EA rekisteröi The Sims 4 -osoitteen, paljastus huomenna?
Digitalspy raportoi EA:n rekisteröineen thesims4.com -internetosoitteen.
Neogaf-foorumin tietojen mukaan pelijulkaisija pitää huomenna aiheesta jonkinlaisen tiedotustilaisuuden, johon on kutsuttu mm. Sims-fanisivustojen väkeä. The Sims 3:akin kuitenkin tullaan ylläpitämään vielä useammalla laajennuksella tämän vuoden aikana.
Kovasti spekuloidaan myös sitä, että The Sims 4 vaatisi päällä olevan internetyhteyden viimeisimmän Simcityn tapaan.
Keskustelut (39 viestiä)
Rekisteröitynyt 03.01.2008
05.05.2013 klo 18.11 15
Toisaalta, The Simsiin saattaisi jonkinlainen nettipeli sopiakin kuin nenä päähän. Kaitpa se olisi kivaa kun nukkekotileikkejä voisi harjoittaa porukassa. EA:n servereillä tätä en kuitenkaan haluaisi kokea.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
05.05.2013 klo 18.23 21
Rekisteröitynyt 01.06.2007
05.05.2013 klo 18.28 17
Rekisteröitynyt 28.06.2008
05.05.2013 klo 18.53 1
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.05.2013 klo 18.59 14
Eikö ne oppinu mitään? AHAHAHAHAHAH!
05.05.2013 klo 19.12 5
Rekisteröitynyt 15.09.2008
05.05.2013 klo 19.13
05.05.2013 klo 19.14 2
Eikö ne oppinu mitään? AHAHAHAHAHAH!
Veikkaan että aika paljonkin. Sen takia tätä ei varmasti tullakaan ryssimään niin pahasti kuin Simcityä.
05.05.2013 klo 19.33
Kyllähän sen ymmärtää että EA haluaa suojella peliään. Onhan sims yksi waretetuimmista peleistä. Se vaa että maksavat asiakkaat saavat paskaa niskaan on väärin. Jonkin sortin kompromissia pitäisi keksiä tähän hulluuteen.
Se että ihmiset maksavat pelistään?
Sims on kuitenkin peli jota liki kaikki kiinnostuneet pelaavat kymmeniä ja satoja tunteja eli turha ulista "liian lyhyt en maksa" ja koska Sims on mitä on niin "halusin demota" on ihan yhtä paska argumentti.
Rekisteröitynyt 17.01.2012
05.05.2013 klo 19.48 7
05.05.2013 klo 19.56 3
Tästä tulee varmaan samanlainen fiasko kun SimCitystäkin.
Tuskin. Simcity on franchisena paljon heikommin tunnettu kuin Sims ja EA kokeile jäätä rebootilla. Simssei ei viittis pilata - Kuitenkin, kun vuodessa tulee 2-3 lisäriä 30-40 dollaria kipale.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
05.05.2013 klo 20.17 1
Kyllähän sen ymmärtää että EA haluaa suojella peliään. Onhan sims yksi waretetuimmista peleistä. Se vaa että maksavat asiakkaat saavat paskaa niskaan on väärin. Jonkin sortin kompromissia pitäisi keksiä tähän hulluuteen.
Se että ihmiset maksavat pelistään?
Sims on kuitenkin peli jota liki kaikki kiinnostuneet pelaavat kymmeniä ja satoja tunteja eli turha ulista "liian lyhyt en maksa" ja koska Sims on mitä on niin "halusin demota" on ihan yhtä paska argumentti.
Mutta onneksi on olemassa argumentti "en olis ostanu kuitenkaan, joten ette menettäneet mitään". Ja samaa sarjaa on myös kivoilla ominaisuuksilla varustetut pelit (kuten Simcity), että voi sanoa "olisin maksanu, ellette yrittäis liikaa kopiosuojauksien kanssa".
Rekisteröitynyt 11.07.2007
05.05.2013 klo 23.51
06.05.2013 klo 00.00 4
Ihan hyvä jos tähänkin lätkäisevät always onlinen niin saadaan lisää esimerkkejä kyseisen toimintaperiaatteen täydellisestä epäonnistumisesta jotta muut eivät sitten sitä käyttäis.
WoW ja kymmenet muut MMORPG:t ovat jo osoittaneet konspeptin erittäin toimivaksi.
