Meh. Aika peruskamaa jos on tottunut PC-graffoihin.
hohhoijaa
21.02.2013 klo 03.19
1
Ei todellakaan vakuuta. Rajoittunutta ja rumaa putkea.
next-gen
21.02.2013 klo 03.27
12
Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
OmgItsWilly
Rekisteröitynyt
05.04.2012
21.02.2013 klo 03.35
1
Hienoa, konsolit saavuttivat viimein sen graafisen tason jolla PC't olivat jo kaksi vuotta sitten.
Supercharged, tosiaan.
Muokannut:
OmgItsWilly 21.02.2013 klo 03.35
pconparas
21.02.2013 klo 03.56
2
next-gen kirjoitti: Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
Niinhän se varmasti, jos on siihen konsolien 25-30fps kuvaan tottunut.
Niin, paitsi että PS4 edelleenkin on kutakuinkin täysiverinen PC. x86, intel 8 core, 8gb gddr5 jne..
toolazytologin
21.02.2013 klo 04.39
6
Grafiikat näyttää ainakin omaan silmään tosi hienoilta, mutta itse peli ei täysin vakuuttanut. Ei jotenkaan synnyttänyt sellaista vau-efektiä, kuin viime sukupolven tullessa. Toisaalta pitää muistaa, että sekä grafiikoissa, että peleissä mennään varmasti paljon eteenpäin sukupolven aikana. Nyt kun vertaa jotain PS3:n julkaisupeliä Resistancea Killzone 3:een, tai The Last of Usiin, niin uskomatonta kehitystä kyllä tapahtui.
huhhuh
21.02.2013 klo 08.20
6
Graffat on nätit mutta peli vaikuttaa kyllä niin geneeriseltä putkipaukuttelulta
LastehuoneenKunkku
21.02.2013 klo 08.34
3
Low polygon shittiä. Helpoiten spottaa tuossa köysi roikkumis kohdassa miten mössöä kädet ja köysi on. Saatika se että textuureien puute heijastu koko gameplayssa. Harmaata mössö paskaa. Jep Super Charged just joo. Konsolijonnet kiimoissaan täällä. PC puolella saatu parempaa graaffista ulosantia jo vuosia sitten.
agm
21.02.2013 klo 09.27
2
Alajarvi84 kirjoitti: Niin, paitsi että PS4 edelleenkin on kutakuinkin täysiverinen PC. x86, intel 8 core, 8gb gddr5 jne..
Niinhän ne sisälsivät PC-rautaa ne edellisenkin sukupolven konsolit ja sitä edellisen. Oli sitten mikä pelilaite tahansa, niin siinä on aina prosessori, näytönohjain, muistit ja muut komponentit. Tämä ei tee niistä silti PC:tä. Tärkeimpinä eroina mainittakoon että alla ei pyöri mitään PC-maailman käyttöjärjestelmää, muisti on jaettua sekä kokonaan grafiikka muistia, komponentit eivät ole vaihdettavissa ja pelit optimoidaan raudalle.
Lisäksi sisällä on kyllä ihan AMD APU, ei Intel. Merkittävä ero, koska Intel on raudan tehoissa ja virrankulutuksessa ainakin 5v AMD:ta edellä.
M454
21.02.2013 klo 10.26
Ihan ok meininki, olisi kiva tietää onko nyt VARMASTI 60 FP/s
ja Full HD kuva kuitenkin kyseessä. Nämä jos saadaan tälle uudelle sukupolvelle niin hyvin tyytyväinen olisin. Kyllä, huippu PCllä saa nätimpää AINA. Mutta keskiverto käyttäjä, jonka ei tarvitsisi 3-4 vuodein välein päivittää koneensa komponentteja (kaikilla ei ole varaa laittaa tuosta vain about 1200€ konetta) olisivat varmasti tyytyväisiä tähän sukupolveen. Itse ainakin, PC kun on sellainen semi hyvä. Näytönohjain ei tahdo enää jaksaa reunanpehmennyksien kanssa ja SSD kovo pitäisi laittaa. Arviolta menisi ~400€. Kaksi komponenttia. Onnekseni on prossu 4 ytimen Intel sekä muistia 8GB ja iso PSU, niin ei tarvi mitään niistä sentään uusia.
dsadsa
21.02.2013 klo 10.47
2:35 osa juoksevista tyypeistä katoaa tyhjyyteen.
agm
21.02.2013 klo 11.00
M454 kirjoitti: Kyllä, huippu PCllä saa nätimpää AINA. Mutta keskiverto käyttäjä, jonka ei tarvitsisi 3-4 vuodein välein päivittää koneensa komponentteja (kaikilla ei ole varaa laittaa tuosta vain about 1200€ konetta) olisivat varmasti tyytyväisiä tähän sukupolveen.
