SimCity toimii nyt vauhdikkaammin
Uuden SimCity-pelin ensimmäiset viikot julkistuksen jälkeen olivat erityisen tuskaisia, mikä varmaan kaikille on tullut selväksi. Yksi pieni seikka, jolla ruuhkaa pyrittiin karsimaan oli se, että pelin nopeutustoiminto, niin sanottu "cheetah speed" kytkettiin pois päältä. Rahan valumista kaupunkilaisilta käyttötilille joutui siis odottelemaan kärsivällisesti.
Nyt IGN uutisoi, että kyseinen rajoitus on poistettu kaikilta palvelimilta. EA tiedottaa Simcityn Facebook-sivulla myös, että päivitys numero 2.0 peliin on työn alla. Versionumeron perusteella luvassa on isoja korjauksia.
Keskustelut (10 viestiä)
10.04.2013 klo 16.35 26
10.04.2013 klo 17.53 2
10.04.2013 klo 18.44 1
Ei ole kyllä peliä tullut enää pariin viikkon pelattua. Kolme kaupunkia tuli rakennettua, mutta hauskuus loppu aina saman tien kun kaupungit täytty ja piti alkaa vanhoja rakennuksia purkamaan. Aika pelin tappajaksi muodostui tuo ahdas alue.
Samoila linjoilla mennään. Muutaman cityn jakso rakentaa ja se oli siinä. Onneks ea tarjos ilmasen pelin sc5 ostaneille. Nyt tullu sitten bf3 pelailtua :)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.04.2013 klo 19.13 5
Rekisteröitynyt 15.09.2008
10.04.2013 klo 20.25 8
Miten paskasti tuo oikein on suunniteltu, jos pelin nopeuden muuttaminenkin kyykyttää serverit.
Varsinkin, kun ottaa huomioon, että peli ei edes oikeasti tarvitse servereitä toimiakseen. Oikeasti siis DRM kyseessä, eikä mikään "supermonimutkaisten simulaatioiden laskeminen pilvessä".
10.04.2013 klo 21.39
Miten paskasti tuo oikein on suunniteltu, jos pelin nopeuden muuttaminenkin kyykyttää serverit.
"Simcity" eli se on tehty sen alkuperäisen pohjalle. Palattu pieneen kaupunkikokoon, bugeihin yms
10.04.2013 klo 22.51 1
Rekisteröitynyt 07.08.2007
11.04.2013 klo 05.31 4
Miten paskasti tuo oikein on suunniteltu, jos pelin nopeuden muuttaminenkin kyykyttää serverit.
Sanoppa muuta. Uskomatonta, että DRM syövän ansiosta ollaan saatu kaksi täysin toisistaan riippumatonta asiaa riippuvaisiksi ilman minkäänlaista hyötyä.
Eilen julkaistun Consumerist-lehden äänestyksessä EA äänestettiin Amerikan paskimmaksi firmaksi ja eiköhän EA:n COO komediakukko jo Xbox-ajoilta "Peter Moore" alkanut asiasta itkemään ja vielä jaksaa valehdella lisää:
http://www.ea.com/news/we-can-do-better
"Many continue to claim the Always-On function in SimCity is a DRM scheme. It’s not. People still want to argue about it. We can’t be any clearer – it’s not. Period."
It's not. Shut up stupid people. Period -argumentointi tuskin kauheana vakuuttaa ketään.
Rekisteröitynyt 17.08.2008
11.04.2013 klo 13.59 1
Eilen julkaistun Consumerist-lehden äänestyksessä EA äänestettiin Amerikan paskimmaksi firmaksi...
Mikä lähinnä todistaa sen, että pelaajien keski-ikä on 15v.
Ihan kauhistuttaa, että arkitsin pelin ostoa julkaisussa. Onneksi kaupunkien pieni koko johti siihen, että päätin odottaa arvosteluja.
11.04.2013 klo 14.36 2
Eilen julkaistun Consumerist-lehden äänestyksessä EA äänestettiin Amerikan paskimmaksi firmaksi...
Mikä lähinnä todistaa sen, että pelaajien keski-ikä on 15v.
Ja älykkyysosamäärä meikäläisen kengännumeroa pienempi.
Kirjoita kommentti