Capcom perui uima-altaallisen verta

23.05.2013 klo 14.14 | Luettu: 16997 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Eurogamer kertoo Capcomin suunnitelleen 'maailman ensimmäistä veriuima-allasta' mainostemppuna Resident Evil: Revelationsin HD-julkaisun kunniaksi.

Eilisten tapahtumien vuoksi tempaus on nyt kuitenkin peruttu. Lontoossa surmattiin julmalla tavalla brittisotilas keskellä päivää keskellä katua ja Capcomin PR-osasto päätti perua verijuhlat.

Tekoverta täynnä olevassa uima-altaassa oli tarkoitus uiskennella torsokellukkeilla aivojen ja sisäelinten seassa zombiuimavalvojien valvonnassa. Ponnistuslautana olisi toiminut tapettu ruumis.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Atari kauppaa pelisa... Housemarque tekee Su... >

Keskustelut (27 viestiä)

Penaqua

Rekisteröitynyt 22.11.2009

23.05.2013 klo 14.31 18 tykkää tästä

Keskellä päivää, keskellä katua. Keskellä.
lainaa
pasanen

23.05.2013 klo 14.39 18 tykkää tästä

No miten helvetissä tuo jätkä tähän liittyy?
Tämän tempauksen suunnittelun takiako se tapettiin?

Maailmassa kuolee/tapetaan satojatuhansia ihmisiä päivässä, ja silti on ok tehdä siitä viihdettä elokuvien ja pelien muodossa.

Taisi vain Capcom haukata liian ison palan joten piti sylkäistä pois
lainaa
RIPeveryone

23.05.2013 klo 14.47 13 tykkää tästä

Parempi jättää se Revelationskin julkaisematta kun julkaisupäivänä joku kuitenkin varmasti kuolee.
lainaa
Anon

23.05.2013 klo 14.49 2 tykkää tästä

pasanen kirjoitti:
No miten helvetissä tuo jätkä tähän liittyy?
Tämän tempauksen suunnittelun takiako se tapettiin?

Maailmassa kuolee/tapetaan satojatuhansia ihmisiä päivässä, ja silti on ok tehdä siitä viihdettä elokuvien ja pelien muodossa.

Taisi vain Capcom haukata liian ison palan joten piti sylkäistä pois


Kyseessä on julma kahden Islamilaisen veriteko lontoossa.
Asialla ei ole mitään tekemistä pelin kanssa.
Voit lukea artikkelin tästä: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/terrorism-in-the-u
lainaa
longjohnson

23.05.2013 klo 14.58

Anon kirjoitti:
pasanen kirjoitti:
No miten helvetissä tuo jätkä tähän liittyy?
Tämän tempauksen suunnittelun takiako se tapettiin?

Maailmassa kuolee/tapetaan satojatuhansia ihmisiä päivässä, ja silti on ok tehdä siitä viihdettä elokuvien ja pelien muodossa.

Taisi vain Capcom haukata liian ison palan joten piti sylkäistä pois


Kyseessä on julma kahden Islamilaisen veriteko lontoossa.
Asialla ei ole mitään tekemistä pelin kanssa.
Voit lukea artikkelin tästä: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/terrorism-in-the-u


Nimenomaan, ei mitään tekemistä pelin kanssa.
lainaa
Slash80

Rekisteröitynyt 23.04.2012

23.05.2013 klo 15.18 3 tykkää tästä

Koska haluan irrottaa uutisesta asiat ja yhdistellä niitä ;)

"Lontoossa surmattiin julmalla tavalla brittisotilas keskellä päivää keskellä katua"

"Ponnistuslautana olisi toiminut tapettu ruumis."

Näin saadaan uutinen kuulostamaan vielä hurjemmalta.
lainaa
huonotekosyy

23.05.2013 klo 15.19 7 tykkää tästä

Tuo tappo on ihan brittien omaa typeryyttä ja veren nenästä kerjäämistä. Miksi päästävät noita sekopäisiä aivopestyjä kiihkouskovaisia vihollisia maahansa. Ottavat tietoisesti vastaan Troijan hevosen.