Rekisteröitynyt 13.05.2009
06.05.2013 klo 02.44 1
Ihan hyvä jos tähänkin lätkäisevät always onlinen niin saadaan lisää esimerkkejä kyseisen toimintaperiaatteen täydellisestä epäonnistumisesta jotta muut eivät sitten sitä käyttäis.
WoW ja kymmenet muut MMORPG:t ovat jo osoittaneet konspeptin erittäin toimivaksi.
Niin, onhan sitä vaikea raidata 40-miehen raidia yksin offlinessa... Tai harrastaa PvP:tä... tietokoneen kanssa (see what I did there)?
Rekisteröitynyt 07.08.2007
06.05.2013 klo 03.22 5
Warepoikien itku ja pillitys alkakoon.
Paitsi, että warettajat eivät tästä itke vaan juuri sellaiset pelaajat, jotka aikovat ostaa tämän tai muita EA:n pelejä tulevaisuudessa.
Sims on kuitenkin peli jota liki kaikki kiinnostuneet pelaavat kymmeniä ja satoja tunteja eli turha ulista "liian lyhyt en maksa" ja koska Sims on mitä on niin "halusin demota" on ihan yhtä paska argumentti.
Kuinka tyhmä täytyy olla sanoakseen "Sims on mitä on"? Vähän niinkuin "CoD in mitä on" tai "GTA on mitä on". Peli on mitä se on vasta sitten kun sitä on pelannut ja sen on itse todennut.
Ja EA:n on aivan turha valittaa mitään warettamisesta kun aivan selkeästi yrittävät ajaa kaikkia kuluttajia siihen. Nekin jotka olisivat ehkä voineet ostaa Sim Cityn tai Sims 4:n saattavat ajautua warettamaan ihan vain jo sen takia että silloin he eivät joudu tähän EA:n maksavien asiakkaiden rääkkäykseen.
EA:lla on suunnilleen samanlainen asenne maksavia asiakkaita kohtaan kuin Sim Cityssa yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisua:
http://tinyurl.com/bmmpuvz
Ihan hyvä jos tähänkin lätkäisevät always onlinen niin saadaan lisää esimerkkejä kyseisen toimintaperiaatteen täydellisestä epäonnistumisesta jotta muut eivät sitten sitä käyttäis.
WoW ja kymmenet muut MMORPG:t ovat jo osoittaneet konspeptin erittäin toimivaksi.
Mietippä nyt vähän uudestaan mitä eroa on yksinpelillä joka tarvitsee aina verkkoyhteyden ja moninpelillä joka tarvitsee aina verkkoyhteyden.
06.05.2013 klo 04.02
Nauran teille ressukoille.
06.05.2013 klo 04.17 2
Warepoikien itku ja pillitys alkakoon.
Paitsi, että warettajat eivät tästä itke vaan juuri sellaiset pelaajat, jotka aikovat ostaa tämän tai muita EA:n pelejä tulevaisuudessa.
Sims on kuitenkin peli jota liki kaikki kiinnostuneet pelaavat kymmeniä ja satoja tunteja eli turha ulista "liian lyhyt en maksa" ja koska Sims on mitä on niin "halusin demota" on ihan yhtä paska argumentti.
Kuinka tyhmä täytyy olla sanoakseen "Sims on mitä on"? Vähän niinkuin "CoD in mitä on" tai "GTA on mitä on". Peli on mitä se on vasta sitten kun sitä on pelannut ja sen on itse todennut.
Ja EA:n on aivan turha valittaa mitään warettamisesta kun aivan selkeästi yrittävät ajaa kaikkia kuluttajia siihen. Nekin jotka olisivat ehkä voineet ostaa Sim Cityn tai Sims 4:n saattavat ajautua warettamaan ihan vain jo sen takia että silloin he eivät joudu tähän EA:n maksavien asiakkaiden rääkkäykseen.
EA:lla on suunnilleen samanlainen asenne maksavia asiakkaita kohtaan kuin Sim Cityssa yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisua:
http://tinyurl.com/bmmpuvz
Ihan hyvä jos tähänkin lätkäisevät always onlinen niin saadaan lisää esimerkkejä kyseisen toimintaperiaatteen täydellisestä epäonnistumisesta jotta muut eivät sitten sitä käyttäis.
WoW ja kymmenet muut MMORPG:t ovat jo osoittaneet konspeptin erittäin toimivaksi.
