Might and Magic X paljastuu tänä viikonloppuna
Loppukuu on varmasti kiireistä aikaa pelijulkistuksien suhteen: ensi viikonloppuna on PAX East -tapahtuma, johon on jo luvattu monenmoisia julkistuksia ja ensi viikolla käynnistyy Game Developer's Conference, josta niitä varmasti saadaan lisää.
PAX Eastilla paljastuksia tekee kaikesta päätellen mm. Ubisoft, jonka Might & Magic -sivulla on alla näkyvä X, sekä ilmoitus PAX East -tapahtumassa esiintymisestä. Might and Magic IX julkaistiin vuonna 2002.
Sivun alalaidassa ovat logot: PC, X360, PS3, Nintendo DS.
PAX Eastilla paljastuksia tekee kaikesta päätellen mm. Ubisoft, jonka Might & Magic -sivulla on alla näkyvä X, sekä ilmoitus PAX East -tapahtumassa esiintymisestä. Might and Magic IX julkaistiin vuonna 2002.
Sivun alalaidassa ovat logot: PC, X360, PS3, Nintendo DS.
Keskustelut (16 viestiä)
18.03.2013 klo 14.20 4
18.03.2013 klo 15.08
Rekisteröitynyt 05.11.2010
18.03.2013 klo 17.23
Rekisteröitynyt 20.12.2010
18.03.2013 klo 18.54
18.03.2013 klo 19.40 5
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Ehkä paskin "trolli" ikinä, vitun ponipelle.
18.03.2013 klo 20.18
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Talmusen kommentit jätän yleensä omaan arvoonsa, mutta tällä kertaa trollausyrityksistä huolimatta puhuu asiaa. Siis siinä mielessä, että vuoropohjaisuus on paskaa.
Itse vihaan ja olen aina vihannut vuoropohjaisia pelejä. Final fantasyt ja chrono triggerit vaikuttais mielettömän hyviltä peleiltä, mutta ei vaan pysty pelaamaan sen järkyttävän taistelumekaniikan takia :(
18.03.2013 klo 20.39 4
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Fallout on vuoropohjainen :)
"Combat in Fallout is turn-based. The game uses an action point system wherein, each turn, multiple actions may be performed until all points in the pool have been expended."
Tosin, todennäköisesti puhuit tästä Fallout 3 pelistä ja NV:sta, joissa refleksien sijasta ainut riittämättömyys tulee kiinnostuksen kohdalla.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
18.03.2013 klo 23.52 2
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Ehkä paskin "trolli" ikinä, vitun ponipelle.
19.03.2013 klo 01.02
1-6 en ole pelannut, 7 oli todella hyvä, 8 oli hyvä, 9 oli susipaska. 10 on...?
todella susipaska?
19.03.2013 klo 01.04 2
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Talmusen kommentit jätän yleensä omaan arvoonsa, mutta tällä kertaa trollausyrityksistä huolimatta puhuu asiaa. Siis siinä mielessä, että vuoropohjaisuus on paskaa.
Itse vihaan ja olen aina vihannut vuoropohjaisia pelejä. Final fantasyt ja chrono triggerit vaikuttais mielettömän hyviltä peleiltä, mutta ei vaan pysty pelaamaan sen järkyttävän taistelumekaniikan takia :(
Mikä niissä sitten vaikuttaa mielettömän hyvältä. Ihan kuin sanois että Halo vaikuttaa hyvältä mutta en voi sietää FPSiä tai että Änäri vaikuttaa hyvältä mutten voi sietää jääkiekkoa.
Rekisteröitynyt 04.09.2011
19.03.2013 klo 09.20
19.03.2013 klo 09.24
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Talmusen kommentit jätän yleensä omaan arvoonsa, mutta tällä kertaa trollausyrityksistä huolimatta puhuu asiaa. Siis siinä mielessä, että vuoropohjaisuus on paskaa.
Itse vihaan ja olen aina vihannut vuoropohjaisia pelejä. Final fantasyt ja chrono triggerit vaikuttais mielettömän hyviltä peleiltä, mutta ei vaan pysty pelaamaan sen järkyttävän taistelumekaniikan takia :(
Mikä niissä sitten vaikuttaa mielettömän hyvältä. Ihan kuin sanois että Halo vaikuttaa hyvältä mutta en voi sietää FPSiä tai että Änäri vaikuttaa hyvältä mutten voi sietää jääkiekkoa.
Juoni? Tunnelma? Grafiikat? Mielenkiintoiset hahmot? Kaikki muut pelilliset elementit paitsi taistelut?
19.03.2013 klo 11.22 2
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Talmusen kommentit jätän yleensä omaan arvoonsa, mutta tällä kertaa trollausyrityksistä huolimatta puhuu asiaa. Siis siinä mielessä, että vuoropohjaisuus on paskaa.
Itse vihaan ja olen aina vihannut vuoropohjaisia pelejä. Final fantasyt ja chrono triggerit vaikuttais mielettömän hyviltä peleiltä, mutta ei vaan pysty pelaamaan sen järkyttävän taistelumekaniikan takia :(
Mikä niissä sitten vaikuttaa mielettömän hyvältä. Ihan kuin sanois että Halo vaikuttaa hyvältä mutta en voi sietää FPSiä tai että Änäri vaikuttaa hyvältä mutten voi sietää jääkiekkoa.
Juoni? Tunnelma? Grafiikat? Mielenkiintoiset hahmot? Kaikki muut pelilliset elementit paitsi taistelut?
No miten se taistelu pitäisi hoitaa? Hack&Slashina? Pelattavuuden tarkoitus on yleensä tukea juonta ja hahmoja.
19.03.2013 klo 22.18
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Taivasvanteessa tai Syksynlopussa nyt ei pahemmin mitää refleksejä tarvii ;D
19.03.2013 klo 22.22
20.03.2013 klo 12.30 1
Vuoropohjaisuus on paskaa, eikö teidä refleksit riitä Skyrimiin tai Fallout?
Taivasvanteessa tai Syksynlopussa nyt ei pahemmin mitää refleksejä tarvii ;D
Kyllä pahimpien point&click nörttien mielestä vaan tarvitaan. Kun Oblivion otti pelaajakeskeisemmän linjan ja jätti nopanheitot pois niin foorumeilla sun muualla alkoi hirveä ulina siitä miten peli on liian nopeatempoinen. Toinen puoli sitten valitti sitten että eivät voi enää käyttää mestarillisia laskutaitojaan jotka ovat moninkertaiset rahvaaseen kasuaalikuntaan nähden.
Koska onhan se mukavaa etsiä se kaikkein paskin örkki ja sitten taistella sitä vastaan. Se ei osu sinuun mutta sinä osut siihen. Siinä sitten levelöidään pari viikkoa ja lopulta voidaan mennä tekemään sama kaikista pahimmille örkeille.
Kirjoita kommentti