Nämä tilanteet tulevat vain lisääntymään ja se tulee näkymään pelien julkaisussakin, vaikka asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Pelaajat ovat ateistisinta ja kansallisneutraaleinta porukkaa.
lainaa
riXard

Rekisteröitynyt 10.04.2007

23.05.2013 klo 15.21 19 tykkää tästä

huonotekosyy kirjoitti:
Tuo tappo on ihan brittien omaa typeryyttä ja veren nenästä kerjäämistä.

Onkohan jäbä nyt vähän irtaantunut todellisuudesta?
lainaa
huonosyyvieläkin

23.05.2013 klo 15.29 5 tykkää tästä

riXard kirjoitti:
huonotekosyy kirjoitti:
Tuo tappo on ihan brittien omaa typeryyttä ja veren nenästä kerjäämistä.

Onkohan jäbä nyt vähän irtaantunut todellisuudesta?


"Teidän uskonne peruspilari käskee tappamaan kaikki meidät muiden uskontojen edustajat... mutta tulkaa vaan meille"

Se että ovat brittisyntyisiä on sivuseikka koska se uskonnon vaikutus tulee siitä että Islam on koko ajan läsnä julistamalla tuhoa vääräuskoisille.
lainaa
Hempsteri

23.05.2013 klo 15.38 1 tykkää tästä

Voin kuvitella Lontoon PHSsän jäbät ideoimat tätä.

"Hey rough matey chaps, how about them bloody pools? The Dead Ayland bikini torso was such a collectible! Ay, world will love this"
lainaa
spaz

Rekisteröitynyt 24.01.2013

23.05.2013 klo 15.47 2 tykkää tästä

huonosyyvieläkin kirjoitti:
riXard kirjoitti:
huonotekosyy kirjoitti:
Tuo tappo on ihan brittien omaa typeryyttä ja veren nenästä kerjäämistä.

Onkohan jäbä nyt vähän irtaantunut todellisuudesta?


"Teidän uskonne peruspilari käskee tappamaan kaikki meidät muiden uskontojen edustajat... mutta tulkaa vaan meille"

Se että ovat brittisyntyisiä on sivuseikka koska se uskonnon vaikutus tulee siitä että Islam on koko ajan läsnä julistamalla tuhoa vääräuskoisille.


Minusta tämä veriteko oli ihan päräyttävä statementti näiltä jätkiltä.
En tätä murhaa hyväksy, mutta samalla tavalla UK:n Natojoukot murhaa porukkaa idässä.
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

23.05.2013 klo 16.05 11 tykkää tästä

Eräs imaami totesi, että "Islam on rauhan uskonto". Haluaisin itsekkin uskoa tähän. Sanotaan, että uskonnot ovat tappaneet enemmän ihmisiä kuin mikään muu aatesuuntaus. Onhan kristinuskoakin käytetty vaikka minkälaisiin tarkoitusperiin. Korostaisin vielä sanaa "tarkoitusperä". Ihmiset vain käyttävät uskontoja väärin omiin tarkoitusperiinsä, joilla ei todellisuudessa ole uskonnon kanssa mitään tekemistä.

Minusta on käsittämätöntä, että me ihmiset jaksamme paukutella näitä pyssyleikkejämme ja tappaa toisiamme mitä typerämpien syiden takia; Onpa taustalla sitten öljyn himo, kosto tai pyhäsota. Maapallo kuolee ympäriltämme, eivätkä luonnonmullistukset katso rotua, kansallisuutta tai aatetta.
lainaa
Henry

23.05.2013 klo 16.18 2 tykkää tästä

huonosyyvieläkin kirjoitti:


"Teidän uskonne peruspilari käskee tappamaan kaikki meidät muiden uskontojen edustajat... mutta tulkaa vaan meille"

Se että ovat brittisyntyisiä on sivuseikka koska se uskonnon vaikutus tulee siitä että Islam on koko ajan läsnä julistamalla tuhoa vääräuskoisille.


