Kotikutoiset Xbox 360 -pelit tukevat nyt moninpeliä
Microsoftin poikkialustainen pelinkehitystyökalu XNA 2.0 julkaistaan tänään 13. joulukuuta. XNA-työkalulla voidaan ohjelmoida pelejä niin Windowsille kuin Xbox 360:llekin. Omia tuotoksiaan ei voi vieläkään jakaa suoraan kaikille Xbox 360 -käyttäjille vaan peleihin pääsevät käsiksi ainoastaan muut Creators Clubin jäsenet.
Uusina ominaisuuksina XNA 2.0 tarjoaa tuen Xbox Livelle ja Windows Livelle. Ystävälistat, peliseuran haku ja eri alustojen väliset moninpelit tuovat verkkopelaamisen vahvasti mukaan myös harrastelijoiden tekemiin peleihin. XNA Game Studiota on ehditty tähän päivään mennessä lataamaan jo 750000 kertaa. Kehitystyökaluihin voi tutustua tarkemmin XNA Creators Clubin sivuilla.
Lähde: Evil Avatar
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti