Piraatit väittävät murtaneensa Wii U:n suojaukset
Gamespot kertoo hakkerijoukkion väittävän murtaneensa Wii U:n kopiosuojaukset ja täten mahdollistaneensa Wiin ja Wii U:n piraattipelien pelaamisen vaikka USB-kiintolevyltä.
Vielä ei ole tiedossa, ovatko hakkereiden puheet totta ja jos ovat, pystyykö Nintendo estämään kikan jotenkin Wii U:n päivityksellä. Gamespotin mukaan Nintendo on tietoinen asiasta ja seuraa tilannetta, mutta toteaa, että heidän tietojensa mukaan luvattomia Wii U -pelejä ei ole pystytty pelaamaan.
Keskustelut (23 viestiä)
Rekisteröitynyt 05.06.2010
02.05.2013 klo 14.09 15
02.05.2013 klo 14.55 1
02.05.2013 klo 15.39
02.05.2013 klo 15.58 9
Uusien konsoleiden nettiautentikointia tuskin voidaan edes murtaa. Ei ihme että warepojat itkevät siitä jo nyt.
Oivoivoi, kun ihmisten (yleensä) tieto on niin pientä. Tämän "murtovarman netti authenticatioinnin" pystyy crackata. Ei ole pelikonsolia, jota et pystyisi crackata. Ihmeen pimennossa nää nyky konsolipelaajat. Tarvitaan vain tietävä ihminen ja poff, se siitä
02.05.2013 klo 16.01
02.05.2013 klo 16.19
Joko esim parturipalvelut on crackatty? Et sä saat niinku ilmatteeks tukanleikkauksen.
Philipsin hiustenleikkuukone gigantista 29.90 e.
02.05.2013 klo 16.39
Joko esim parturipalvelut on crackatty? Et sä saat niinku ilmatteeks tukanleikkauksen.
Philipsin hiustenleikkuukone gigantista 29.90 e.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 08.08.2008
02.05.2013 klo 16.42
Joko esim parturipalvelut on crackatty? Et sä saat niinku ilmatteeks tukanleikkauksen.
Philipsin hiustenleikkuukone gigantista 29.90 e.
Kyllähän konsolikin pitää ostaa ennen cräkkäykstä.
02.05.2013 klo 16.45
Kyllähän konsolikin pitää ostaa ennen cräkkäystä.
Voihan konsolinkin saada ilmaseks?!
02.05.2013 klo 16.47
Joko esim parturipalvelut on crackatty? Et sä saat niinku ilmatteeks tukanleikkauksen.
Philipsin hiustenleikkuukone gigantista 29.90 e.
Tukanpoistokone DIY -miehille. Aihiolla myytävät pelit sallivat lopulta aina konsolin korjauksen.
02.05.2013 klo 17.05 2
Uusien konsoleiden nettiautentikointia tuskin voidaan edes murtaa. Ei ihme että warepojat itkevät siitä jo nyt.
Oivoivoi, kun ihmisten (yleensä) tieto on niin pientä. Tämän "murtovarman netti authenticatioinnin" pystyy crackata. Ei ole pelikonsolia, jota et pystyisi crackata. Ihmeen pimennossa nää nyky konsolipelaajat. Tarvitaan vain tietävä ihminen ja poff, se siitä
Vaikka teoriassa kaikki ihmisen kehittämä on mahdollista murtaa, on se tehty niin vaikeaksi, ettei se ole paatuneimmallekaan warettajalle vähimmässäkään määrin vaivan arvoista.
Esimerkiksi Xboxin tapauksessa pitäisi kräkätä nettiautentikoinnin ja pelitiedostojen ja tietoliikenteen kryptauksen lisäksi myös laitteen omat suojaukset sekä tiedostojärjestelmä, jotta laitteen massamuisteille pystyisi ylipäänsä tallentamaan mitään ajokelpoista sofaa. Lisäksi kräkkerin on joko luovuttava nettipalvelimelta striimattavasta pelisisällöstä/datasta (kuten esim. vaikkapa pelimaailman kellonaika, reaalikaikainen säätila) sekä kaikista nettiyhteyttä vaativista toiminnoista (nettipelit, saavutukset, pilvitallennus jne) ja toivoa, että kräkit toimivat myös sen jälkeen kun valmista päättää päivittää pelin tai käyttöjärjestelmän tai fläshätä komponentteja.
Siinähän kräkkäilet. Ai et osaa vai? No, sepä vasta yllätys!