Olet vain sattunut lukemaan juuri näistä kiihkomuslimeista (shiiamuslimeista), jotka tekevät mitä vain uskontonsa eteen, ja ovat median huomion keskipisteenä. Enemmistö muslimeista (sunnimuslimit),
eivät julista kuolemaa "vääräuskoisille".

Länsimainen media ei kovin usein ota huomioon sitä, että islamin monitulkinnaisuudesta huolimatta on olemassa myös vapaamielisempiä ja rauhallisempia muslimimaita. Terrori-iskuja suunnittelevat enimmäkseen shiiamuslimit, jotka eroavat opeiltaan jossain määrin sunnimuslimeista. Valitettavati enimmäkseen nämä saavat median huomion.

Sitä paitsi, jihad (pyhä sota) ei tarkoita islamin oppien mukaan ainoastaan fyysistä sotaa, vaan kilvoittelua oman itsensä kanssa - siis itsekurin ylläpitoa. Huonoissa oloissa elävät ihmiset purkavat pettymyksensä fyysisin keinoin ja siten niin sanotusti piilottavat sen jihad-käsitteeseen. Tätä esiintyy varsinkin shiiamuslimien keskuudessa.

Mutta olen samaa mieltä siitä, että Lontoossa tapahtunut tappo ei liity millään tavalla videopeleihin. Ymmärrän kuitenkin Capcomia, sillä se ei halua, että "hölmöt" ihmiset yhdistävät Resident Evil- pelit veritekoon.
lainaa
rgro

23.05.2013 klo 16.43

kai tajusivat että idea on liian mielipuolinen japanialaisillekkin,
tuskin kellään tervejärkisellä on palavaa halu pomppia ruumin päältä munuaisten ja veren täyttämään altaaseen
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

23.05.2013 klo 16.49 8 tykkää tästä

riXard kirjoitti:
huonotekosyy kirjoitti:
Tuo tappo on ihan brittien omaa typeryyttä ja veren nenästä kerjäämistä.

Onkohan jäbä nyt vähän irtaantunut todellisuudesta?

Ei taida kyllä valitettavasti olla.
Britit, Ruotsi ja Ranska ovat Euroopan 3 hyvää esimerkkiä siitä miten maahanmuutto/pakolais-politiikka kustaan perinpohjaisesti ja miten täysin helvetilleen mennyttä systeemiä suojellaan tuhoamalla maltillinen kritiikki rasistikortilla.
Niin kauan kun annetaan terroristien/raiskaajien ja muiden hullujen muuttaa maahan ilman minkäänlaista kontrollia eikä karkoittamisesta ole pelkoakaan voidaan vain syyttää itseään omasta tyhmyydestään.

Suomessakaan ei olla enää kaukana tuosta tilanteesta kun sama rasismikortti lentelee jatkuvasti vasemmistolaisten suusta ja asioista vaietaan. Toinen ongelma on jatkuva länsimaalaisen sananvapauden kumartelu, jonka avulla kansainvälisiä terroristeja tulee pitämään salaisia kokouksia Suomeen eikä kukaan voi asialle mitään.
http://www.iltasanomat.fi/videot/kotimaa/vid-128855294611

Henry kirjoitti:


Olet vain sattunut lukemaan juuri näistä kiihkomuslimeista (shiiamuslimeista), jotka tekevät mitä vain uskontonsa eteen, ja ovat median huomion keskipisteenä. Enemmistö muslimeista (sunnimuslimit),
eivät julista kuolemaa "vääräuskoisille".