Jo 500-600€:lla saa PS4:ää tehokkaamman koneen.
_Evoxia
21.02.2013 klo 11.09
2
Väittääkö jengi täällä oikeasti että kyseinen pätkä pelistä oli jotenkin ruman näköistä?
Ja mitä putkijuoksuun tulee niin eiköhän kaikki nykypäivän shootterit kärsi aivan samasta ongelmasta. MOH, BF3, Blops2, Crysis 2/3... Kaikkien single playerit on putkia.
Ps. On se jännä miten porukka myös luulee että PS4 tai uusi Xbox olisi jotenkin päässyt nyky-PC tasolle vaikka jo on monta kertaa sanottu ettei se (tietenkään) sinne yllä. Tämä ei tarkoita etteikö niillä saisi hienoa jälkeä aikaiseksi.
Pakko näin PC/Konsolipelaajana sanoa että ei vakuuttanut.
Oma koneeni on kyennyt nätimpään grafiikkaan jo 2 vuotta sitten ja tosiaan kiinnostaisi tietää että onko tuo nyt sitten VIHDOIN 1080p ja 60/fps? Meinaan ei rehellisesti enää kiinnosta mitkään mukaHD resoluutiot @ 25-30fps kun on pc:llä tottunut vähintään 720p @ 60fps jo aikoja sitten. Kyllä tuo PS4 tai seuraava xbox varmaankin tulee hankittua tiettyjen pelien vuoksi mutta tämä nykyinen sukupolvi oli sellainen pettymys että ainakin tulee odotettua halvempia hintoja.
Lähdenkin tästä hakemaan toista 660 Ti Power Edition näyttökorttia koneeseeni. Nyt kun on 120hz kykenevä näyttö niin tarvii ne pelitkin saada väh 120fps pyörimään ;)
Ja uskon kyllä että lopullinen peli tulee näyttämään hienommalta mitä tuo video antaa ymmärtää. Tosiaan kiinnostaa se että saisiko tuohon pleikkariin asennettua vaikka wintoosan kun näyttäisi ole x64 ja x86 arkkitehtuuri...
Orbon
21.02.2013 klo 12.17
7
"PC:llä saa aina konsoleja nätimpää grafiikkaa"
Ihanko totta? Älkää helvetissä? Onko maapallo myös pyöreä? Muita nerokkaita itsestäänselvyyksiä jaettavaksi?
Pääasia tässä olikin että tullaan näkemään hitosti uusia ja kauniita pelejä mitkä eivät ikinä ole edes tulossa PC:lle. Ketään ei kiinnosta näyttäisivätkö pelit paremmalta PC:llä kun niitä ei oo sille tulossa. PC on avoin alusta ja sitä voidaan aina kehittää tehokkaammaksi. Konsolit eivät ikinä tule vetämään vertoja PC:n grafiikoille, kaikkihan sen tajuaa. Lopettakaa se elitistinen henkseleiden paukuttelu näin naurettavalla itsestäänselvyydellä ja diilatkaa sen kanssa ettei PClle tule pelejä.
truly
21.02.2013 klo 12.19
2
OmgItsWilly kirjoitti: Hienoa, konsolit saavuttivat viimein sen graafisen tason jolla PC't olivat jo kaksi vuotta sitten.
Supercharged, tosiaan.
niin, ps4 tulee maksamaan n. puolet pc:n hinnasta ja sitä ei tarvi päivitellä.
JeeJee
21.02.2013 klo 12.20
2
Protec kirjoitti: Pakko näin PC/Konsolipelaajana sanoa että ei vakuuttanut.
Oma koneeni on kyennyt nätimpään grafiikkaan jo 2 vuotta sitten ja tosiaan kiinnostaisi tietää että onko tuo nyt sitten VIHDOIN 1080p ja 60/fps? Meinaan ei rehellisesti enää kiinnosta mitkään mukaHD resoluutiot @ 25-30fps kun on pc:llä tottunut vähintään 720p @ 60fps jo aikoja sitten. Kyllä tuo PS4 tai seuraava xbox varmaankin tulee hankittua tiettyjen pelien vuoksi mutta tämä nykyinen sukupolvi oli sellainen pettymys että ainakin tulee odotettua halvempia hintoja.
Lähdenkin tästä hakemaan toista 660 Ti Power Edition näyttökorttia koneeseeni. Nyt kun on 120hz kykenevä näyttö niin tarvii ne pelitkin saada väh 120fps pyörimään ;)
Ja uskon kyllä että lopullinen peli tulee näyttämään hienommalta mitä tuo video antaa ymmärtää. Tosiaan kiinnostaa se että saisiko tuohon pleikkariin asennettua vaikka wintoosan kun näyttäisi ole x64 ja x86 arkkitehtuuri...