Mietippä nyt vähän uudestaan mitä eroa on yksinpelillä joka tarvitsee aina verkkoyhteyden ja moninpelillä joka tarvitsee aina verkkoyhteyden.
Mitäpä jos katsoisit sanakirjasta mitä "konsepti" tarkoittaa? Nettiyhteysvaatimus estää piratismia riippumatta siitä käytäänkö sitä nettiyhteyttä vain käyttäjän ja pelikopion tunnistamiseen vaiko sen lisäksi myös pelidatan siirtämiseen.
Tämähän on ollut käytössä jo vuosia mm. Xboksissa, jossa ladattavia pelejä eikä lisäsisältöä voi käyttää off-line moodissa, kuin ainoastaan sillä konsolilla, jolle se on alunperin ostettu. Jos kopioit kikkareet toiselle konsolille, kirjautuminen omistajan live-käyttäjätilille on pakollinen. Hyvin sekin on toiminut.
06.05.2013 klo 04.25
Ihan hyvä jos tähänkin lätkäisevät always onlinen niin saadaan lisää esimerkkejä kyseisen toimintaperiaatteen täydellisestä epäonnistumisesta jotta muut eivät sitten sitä käyttäis.
WoW ja kymmenet muut MMORPG:t ovat jo osoittaneet konspeptin erittäin toimivaksi.
Niin, onhan sitä vaikea raidata 40-miehen raidia yksin offlinessa... Tai harrastaa PvP:tä... tietokoneen kanssa (see what I did there)?
Etpä kyllä tee WoWin yksinpelin questejakaan ilman nettiyhteyttä ja pelitilille ja -palvelimelle kirjautumista. Ilman yhteyttä pelipalvelimelle et pelaa. Piste.
Rekisteröitynyt 28.06.2008
06.05.2013 klo 08.16 3
Ihan hyvä jos tähänkin lätkäisevät always onlinen niin saadaan lisää esimerkkejä kyseisen toimintaperiaatteen täydellisestä epäonnistumisesta jotta muut eivät sitten sitä käyttäis.
WoW ja kymmenet muut MMORPG:t ovat jo osoittaneet konspeptin erittäin toimivaksi.
Mietippä nyt vähän uudestaan mitä eroa on yksinpelillä joka tarvitsee aina verkkoyhteyden ja moninpelillä joka tarvitsee aina verkkoyhteyden.
Mitäpä jos katsoisit sanakirjasta mitä "konsepti" tarkoittaa? Nettiyhteysvaatimus estää piratismia riippumatta siitä käytäänkö sitä nettiyhteyttä vain käyttäjän ja pelikopion tunnistamiseen vaiko sen lisäksi myös pelidatan siirtämiseen.
Tämähän on ollut käytössä jo vuosia mm. Xboksissa, jossa ladattavia pelejä eikä lisäsisältöä voi käyttää off-line moodissa, kuin ainoastaan sillä konsolilla, jolle se on alunperin ostettu. Jos kopioit kikkareet toiselle konsolille, kirjautuminen omistajan live-käyttäjätilille on pakollinen. Hyvin sekin on toiminut.
[/quote]
Always online on yksi asia lisää mikä pelikokemuksessa voi mennä täysin pieleen, eikä se edes liity gameplayn millään tavalla. Kaikilla ihmisillä ei ole tasaista nettiyhteyttä. Silti he ovat pystyneet pelaamaan tähän asti useimpia yksipelejä huolehtimatta siitä että kestääköhän se nettiyhteys nyt.. Toisin sanoen: Tavallinen kuluttaja on tässä se uhri. Kai sen nyt järkikin sanoo ettei yksinpeli tarvi nettiyhteyttä, koska pelaat sitä, TITTIDII, YKSIN!
Rekisteröitynyt 07.08.2007
06.05.2013 klo 09.35 2
Joka kodissa on nykyään netti ja se tietokone ja/tai konsoli on aina netissä muitenkin, joten eiköhän se ole selvää, että warepellet täällä itkevät, kun pelin kopioiminen ei enää olekaan niin yksinkertaista ja helppoa kuin joskus ennen muinoin.
Nauran teille ressukoille.
Ei se ole mikään argumentti, että "joka paikassa on netti". Nettiyhteyttä ei tässä tarvita niin silloin sitä ei sinne kuulu laittaa. Varsinkaan kun todellisia haittoja on kuten katkeileva netti, paikat joissa ei ole nettiyhteyttä ja se vaihe kun peli on muutaman vuoden vanha ja EA päättää vetäistä killswitchiä eli vetää serverit alas ja pakottaa ihmiset ostamaan seuraava Sim City kun vanha ei enää toimikaan.