Eivät julista joo, mutta esim. Briteissä puolet ja varmaan tällä hetkellä enemmänkin muslimeista kannattaa mielisairaan ja barbaarisen Sharia-lain käyttöönottoa. Vaikkei jokainen lennäkään WTC:n niin jotain on vialla jos puolet tukee tuollaista paskaa.
Muokannut: Bladekill 23.05.2013 klo 16.53 lainaa
rajakiinniajatelkaa

23.05.2013 klo 16.51 2 tykkää tästä

Sir_Rymylys kirjoitti:
Eräs imaami totesi, että "Islam on rauhan uskonto".


Ja toinen sanoo että vääräuskoiset pitää tuhota.

Kristinuskoakin on käytetty monien veritekojen syynä, ja toisaalta hyvien tekojen velvoittajana, mutta nyt onkin puhe tästä päivästä ja meidän kulttuurista. Euroopassa Kristinusko on todella löysä aate nykyään. Islamiakin voi tietty tulkita monella tavalla eikä kaikki ole väkivaltaisia uskonsa julistajia, mutta turvallisinta on pitää rajat kiinni. Aina joku niistä "sunneista" valehtelee suuntauksestaan, helpoin tapa päästä peitetehtäviin, tai jonkun ajan päästä tajuaakin että uskoa pitää edistää väkivallalla.

Kun uskonto on läsnä arjessa niin aina joku repii ympäristöstään vaikutteita ja sekopään ilmaantumisen uhka on aina läsnä. Nyt ihan suomalaistaustaisiakin ihmisiä on alkanut kääntymään Islamiin, samalla kun toistaiseksi pienet täällä asuvat piirit uhoavat Islamin noususta vaikka väkivalloin. Ja niinkuin Tukholmasta nähdään niin kaupunkiin pesiytynyt yhteisö voi tehdä melkoista tuhoa pienimmästäkin provokaatiosta. Ihmiset hakeutuvat itsensä kaltaisten joukkoon ja ristiriitoja joukkojen välille syntyy väistämättä joten terveintä on pitää kaikki lahkot erillisinä omien rajojensa sisällä. Maahanmuuttajien ja pakolaisten integraatio yhteiskuntaan on pötyä. Yksittäiselle ihmiselle se voi onnistua, mutta kun joukkoon tulee tusina lisää niin siinä alkaa taas eriytyminen.
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

24.05.2013 klo 01.24

rajakiinniajatelkaa kirjoitti:
Sir_Rymylys kirjoitti:
Eräs imaami totesi, että "Islam on rauhan uskonto".


Ja toinen sanoo että vääräuskoiset pitää tuhota.

Kristinuskoakin on käytetty monien veritekojen syynä, ja toisaalta hyvien tekojen velvoittajana, mutta nyt onkin puhe tästä päivästä ja meidän kulttuurista. Euroopassa Kristinusko on todella löysä aate nykyään. Islamiakin voi tietty tulkita monella tavalla eikä kaikki ole väkivaltaisia uskonsa julistajia, mutta turvallisinta on pitää rajat kiinni. Aina joku niistä "sunneista" valehtelee suuntauksestaan, helpoin tapa päästä peitetehtäviin, tai jonkun ajan päästä tajuaakin että uskoa pitää edistää väkivallalla.

Mitä on meidän kulttuuri? Kalja, lenkkimakkara ja pizza; Niistä on suomalaiset tehty. Toivottavasti myös kaikki "kiinalaiset", "venäläiset" ja "Länsimeren takaiset naapurimme" pysyvät siellä oman rajansa takana. "Natsit" tosin ovat ihan kivaa porukkaa.
lainaa
thinked

24.05.2013 klo 01.55

Sir_Rymylys kirjoitti:
rajakiinniajatelkaa kirjoitti:
Sir_Rymylys kirjoitti:
Eräs imaami totesi, että "Islam on rauhan uskonto".


Ja toinen sanoo että vääräuskoiset pitää tuhota.