02.05.2013 klo 17.17 6
Uusien konsoleiden nettiautentikointia tuskin voidaan edes murtaa. Ei ihme että warepojat itkevät siitä jo nyt.
Oivoivoi, kun ihmisten (yleensä) tieto on niin pientä. Tämän "murtovarman netti authenticatioinnin" pystyy crackata. Ei ole pelikonsolia, jota et pystyisi crackata. Ihmeen pimennossa nää nyky konsolipelaajat. Tarvitaan vain tietävä ihminen ja poff, se siitä
Vaikka teoriassa kaikki ihmisen kehittämä on mahdollista murtaa, on se tehty niin vaikeaksi, ettei se ole paatuneimmallekaan warettajalle vähimmässäkään määrin vaivan arvoista.
Esimerkiksi Xboxin tapauksessa pitäisi kräkätä nettiautentikoinnin ja pelitiedostojen ja tietoliikenteen kryptauksen lisäksi myös laitteen omat suojaukset sekä tiedostojärjestelmä, jotta laitteen massamuisteille pystyisi ylipäänsä tallentamaan mitään ajokelpoista sofaa. Lisäksi kräkkerin on joko luovuttava nettipalvelimelta striimattavasta pelisisällöstä/datasta (kuten esim. vaikkapa pelimaailman kellonaika, reaalikaikainen säätila) sekä kaikista nettiyhteyttä vaativista toiminnoista (nettipelit, saavutukset, pilvitallennus jne) ja toivoa, että kräkit toimivat myös sen jälkeen kun valmista päättää päivittää pelin tai käyttöjärjestelmän tai fläshätä komponentteja.
Siinähän kräkkäilet. Ai et osaa vai? No, sepä vasta yllätys!
Mitä helvettiä selität? Mitä merkitystä kellonajalla tai säätilalla on pelien kannalta (Okei ainakin Burnout Paradise käytti, mutta paikallinen kello kävi ihan yhtä hyvin) ja saavutukset toimivat ihan offline. Koneessa on kiintolevy.
Nettipeli on ainoa menetys, ja 50e/vuosi sekin on sellainen ripoff että ei kiitos.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.05.2013 klo 17.26 5
Uusien konsoleiden nettiautentikointia tuskin voidaan edes murtaa. Ei ihme että warepojat itkevät siitä jo nyt.
Itkijät ovat lähinnä niitä, jotka ostaa pelinsä lailisesti ja pelkää verkkotunnistuksen lieveilmiöitä. Warettajille tuo ei ole juurikaan ongelma näin multiplattarien aikakaudella.
02.05.2013 klo 21.08 1
Uusien konsoleiden nettiautentikointia tuskin voidaan edes murtaa. Ei ihme että warepojat itkevät siitä jo nyt.
Oivoivoi, kun ihmisten (yleensä) tieto on niin pientä. Tämän "murtovarman netti authenticatioinnin" pystyy crackata. Ei ole pelikonsolia, jota et pystyisi crackata. Ihmeen pimennossa nää nyky konsolipelaajat. Tarvitaan vain tietävä ihminen ja poff, se siitä
Vaikka teoriassa kaikki ihmisen kehittämä on mahdollista murtaa, on se tehty niin vaikeaksi, ettei se ole paatuneimmallekaan warettajalle vähimmässäkään määrin vaivan arvoista.
Esimerkiksi Xboxin tapauksessa pitäisi kräkätä nettiautentikoinnin ja pelitiedostojen ja tietoliikenteen kryptauksen lisäksi myös laitteen omat suojaukset sekä tiedostojärjestelmä, jotta laitteen massamuisteille pystyisi ylipäänsä tallentamaan mitään ajokelpoista sofaa. Lisäksi kräkkerin on joko luovuttava nettipalvelimelta striimattavasta pelisisällöstä/datasta (kuten esim. vaikkapa pelimaailman kellonaika, reaalikaikainen säätila) sekä kaikista nettiyhteyttä vaativista toiminnoista (nettipelit, saavutukset, pilvitallennus jne) ja toivoa, että kräkit toimivat myös sen jälkeen kun valmista päättää päivittää pelin tai käyttöjärjestelmän tai fläshätä komponentteja.
Siinähän kräkkäilet. Ai et osaa vai? No, sepä vasta yllätys!