Mitenköhän tämä tekee asiat vaikeammiksi warettajille? Aivan samallalailla pelin tiedostot korvataa crackilla ja peli käyntiin. Itseasiassa huomattavasti helpompaa kuin pelin ostaneille kun ei tarvitse katsella joka kerta "server connection timeout"-ilmoituksia aloittaessaan YKSINPELIÄ.
Mitäpä jos katsoisit sanakirjasta mitä "konsepti" tarkoittaa? Nettiyhteysvaatimus estää piratismia riippumatta siitä käytäänkö sitä nettiyhteyttä vain käyttäjän ja pelikopion tunnistamiseen vaiko sen lisäksi myös pelidatan siirtämiseen.
Mitäpä jos itse katsoisit käsitteen "vitun paska riistokonsepti"?
Se estää ainoastaan moninpeleissä eli peleissä missä pelin kannalta oleellista dataa siirtyy verkon ja pelaajan välillä. Sim Cityn ja Simsin kaltaisissa peleissä missä netille ei ole mitään tarvetta homma hoituu entiseen tapaan korvaamalla pelin mukana tulleita tiedostoja crackilla.
Mitä esimerkiksi WoW:n tulee, niin kyseessä on täysi moninpeli ja siten ei ole pelkästään pakollista olla nettiyhteydessä vaan myös oleellista pelin kannalta. Ei sekään tosin piratismi täysin estänyt, sillä privaattipalvelimia on verkko täynnä.
Tämähän on ollut käytössä jo vuosia mm. Xboksissa, jossa ladattavia pelejä eikä lisäsisältöä voi käyttää off-line moodissa, kuin ainoastaan sillä konsolilla, jolle se on alunperin ostettu. Jos kopioit kikkareet toiselle konsolille, kirjautuminen omistajan live-käyttäjätilille on pakollinen. Hyvin sekin on toiminut.
Onko toiminut? Kaikki XBLA-pelit ovat modatulla konsolilla pelattavissa ilman nettiyhteyttä. Ja kaiken lisäksi puhehan oli nimenomaan SimCitysta ja PC-alustasta, jossa jokaisella käyttäjällä on täysi kontrolli toisin kuin esim. konsolien kaltaisissa suljetuissa alustoissa.
06.05.2013 klo 12.11 1
Nettiyhteyttä ei tässä tarvita niin silloin sitä ei sinne kuulu laittaa.
Miksei tarvittaisi? Aivan varmasti tulee sisältämään jonkinlaisen sosiaalisen aspektin kuten Simcitykin.
Aivan samallalailla pelin tiedostot korvataa crackilla ja peli käyntiin.
Itse asiassa kun katsoo kuinka vähän crackitöntä versiota (siis, kun ei ole edes vielä olemassa toimivaa crackkia) pelistä lataillaan niin jotain EA on tehnyt myös tällä saralla oikein. Harmi että myös kaupasta ostaneet ovat joutuneet kärsimään.
Sim Cityn ja Simsin kaltaisissa peleissä missä netille ei ole mitään tarvetta homma hoituu entiseen tapaan korvaamalla pelin mukana tulleita tiedostoja crackilla.
Mistäs sinä tiedät kuinka moninpelipainotteinen tuleva sims on? Ja edelleen, simcityn drm-mallissa peliä ei ihan helpolla crakata.
Ei sekään tosin piratismi täysin estänyt, sillä privaattipalvelimia on verkko täynnä.
Hieman eri asia, kun pelistä katoaa koko pointti. Muutenkin marginaaliyleisön hommaa, Sims taasen on yksi internethistorian waretetuimpia pelisarjoja.
Rekisteröitynyt 07.08.2007
06.05.2013 klo 15.31 2
Miksei tarvittaisi? Aivan varmasti tulee sisältämään jonkinlaisen sosiaalisen aspektin kuten Simcitykin.
"Sosiaalista aspektia" :DD Eli suomeksi umpipaskaa purkkaviritelmää joka on pikaisesti päälleliimattu, jotta täysin kuluttajia riistävä DRM-syöpä voitaisiin oikeuttaa ja ei todellisuudessa kiinnosta käytännössä ketään. Ja jos se on niin mahtava ominaisuus niin senkin olisi voinut edelleen erittää niin, että myös rehellinen yksinpeli olisi saatavilla, mutta riisto mikä riisto.