Joo aivan varmasti on pystynyt koneesi tuohon grafiikkaan pari-kolme vuotta takaperin..:DDD Ei ainakaan tuolla näytönohjaimella..
Mitä itse videoon tulee, näyttää hienolta tottakai, peli on todennäköisesti vielä kesken joten uskoisin sen vielä tuosta muuttuvan. Innolla odotellaan!
jaa
21.02.2013 klo 12.43
LastehuoneenKunkku kirjoitti: Low polygon shittiä. Helpoiten spottaa tuossa köysi roikkumis kohdassa miten mössöä kädet ja köysi on. Saatika se että textuureien puute heijastu koko gameplayssa. Harmaata mössö paskaa. Jep Super Charged just joo. Konsolijonnet kiimoissaan täällä. PC puolella saatu parempaa graaffista ulosantia jo vuosia sitten.
Ihan kivalta toi näytti, mutta FPS:ät ei itseäni kiinnosta, joten meh.
agm
21.02.2013 klo 14.40
_Evoxia kirjoitti: Väittääkö jengi täällä oikeasti että kyseinen pätkä pelistä oli jotenkin ruman näköistä?
Ja mitä putkijuoksuun tulee niin eiköhän kaikki nykypäivän shootterit kärsi aivan samasta ongelmasta. MOH, BF3, Blops2, Crysis 2/3... Kaikkien single playerit on putkia.
Ps. On se jännä miten porukka myös luulee että PS4 tai uusi Xbox olisi jotenkin päässyt nyky-PC tasolle vaikka jo on monta kertaa sanottu ettei se (tietenkään) sinne yllä. Tämä ei tarkoita etteikö niillä saisi hienoa jälkeä aikaiseksi.
Eihän kukaan niin oleta, mutta grafiikoiden tason olisi pitänyt pompata ylöspäin. Nykyiset konsolit pyörittävät pelejä 720p tai alle ja yleensä noin 30fps, kun tietokoneella ne pyörivät 1080p 60fps tai millä asetuksilla käyttäjä vaan haluaa. Kun konsoleihin laitetaan saman tasoista rautaa joka pyörittää näitä 1080p 60fps pelejä ja laitetaan se näyttämään pelit 720p resolla 30fps, peleihin voidaan luoda huomattavasti nykyistä paremman grafiikat.
Nykyiset shooterit ovat myös putkea juuri konsoleiden teknisten rajoitteiden vuoksi, joten luulisi että päästäisiin vihdoin siitäkin vitsauksesta eroon.
agm
21.02.2013 klo 14.51
truly kirjoitti:
OmgItsWilly kirjoitti: Hienoa, konsolit saavuttivat viimein sen graafisen tason jolla PC't olivat jo kaksi vuotta sitten.
Supercharged, tosiaan.
niin, ps4 tulee maksamaan n. puolet pc:n hinnasta ja sitä ei tarvi päivitellä.
Tuossa jokunen viesti sitten sanoin että tehokkaamman koneen saa jo 500-600€:lla. Tämän verran myös PS4 tulee todennäköisesti maksamaan. Ja selvennän vielä että näin ei ollut ennen, kun 360 ja PS3 tulivat. PS4:n sisuskalut ovat vain PC-rautaan verrattuna aivan eri tasolla mitä edellinen konsolisukupolvi oli vuosia sitten.
Eikä koneen päivitteleminen ole pakollista, ellei halua pyörittää pelejä aivan täysillä. Aina voi vähentää optionsista asetuksia jotta peli toimisi, näin ne konsolitkin tekevät.
agm
21.02.2013 klo 14.59
JeeJee kirjoitti: [quote nick="Protec"]Pakko näin PC/Konsolipelaajana sanoa että ei vakuuttanut.
Oma koneeni on kyennyt nätimpään grafiikkaan jo 2 vuotta sitten ja tosiaan kiinnostaisi tietää että onko tuo nyt sitten VIHDOIN 1080p ja 60/fps? Meinaan ei rehellisesti enää kiinnosta mitkään mukaHD resoluutiot @ 25-30fps kun on pc:llä tottunut vähintään 720p @ 60fps jo aikoja sitten. Kyllä tuo PS4 tai seuraava xbox varmaankin tulee hankittua tiettyjen pelien vuoksi mutta tämä nykyinen sukupolvi oli sellainen pettymys että ainakin tulee odotettua halvempia hintoja.