Mitä helvettiä selität? Mitä merkitystä kellonajalla tai säätilalla on pelien kannalta (Okei ainakin Burnout Paradise käytti, mutta paikallinen kello kävi ihan yhtä hyvin) ja saavutukset toimivat ihan offline. Koneessa on kiintolevy.
Nettipeli on ainoa menetys, ja 50e/vuosi sekin on sellainen ripoff että ei kiitos.
Sitä vaan, että seuraavan xboxin saavutuksia ei välttämättä enää tallenneta konsoliin, vaan Microsoftin palvelimella sijaitsevaan käyttäjäprofiiliin, siihen samaan profiiliin, joka tallentaa jokaisen pelin uniikin sarjanumeron, jota ilman et peliä pelaa, vaikka kuinka venkoilisit ja "kräkkäilisit". Microsoftilla nämä asiat on mietitty paljon pidemmällä, kuin sinä pystyt wannabe-kräkkripäässäsi edes kuvittelemaan.
02.05.2013 klo 21.13 1
Uusien konsoleiden nettiautentikointia tuskin voidaan edes murtaa. Ei ihme että warepojat itkevät siitä jo nyt.
Oivoivoi, kun ihmisten (yleensä) tieto on niin pientä. Tämän "murtovarman netti authenticatioinnin" pystyy crackata. Ei ole pelikonsolia, jota et pystyisi crackata. Ihmeen pimennossa nää nyky konsolipelaajat. Tarvitaan vain tietävä ihminen ja poff, se siitä
Vaikka teoriassa kaikki ihmisen kehittämä on mahdollista murtaa, on se tehty niin vaikeaksi, ettei se ole paatuneimmallekaan warettajalle vähimmässäkään määrin vaivan arvoista.
Esimerkiksi Xboxin tapauksessa pitäisi kräkätä nettiautentikoinnin ja pelitiedostojen ja tietoliikenteen kryptauksen lisäksi myös laitteen omat suojaukset sekä tiedostojärjestelmä, jotta laitteen massamuisteille pystyisi ylipäänsä tallentamaan mitään ajokelpoista sofaa. Lisäksi kräkkerin on joko luovuttava nettipalvelimelta striimattavasta pelisisällöstä/datasta (kuten esim. vaikkapa pelimaailman kellonaika, reaalikaikainen säätila) sekä kaikista nettiyhteyttä vaativista toiminnoista (nettipelit, saavutukset, pilvitallennus jne) ja toivoa, että kräkit toimivat myös sen jälkeen kun valmista päättää päivittää pelin tai käyttöjärjestelmän tai fläshätä komponentteja.
Siinähän kräkkäilet. Ai et osaa vai? No, sepä vasta yllätys!
Mitä helvettiä selität? Mitä merkitystä kellonajalla tai säätilalla on pelien kannalta (Okei ainakin Burnout Paradise käytti, mutta paikallinen kello kävi ihan yhtä hyvin) ja saavutukset toimivat ihan offline. Koneessa on kiintolevy.
Nettipeli on ainoa menetys, ja 50e/vuosi sekin on sellainen ripoff että ei kiitos.
Niinpä niin. Joko maksat pelistä tai jätät pelaamatta. Siinä ovat vaihtoehtosi. Valinta on sinun.
02.05.2013 klo 21.17 5
03.05.2013 klo 09.17 1
Uusien konsoleiden nettiautentikointia tuskin voidaan edes murtaa. Ei ihme että warepojat itkevät siitä jo nyt.
Oivoivoi, kun ihmisten (yleensä) tieto on niin pientä. Tämän "murtovarman netti authenticatioinnin" pystyy crackata. Ei ole pelikonsolia, jota et pystyisi crackata. Ihmeen pimennossa nää nyky konsolipelaajat. Tarvitaan vain tietävä ihminen ja poff, se siitä
Vaikka teoriassa kaikki ihmisen kehittämä on mahdollista murtaa, on se tehty niin vaikeaksi, ettei se ole paatuneimmallekaan warettajalle vähimmässäkään määrin vaivan arvoista.
Esimerkiksi Xboxin tapauksessa pitäisi kräkätä nettiautentikoinnin ja pelitiedostojen ja tietoliikenteen kryptauksen lisäksi myös laitteen omat suojaukset sekä tiedostojärjestelmä, jotta laitteen massamuisteille pystyisi ylipäänsä tallentamaan mitään ajokelpoista sofaa. Lisäksi kräkkerin on joko luovuttava nettipalvelimelta striimattavasta pelisisällöstä/datasta (kuten esim. vaikkapa pelimaailman kellonaika, reaalikaikainen säätila) sekä kaikista nettiyhteyttä vaativista toiminnoista (nettipelit, saavutukset, pilvitallennus jne) ja toivoa, että kräkit toimivat myös sen jälkeen kun valmista päättää päivittää pelin tai käyttöjärjestelmän tai fläshätä komponentteja.