Itse asiassa kun katsoo kuinka vähän crackitöntä versiota (siis, kun ei ole edes vielä olemassa toimivaa crackkia) pelistä lataillaan niin jotain EA on tehnyt myös tällä saralla oikein. Harmi että myös kaupasta ostaneet ovat joutuneet kärsimään.
Online aktivointeja, sun muita DRM viritelmiä on ollut jo aikoja. Joskus niiden kräkkäys vie enemmän aikaa, joskus vähemmän, mutta aina ne tulevat lopulta kräkätyksi niin kuin tämäkin. Sen sijaan tuotteen rahalla kaupasta ostaville aiheutettu terrorismi on ikuinen.
Mistäs sinä tiedät kuinka moninpelipainotteinen tuleva sims on?
En tiedäkään kun puhuin molemmista pelisarjoista yleisesti tähän mennessä. Ja vaikka kuinka haluaisivat tunkea moninpeliä mukaan niin sen voi aina eritellä yksinpelistä.
Kaikenlainen "loimme uusimman version moninpeli/internet/sosiaalisuus -fokuksella"-paska tms. sonta on aivan naurettavaa skeidaa jolla riisto-EA yrittää kusettaa ihmisiä hyväsymään kuluttajien oikeuksia raiskauksen.
Hieman eri asia, kun pelistä katoaa koko pointti. Muutenkin marginaaliyleisön hommaa, Sims taasen on yksi internethistorian waretetuimpia pelisarjoja.
Nimenomaan pointtini. Jotenkin huvittavaa, että siteeraat tätä lausetta pyyhkien kaiken muun pois vaikka tämä oli lähinnä kirsikkana kakun päällä, että jopa "piratismi-varmat moninpelit" on saatu ainakin joissain tapauksissa taivuteltua piratismin alle.
06.05.2013 klo 16.03 2
Eli suomeksi umpipaskaa purkkaviritelmää joka on pikaisesti päälleliimattu, jotta täysin kuluttajia riistävä DRM-syöpä voitaisiin oikeuttaa ja ei todellisuudessa kiinnosta käytännössä ketään.
"Ei kiinnosta mua = ei kiinnosta ketään." Mitä jos pidät surkeat mielipiteesi ihan omina tietoinasi.
Jotenkin huvittavaa, että siteeraat tätä lausetta pyyhkien kaiken muun pois vaikka tämä oli lähinnä kirsikkana kakun päällä, että jopa "piratismi-varmat moninpelit" on saatu ainakin joissain tapauksissa taivuteltua piratismin alle.
Piratismi-varmat? Onko semmoisiakin? Muutama piraattiserveri, jolla pari kaveria välttämättä haluavat pelata rikkinäistä ja rampautettua peliä vs. http://www.theregister.co.uk/2009/05/30/sims3_pirated_an_
Sulle on näemmä ihan sama onko niitä warettajia neljätoista vai kolme miljoonaa, ja että asia pitäisi vain hyväksyä. Toistaiseksi EA on onnistunut pitämään warettajat hatunnoston arvoisesti poissa Simcitystä.
06.05.2013 klo 16.24
06.05.2013 klo 16.45 3
Warepojilla on ankeat ajat edessä, siitä ei pääse yli eikä ympäri :)
06.05.2013 klo 17.04
Jostain syystä julkaisijat ovat täysin sokaistuneita sille että nettinopeuksien kasvu johtuu pitkälti pienten alueiden valokaapeleista ja että mobiililiittymät ovat kasvattaneet suosiota. Ja että operaattorit ilmoittavat nimelliset nopeudet jotka voivat heittää miten paljon tahansa.
No Orthin sanoin "Meidän asiakaskuntamme on kehittyneiden maiden pääkaupunkien asukkaat, muuta haistakoot vittu. Miksi haluaisin asua siellä?"
06.05.2013 klo 17.22
Always-onlinella kehittäjät rajaavat warettajien lisäksi ainakin viidesosan maksavista asiakkaista pois. Tähän mennessä konsolipelit eivät ole millään tavalla olleet konsoli + internet = pelaaminen vaan täysin erillisiä asioita.