Kristinuskoakin on käytetty monien veritekojen syynä, ja toisaalta hyvien tekojen velvoittajana, mutta nyt onkin puhe tästä päivästä ja meidän kulttuurista. Euroopassa Kristinusko on todella löysä aate nykyään. Islamiakin voi tietty tulkita monella tavalla eikä kaikki ole väkivaltaisia uskonsa julistajia, mutta turvallisinta on pitää rajat kiinni. Aina joku niistä "sunneista" valehtelee suuntauksestaan, helpoin tapa päästä peitetehtäviin, tai jonkun ajan päästä tajuaakin että uskoa pitää edistää väkivallalla.

Mitä on meidän kulttuuri? Kalja, lenkkimakkara ja pizza; Niistä on suomalaiset tehty. Toivottavasti myös kaikki "kiinalaiset", "venäläiset" ja "Länsimeren takaiset naapurimme" pysyvät siellä oman rajansa takana. "Natsit" tosin ovat ihan kivaa porukkaa.


Aloitetaan nyt vaikka noista uskonnoista, joista jokaisessa on konsepti että kaikki muut ovat vääriä. Sen jälkeen voidaan sitten pohtia että jos minä pidän Tolkienista ja sinä pidät Clancysta niin mahdutaanko me samaan tilaan tappamatta toisiamme.

Älä nyt ala heti alussa liioittelemaan ja vetelemään mitään kortteja esiin, silloin kukaan ei saa mitään aikaiseksi.
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

24.05.2013 klo 10.42 1 tykkää tästä

thinked kirjoitti:

Aloitetaan nyt vaikka noista uskonnoista, joista jokaisessa on konsepti että kaikki muut ovat vääriä. Sen jälkeen voidaan sitten pohtia että jos minä pidän Tolkienista ja sinä pidät Clancysta niin mahdutaanko me samaan tilaan tappamatta toisiamme.

Älä nyt ala heti alussa liioittelemaan ja vetelemään mitään kortteja esiin, silloin kukaan ei saa mitään aikaiseksi.

Totta, tuo piirre uskonnoissa on minusta käsittämätöntä. Vaikka itse olenkin kristitty, en millään usko että kaikki minun kanssani eri mieltä olevat joutuvat helvettiin. Sehän olisi ihan saatanan omahyväistä. En myöskään usko etteikö muslimi mahtuisi minun kanssani samaan maahan tappamatta minua ;).

En tarkoittanut osoitella sormella ketään tai liiemmin liioitella. Kuten MGS3:ssa pyöriteltiin sanoja miljoonaan kertaan, viholliset vaihtuvat. Huomisen vihollinen on tämän päivän ystävä ja vastaavasti toisinpäin.
lainaa
talrnunen

24.05.2013 klo 11.11

Sir_Rymylys kirjoitti:
En myöskään usko etteikö muslimi mahtuisi minun kanssani samaan maahan tappamatta minua ;).


olis parempi alkaa uskomaan
lainaa
lasdlasd

24.05.2013 klo 11.33

Sir_Rymylys kirjoitti:

Mitä on meidän kulttuuri? Kalja, lenkkimakkara ja pizza; Niistä on suomalaiset tehty. Toivottavasti myös kaikki "kiinalaiset", "venäläiset" ja "Länsimeren takaiset naapurimme" pysyvät siellä oman rajansa takana. "Natsit" tosin ovat ihan kivaa porukkaa.

Uutisen julkaisusta natsien mainitsemiseen meni 11 tuntia ja 10 minuuttia. Not bad.
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

24.05.2013 klo 13.20

lasdlasd kirjoitti:
Sir_Rymylys kirjoitti:

Mitä on meidän kulttuuri? Kalja, lenkkimakkara ja pizza; Niistä on suomalaiset tehty. Toivottavasti myös kaikki "kiinalaiset", "venäläiset" ja "Länsimeren takaiset naapurimme" pysyvät siellä oman rajansa takana. "Natsit" tosin ovat ihan kivaa porukkaa.

Uutisen julkaisusta natsien mainitsemiseen meni 11 tuntia ja 10 minuuttia. Not bad.