Siinähän kräkkäilet. Ai et osaa vai? No, sepä vasta yllätys!
Mitä helvettiä selität? Mitä merkitystä kellonajalla tai säätilalla on pelien kannalta (Okei ainakin Burnout Paradise käytti, mutta paikallinen kello kävi ihan yhtä hyvin) ja saavutukset toimivat ihan offline. Koneessa on kiintolevy.
Nettipeli on ainoa menetys, ja 50e/vuosi sekin on sellainen ripoff että ei kiitos.
Sitä vaan, että seuraavan xboxin saavutuksia ei välttämättä enää tallenneta konsoliin, vaan Microsoftin palvelimella sijaitsevaan käyttäjäprofiiliin, siihen samaan profiiliin, joka tallentaa jokaisen pelin uniikin sarjanumeron, jota ilman et peliä pelaa, vaikka kuinka venkoilisit ja "kräkkäilisit". Microsoftilla nämä asiat on mietitty paljon pidemmällä, kuin sinä pystyt wannabe-kräkkripäässäsi edes kuvittelemaan.
Ja tämän "nettipalvelunkin" (aka games for windows liven) pystyy crakata. Jaa "Microsoftilla nämä asiat on mietitty paljon pidemmällä". Ei tohon muuta voi sanoa, että tekis ne niiden käyttöjärjestelmät (OS) ja muut softat crack varmaksi. Ja kuka pelaa saavutuksien takia ._. .
Mistä näitä Xbox "kaikkitietäjiä" tulee. Pysykää siellä konsolimaailman utopiassa, kyllä se kupla puhkeaa (joskus).
Rekisteröitynyt 07.08.2007
03.05.2013 klo 11.33 5
Microsoftilla nämä asiat on mietitty paljon pidemmällä, kuin sinä pystyt wannabe-kräkkripäässäsi edes kuvittelemaan.
:DDD
Vähän niinkuin tähänkin asti. Jokainen peli, käyttöjärjestelmä ja konsoli kräkätty no problem.
03.05.2013 klo 17.31 3
Muutamasta pitäisi tehdä esimerkki. Vähintään elinkautinen rangaistus jossain Guantanamossa niin eiköhän ala oppimaan.
03.05.2013 klo 21.24 3
Microsoftilla nämä asiat on mietitty paljon pidemmällä, kuin sinä pystyt wannabe-kräkkripäässäsi edes kuvittelemaan.
:DDD
Vähän niinkuin tähänkin asti. Jokainen peli, käyttöjärjestelmä ja konsoli kräkätty no problem.
No silloinhan kaikki on hyvin, eikä warepoikien tarvitse itkeä, vaikka pelit sidottaisiinkin on-line -käyttäjätiliin.
03.05.2013 klo 21.27 3
Rekisteröitynyt 07.08.2007
04.05.2013 klo 04.50 6
Microsoftilla nämä asiat on mietitty paljon pidemmällä, kuin sinä pystyt wannabe-kräkkripäässäsi edes kuvittelemaan.
:DDD
Vähän niinkuin tähänkin asti. Jokainen peli, käyttöjärjestelmä ja konsoli kräkätty no problem.
No silloinhan kaikki on hyvin, eikä warepoikien tarvitse itkeä, vaikka pelit sidottaisiinkin on-line -käyttäjätiliin.
Nimenomaan. Pointti onkin juuri siinä, että tämä tuottaa haittaa ainoastaan rehellisille käyttäjille, joita nämä rajoitukset jäävät koskemaan samalla kuin konsolin krakanneet (olivatpa warettajia tai eivät) pääsevät tekemään mitä haluavat.
Ainoa kohtuullinen ratkaisu siten onkin poistaa koko naurettava allways-online paska.
05.05.2013 klo 12.14
Ja kuka pelaa saavutuksien takia ._.
En mä ainakaa pelais mitää mis ei oo saavutuksia,,, menis puolet pelistä hukkaa jos niit ei oo ollenkaa..
Kirjoita kommentti