Jostain syystä julkaisijat ovat täysin sokaistuneita sille että nettinopeuksien kasvu johtuu pitkälti pienten alueiden valokaapeleista ja että mobiililiittymät ovat kasvattaneet suosiota. Ja että operaattorit ilmoittavat nimelliset nopeudet jotka voivat heittää miten paljon tahansa.
No Orthin sanoin "Meidän asiakaskuntamme on kehittyneiden maiden pääkaupunkien asukkaat, muuta haistakoot vittu. Miksi haluaisin asua siellä?"
Höpön löpön. Ei käyttäjätilille kirjautuminen ja pelin aitoustarkistus todellakaan vaadi mitään supernopeata valokuituyhteyttä. Jollei ole minkäänlaista nettiyhteyttä, silloin tietenkään ei voi pelata, mutta se on pienempi paha kuin se, että 50-75% potentiaalista asiakkaista pelaisi wareversiota.
Ja niiden joiden argumentti on "en olis ostanu muutenkaan", heitä kohtaan pelipuljulla ei mitään velvollisuuksia, eikä heitä tarvitse palvella millään tavalla.
06.05.2013 klo 17.49
Mutta tosi on että onhan firmoilla oikeus valita kohderyhmänsä. Jos firma saa tarpeeksi rahaa niiltä kasvukeskusten nettikansoilta niin sittenhän voivat ihan vapaasti haistattaa muille entisille asiakkaille. Rockstarkin haistatti vanhoille faneilleen kun alkoivat tekemään salonkikelpoisen kesyjä GTAita ja hyvin menee.
Fiilis on kyllä että ovat pahasti yliarvioineet uuden kohderyhmänsä ja pian on paluu arkeen. Xboxkin vaatii melkoisia killer appeja, pelkkä Halo 5 ja PGR 5 ei kyllä riitä.
Rekisteröitynyt 17.01.2012
06.05.2013 klo 18.13 1
Höpön löpön. Ei käyttäjätilille kirjautuminen ja pelin aitoustarkistus todellakaan vaadi mitään supernopeata valokuituyhteyttä.
Ei, mutta jatkuva nettiyhteyden pakotus kertoo vain karua tarua siitä kuinka typerä ihminen luuli omistavansa jotain.
Jollei ole minkäänlaista nettiyhteyttä, silloin tietenkään ei voi pelata, mutta se on pienempi paha kuin se, että 50-75% potentiaalista asiakkaista pelaisi wareversiota.
Onko tälle mitään lähdettä? Ota kuitenkin huomioon millaisesta casual-pelistä on kysymys, ja että osaako 75% pelin potentiaalisista asiakkaista crackata peliään. Joku tuolla linkkasi jonkun artikkelin missä sanottiin että Sims 3:sta waretettiin ensimmäisten päivien aikana 180 000 kertaa, mikä ei ole paskaakaan verrattuna myyntiin:
http:// news.cnet.com/ 8301-10797_3-10261044-235.html
http:// news.cnet.com/ 8301-13772_3-9920327-52.html
http:// www.conservapedia.com /The_Sims
On myös hyvä muistaa, että monet piraatit lataavat pelinsä kohottaakseen DL ratiotaan, tai ihan vaan koska, kuulumatta "potentiaaliseen asiakasryhmään." En kuitenkaan väitä että piratismi olisi oikein, vaan pointti lähinnä että EA:n kaltainen jätti ei kärsi paskaakaan muutamasta piraatista, valitettavasti.
06.05.2013 klo 18.24
Höpön löpön. Ei käyttäjätilille kirjautuminen ja pelin aitoustarkistus todellakaan vaadi mitään supernopeata valokuituyhteyttä.
Ei, mutta jatkuva nettiyhteyden pakotus kertoo vain karua tarua siitä kuinka typerä ihminen luuli omistavansa jotain.
Jollei ole minkäänlaista nettiyhteyttä, silloin tietenkään ei voi pelata, mutta se on pienempi paha kuin se, että 50-75% potentiaalista asiakkaista pelaisi wareversiota.
Onko tälle mitään lähdettä? Ota kuitenkin huomioon millaisesta casual-pelistä on kysymys, ja että osaako 75% pelin potentiaalisista asiakkaista crackata peliään. Joku tuolla linkkasi jonkun artikkelin missä sanottiin että Sims 3:sta waretettiin ensimmäisten päivien aikana 180 000 kertaa, mikä ei ole paskaakaan verrattuna myyntiin:
http:// news.cnet.com/ 8301-10797_3-10261044-235.html
http:// news.cnet.com/ 8301-13772_3-9920327-52.html
http:// www.conservapedia.com /The_Sims
On myös hyvä muistaa, että monet piraatit lataavat pelinsä kohottaakseen DL ratiotaan, tai ihan vaan koska, kuulumatta "potentiaaliseen asiakasryhmään." En kuitenkaan väitä että piratismi olisi oikein, vaan pointti lähinnä että EA:n kaltainen jätti ei kärsi paskaakaan muutamasta piraatista, valitettavasti.