1+1=? Jos sunnit ovat automaattisesti terroristeja, niin sitten me olemme natseja.
lainaa
spaz

Rekisteröitynyt 24.01.2013

24.05.2013 klo 15.24

Täytyy kompata Sir_Rymylystä.

Tainnu jätkät lukee liikaa iltalehtee kun niin kovasti muslimeja pelätään. Mulla on tiimikaverina musta muslimi joka puhuu suomee ja heittää "neekeriläppää"
Tällä jannulla on talonrakennusprojekti menossa, perhe ja kartanovolvo. Vaan se labradorinnoutaja puuttuu.

Näitä raiskaavia / varastelevia vittupäitä löytyy joka maasta, toisista enemmän, toisista vähemmän.
En silti lähde ketää leimaamaan uskon tai syntymaan perusteella.
lainaa
GODS_RULE

24.05.2013 klo 16.17

spaz kirjoitti:
Mulla on tiimikaverina musta muslimi joka puhuu suomee ja heittää "neekeriläppää"
Tällä jannulla on talonrakennusprojekti menossa, perhe ja kartanovolvo. Vaan se labradorinnoutaja puuttuu.


Se on tainnut eriytyä juuristaan, mikä ei tee hänenkään olosta turvallista. Monet noista tosi-islamisteista laittaa tollaisenkin uskonsa pettäjän tappolistalle. Ja toisaalta jos ympärillä ei ole muslimi-piiriä niin helppohan sitä on olla oma itsensä ja mukautua uuteen ympäristöön. Ongelma syntyy kun muslimeita on tusinoittain tekemisissä toistensa kanssa ja yhdelläkin on fundamentaalinen usko, elävät omassa kuplassaan meidän keskellä.

Kun natsikorttikin jo lätkäistiin pöytään niin moni piti ja pitää niitä hulluina saksassakin, mutta siinä toiminnan keskipisteessä kaikki sumenee. P-Korea on toinen esimerkki paikasta jossa yksittäisistä järkevistä ihmisistä tulee täysiä räsynukkeja ympäristön vaikutuksesta.

Ihan ajatusleikkinä mitä luulet jos joku fundamentalisti käskisi tuttuasi laittamaan aseen ohimollesi Islamin nimessä.
lainaa
herää_tahvo

24.05.2013 klo 19.46 1 tykkää tästä

spaz kirjoitti:
huonosyyvieläkin kirjoitti:
riXard kirjoitti:
huonotekosyy kirjoitti:
Tuo tappo on ihan brittien omaa typeryyttä ja veren nenästä kerjäämistä.

Onkohan jäbä nyt vähän irtaantunut todellisuudesta?

"Teidän uskonne peruspilari käskee tappamaan kaikki meidät muiden uskontojen edustajat... mutta tulkaa vaan meille"
Se että ovat brittisyntyisiä on sivuseikka koska se uskonnon vaikutus tulee siitä että Islam on koko ajan läsnä julistamalla tuhoa vääräuskoisille.

Minusta tämä veriteko oli ihan päräyttävä statementti näiltä jätkiltä.
En tätä murhaa hyväksy, mutta samalla tavalla UK:n Natojoukot murhaa porukkaa idässä.

Hakkaa siviilejä viidakko- ja lihaveitsin keskellä katua palasiks? Enpäs tiennytkään, onneksi avasit silmäni...
lainaa
Teukku

Rekisteröitynyt 04.04.2008

25.05.2013 klo 09.36

Oliko nyt ihan varma, että se ruumis oli tapettu?
lainaa
Kulkur1

Rekisteröitynyt 07.12.2012

30.05.2013 klo 07.12

Minä nyt olen enemmän huolissani zombeista, jotka koht valtaavat usan ja leviävät ympäri mailmaa. Muistakaa pysyä kotona zombien vilistäessä katuja ja pitäkää valot kiinni.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova