Autotehdaspeli turboahdettiin
Pitkään pelanneet saattavat muistaa pelin nimeltä Detroit, jossa tarkoitus oli pyörittää autotehdasta ja suunnitella autoja. Monet muistavat myös, että Detroit oli valitettavan rajoittunut eikä autoihin saanut juuri eroja aikaiseksi.
Automation pyrkii muuttamaan tämän ja tarjoamaan sellaisen määrän säätöjä, ettei pahinkaan bensalenkkari voi pettyä. Kehityksessä olevan pelin moottorivalikoimaan on juuri lisätty turboahtimet.
Pelin voi ostaa jo nyt sen sivustolta, hinnat alkavat 25 dollarista. Moottorinsuunnitteluosio on jo julkaistu, varsinainen autonsuunnittelu on tulossa tämän vuoden aikana. Lopullisen pelin julkaisupäivä ei ole vielä tiedossa.
Automation pyrkii muuttamaan tämän ja tarjoamaan sellaisen määrän säätöjä, ettei pahinkaan bensalenkkari voi pettyä. Kehityksessä olevan pelin moottorivalikoimaan on juuri lisätty turboahtimet.
Pelin voi ostaa jo nyt sen sivustolta, hinnat alkavat 25 dollarista. Moottorinsuunnitteluosio on jo julkaistu, varsinainen autonsuunnittelu on tulossa tämän vuoden aikana. Lopullisen pelin julkaisupäivä ei ole vielä tiedossa.
Keskustelut (11 viestiä)
Rekisteröitynyt 15.09.2008
27.03.2013 klo 21.47 3
28.03.2013 klo 09.25 1
Mä haluun tollasen autonrakentamisen autopeliin.
Olisi niissä joo syventämisen varaa...
Jokin Gran Turismonkin (ihan vain esimerkkinä, jonka itse tunnen) autonvirittely aika surullista touhua.
Rekisteröitynyt 04.01.2011
28.03.2013 klo 12.25 2
Rekisteröitynyt 08.01.2010
28.03.2013 klo 16.52 1
Rekisteröitynyt 08.01.2010
28.03.2013 klo 17.10 1
28.03.2013 klo 20.20 3
Ja lisäksi selostajan sanat täytyy saada paljon enemmän tehoa ja huomattavasti pienempi kulutus, on aika järjetöntä. Sillä moottoriteho tulee nimen omaan siitä kuinka paljon pystytään saamaan sylinteriin bensiiniä ja happea. Mitä enemmän seosta saa sylinteriin niin sitä voimakkaamman räjähdyksen se tuottaa ja sitä enemmän prosessista syntyy moottoritehoa.
Tehoa voi saada enemmän myös parantamalla hyötysuhdetta, mikä vähentää kulutusta suhteessa hyötytehoon.
29.03.2013 klo 01.33
"Kaikki tämä epätekninen teiniuhoaminen"
Vaivaudun sanomaan kasi sanaa: Höpö höpö...
29.03.2013 klo 01.34
"Kaikki tämä epätekninen teiniuhoaminen"
Vaivaudun sanomaan kasi sanaa: Höpö höpö...
Kappas typo. Ennenkuin joku huomauttaa: kaksi sanaa
Rekisteröitynyt 09.08.2009
29.03.2013 klo 15.12
Coswortin 2 litranen turbo kestää vakio kuntoisella täysalumiini koneella 700 heppaa ja 2 baria ahtoja ja tämän mä kuulin karalan viritys pajan isännältä joten varmaan tietää mistä puhuu...
Rekisteröitynyt 08.01.2010
29.03.2013 klo 16.04
Mitä sä sentex oikein selität jos alumiini lohkot oisivat noin susia ja ruisku niin paska verratten kaasariin niin miksi kukaan muu kuin nascar ei käytä valurauta kaasutin koneita?
Coswortin 2 litranen turbo kestää vakio kuntoisella täysalumiini koneella 700 heppaa ja 2 baria ahtoja ja tämän mä kuulin karalan viritys pajan isännältä joten varmaan tietää mistä puhuu...
Rekisteröitynyt 09.08.2009
29.03.2013 klo 16.36
Ja dragsterit onkin oma lukunsa niissä moottoritkin on upotettu betoniin kun ei tahdo kestää enään rautakaan niitä tehoja.
Ja tosiaan alumiinistä lyötyy niitä kovempia seoksia kovaan hintaan jolla saadaan valurautamainen kestävyys alumiinin painolla...
Mutta kallistahan kokolailla moottoriurheilu on oli valupata tai sitten alumiininen...
Mutta normaali harrastajalle varmasti ihan makuasia...kuten musti sen sano.
Kirjoita kommentti