75% potentiaalisista asiakkaista ei varmasti osaa itse kräkätä peliään, mutta osaavat kyllä ladata ja asentaa valmiiksi kräkätyn pelin. Se kuitenkin on epäolennaista. Olennaista on se, että pelifirmalla on oikeus laittaa peleihinsä juuri sellaiset suojaukset ja tarkistukset kuin katsoo aiheelliseksi. Kuluttajan ainoa oikeus on joko ostaa tai jättää ostamatta.
Rekisteröitynyt 07.08.2007
06.05.2013 klo 18.30 2
"Ei kiinnosta mua = ei kiinnosta ketään." Mitä jos pidät surkeat mielipiteesi ihan omina tietoinasi.
Pelin saama kritiikkihelvetti sekä kansainvälisillä foormumeilla, että EA:n omissa palveluissa on täysin yksipuolista ja kertaa kaiken. Ainoastaan sinun kaltaisesi idiootit, joilla on pakkomielle olla aina väärässä kaikessa ja vänkätä väkisillä oikeudenmukaisuutta vastaan kun ei ole muuta tekemistä, väittävät vastaan. Ja se 1/100000 ei paljoa vakuuta. Suurinosa ihmisistä ei kuitenkaan ampuisi itseään vapaaehtoisesti jalkaan tai kannata Pohjois-Korean politiikkaa vaikka muutamia löytyykin.
Piratismi-varmat? Onko semmoisiakin? Muutama piraattiserveri, jolla pari kaveria välttämättä haluavat pelata rikkinäistä ja rampautettua peliä vs. http://www.theregister.co.uk/2009/05/30/sims3_pirated_an_
Sulle on näemmä ihan sama onko niitä warettajia neljätoista vai kolme miljoonaa, ja että asia pitäisi vain hyväksyä. Toistaiseksi EA on onnistunut pitämään warettajat hatunnoston arvoisesti poissa Simcitystä.
Huomasitko sitaatit? Tai huomasitko sitä, että WoW ei missään vaiheessa tähän keskusteluun edes kuulunut vaan oli vain sivutoteamus siitä, että jopa moninpeleissä on saatu piratisoitua. Ja nimenomaan kun WoW ei ole yksinpeli siitä ei kuulu tässä yhteydessä edes puhua saati verrata warettajien määriä jotka sinä yhtäkkiä keksit asiaksesi ottaa.
Onko fokus vähän hukassa vai miksi yksinkertaisien asioiden seuraaminen ja asiayhteyksen rakentaminen tuottaa näin paljon vaivaa? Liikaa ES-pärinöitä?
Edit: Niin ja tosiaan. Kirjoita kaikki paska mielellään yhteen viestiin. Huvittavaa, että pitää multiaccoilla täällä saadaksesi yksinäisille mielisairaille ajatuksillesi näennäistä kannatusta. :D
06.05.2013 klo 18.39
Rekisteröitynyt 17.01.2012
06.05.2013 klo 19.17
75% potentiaalisista asiakkaista ei varmasti osaa itse kräkätä peliään, mutta osaavat kyllä ladata ja asentaa valmiiksi kräkätyn pelin.
Ei se ole niin yksinkertaista läheskään kaikissa tapauksissa.
Olennaista on se, että pelifirmalla on oikeus laittaa peleihinsä juuri sellaiset suojaukset ja tarkistukset kuin katsoo aiheelliseksi. Kuluttajan ainoa oikeus on joko ostaa tai jättää ostamatta.
Tää on se mikä tässä kaikessa mättää. Ollaan alistuttu tällaiseen asemaan, että tavallisella kuluttajalla ei ole mitään väliä; antaa suuryritysten sanella rytmi. Kasvata pliis selkäranka ja ymmärrä toki että tuollainen munattomuus edesauttaa vain suuryrityksiä kiristämään meidän kaulapantaa.
06.05.2013 klo 19.43 4
75% potentiaalisista asiakkaista ei varmasti osaa itse kräkätä peliään, mutta osaavat kyllä ladata ja asentaa valmiiksi kräkätyn pelin.
Ei se ole niin yksinkertaista läheskään kaikissa tapauksissa.
Olennaista on se, että pelifirmalla on oikeus laittaa peleihinsä juuri sellaiset suojaukset ja tarkistukset kuin katsoo aiheelliseksi. Kuluttajan ainoa oikeus on joko ostaa tai jättää ostamatta.
Tää on se mikä tässä kaikessa mättää. Ollaan alistuttu tällaiseen asemaan, että tavallisella kuluttajalla ei ole mitään väliä; antaa suuryritysten sanella rytmi. Kasvata pliis selkäranka ja ymmärrä toki että tuollainen munattomuus edesauttaa vain suuryrityksiä kiristämään meidän kaulapantaa.
Ei sinun mitään tarvitse alistua. Voit munattoman parkumisen sijaan kasvattaa selkärangan ja maksaa pelistä pyydetyn hinnan tai vaihtoehtoisesti jättää pelin ostamatta. Ongelma ratkaistu.
06.05.2013 klo 20.18
75% potentiaalisista asiakkaista ei varmasti osaa itse kräkätä peliään, mutta osaavat kyllä ladata ja asentaa valmiiksi kräkätyn pelin.
Ei se ole niin yksinkertaista läheskään kaikissa tapauksissa.
Olennaista on se, että pelifirmalla on oikeus laittaa peleihinsä juuri sellaiset suojaukset ja tarkistukset kuin katsoo aiheelliseksi. Kuluttajan ainoa oikeus on joko ostaa tai jättää ostamatta.
Tää on se mikä tässä kaikessa mättää. Ollaan alistuttu tällaiseen asemaan, että tavallisella kuluttajalla ei ole mitään väliä; antaa suuryritysten sanella rytmi. Kasvata pliis selkäranka ja ymmärrä toki että tuollainen munattomuus edesauttaa vain suuryrityksiä kiristämään meidän kaulapantaa.
Ei sinun mitään tarvitse alistua. Voit munattoman parkumisen sijaan kasvattaa selkärangan ja maksaa pelistä pyydetyn hinnan tai vaihtoehtoisesti jättää pelin ostamatta. Ongelma ratkaistu.
Pohjois-korealaiset voivat kasvattaa selkärangan ja ottaa homman haltuun...
Enemmistö ihmisistä ovat melkoisia lampaita jotka antavat vaikka genitaalinsa pois kun sitä oikealla tavalla vaaditaan. Täytyy täälläkin näitä valistuneita järjen ääniä olla muistuttamassa asioista ainakin hidastamassa asioita.
06.05.2013 klo 21.38
Pelin saama kritiikkihelvetti sekä kansainvälisillä foormumeilla, että EA:n omissa palveluissa on täysin yksipuolista ja kertaa kaiken.
*kertoo
Sitten kun siitä porukasta karsitaan kaltaisesi bandwagonista huutelijat ja ne jotka kitisivät lähinnä alkuyskinnöistä ja liian pienistä mapeista, jää jäljelle ne warettajat ja ehkä muutama jotka vain periaatteesta kitisevät.
Tai huomasitko sitä, että WoW ei missään vaiheessa tähän keskusteluun edes kuulunut vaan oli vain sivutoteamus siitä, että jopa moninpeleissä on saatu piratisoitua.
Siteeraatko mulle kohtaa jossa joku sanoo että WoW ei olisi piratisoitu. Eikö löydy? Jos lopettaisit naurettavan "piratismi on tullut ollakseen joten antakaa olla" -vaahtoamisesi ja opettelisit vaikka lukemaan ensiksi niin voisi tulla jotain tolkkuakin tuohon hommaan. Ajankuluksiko sitten viittaat siihen koko ajan?
07.05.2013 klo 03.47
Rekisteröitynyt 17.01.2012
07.05.2013 klo 16.41
Olisipa mielenkiintoista nähdä mitä sillä ware-Wowilla voi oikeasti tehdä, sikäli kun sellaisia edes on. Palvelinsoftaa tuskin kuitenkaan warena löytyy ja että joku kräkkijonne olisi sellaisen väsännyt ilman minkäänlaista dokumentaatiota, on varsin epätodennäköistä.
https:// www.molten-wow .com/
Siinähän sitä.
Kirjoita kommentti