Lähdenkin tästä hakemaan toista 660 Ti Power Edition näyttökorttia koneeseeni. Nyt kun on 120hz kykenevä näyttö niin tarvii ne pelitkin saada väh 120fps pyörimään ;)
Ja uskon kyllä että lopullinen peli tulee näyttämään hienommalta mitä tuo video antaa ymmärtää. Tosiaan kiinnostaa se että saisiko tuohon pleikkariin asennettua vaikka wintoosan kun näyttäisi ole x64 ja x86 arkkitehtuuri...
Joo aivan varmasti on pystynyt koneesi tuohon grafiikkaan pari-kolme vuotta takaperin..:DDD Ei ainakaan tuolla näytönohjaimella../quote]
No tietysti ei, koska tuo näytönohjain on Nvidian uusimpia ja julkistettiin vasta noin 4 kuukautta sitten. Väitätkö todella että sillä ei pelit pyörisi?
Älkää nyt jaksako ruikuttaa siitä PC:stä joka konsoliketjussa. Tuo näyttää kunnon harppaukselta PS3 -sukupolvesta kuten pitääkin. Jotkuthan pelkäsi, että ero olisi tullut olemaan huomattavasti vaatimattomampi. Ja kannattaa muistaa, että kyseessä on vielä ekan aallon pelejä, jotka ei ikinä ole niitä alustan näteimpiä.
huhhuh
21.02.2013 klo 15.17
1
agm kirjoitti:
Tuossa jokunen viesti sitten sanoin että tehokkaamman koneen saa jo 500-600€:lla.
Se on kuule ihan paskan hailee mitä sinä sanot. Tolla hinnalla saa korkeintaan sun äiteltäs joka viikonloppu loppuvuoden ajan.
next-gen kirjoitti: Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
Niinhän se varmasti, jos on siihen konsolien 25-30fps kuvaan tottunut.
Itse asiassa viimeset pari vuotta tullut pelailtua aikalailla fifty-fifty sekä PS3:lla että PC:llä. (Ja kyllä, kirjotin tuon aiemman kommentin, en jaksanu kirjautua sisään läppärillä.)
Alajarvi84 kirjoitti: Niin, paitsi että PS4 edelleenkin on kutakuinkin täysiverinen PC. x86, intel 8 core, 8gb gddr5 jne..
Niinhän ne sisälsivät PC-rautaa ne edellisenkin sukupolven konsolit ja sitä edellisen. Oli sitten mikä pelilaite tahansa, niin siinä on aina prosessori, näytönohjain, muistit ja muut komponentit. Tämä ei tee niistä silti PC:tä. Tärkeimpinä eroina mainittakoon että alla ei pyöri mitään PC-maailman käyttöjärjestelmää, muisti on jaettua sekä kokonaan grafiikka muistia, komponentit eivät ole vaihdettavissa ja pelit optimoidaan raudalle.
Lisäksi sisällä on kyllä ihan AMD APU, ei Intel. Merkittävä ero, koska Intel on raudan tehoissa ja virrankulutuksessa ainakin 5v AMD:ta edellä.
"A personal computer (PC) is any general-purpose computer whose size, capabilities, and original sales price make it useful for individuals, and which is intended to be operated directly by an end-user with no intervening computer operator. "
Eiköhän tässä kuitenkin tarkoitettu, että on siirrytty Cell-prosessorista pois. Vaikka vehkeessä kuinka olisi AMD:n rautaa, x86 arkkitehtuuri on silti Intelin kehittämä
Aateepee
21.02.2013 klo 17.55
En tiedä mutta hassua lukea kun konsolipojat yrittävät yhtäkkiä päteä rautatietämyksellä :D
ebio
21.02.2013 klo 19.48
Execta kirjoitti:
pconparas kirjoitti:
next-gen kirjoitti: Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
Niinhän se varmasti, jos on siihen konsolien 25-30fps kuvaan tottunut.
Itse asiassa viimeset pari vuotta tullut pelailtua aikalailla fifty-fifty sekä PS3:lla että PC:llä. (Ja kyllä, kirjotin tuon aiemman kommentin, en jaksanu kirjautua sisään läppärillä.)
next-gen kirjoitti: Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
Niinhän se varmasti, jos on siihen konsolien 25-30fps kuvaan tottunut.
Itse asiassa viimeset pari vuotta tullut pelailtua aikalailla fifty-fifty sekä PS3:lla että PC:llä. (Ja kyllä, kirjotin tuon aiemman kommentin, en jaksanu kirjautua sisään läppärillä.)
Läppärillä pelaat? :D
Ihan pöytäkoneella pelaan. Kirjotin ton viestin läppärillä, jolla en jaksanu alkaa erikseen kirjautumaan V2:een.
Protec kirjoitti: Pakko näin PC/Konsolipelaajana sanoa että ei vakuuttanut.
Oma koneeni on kyennyt nätimpään grafiikkaan jo 2 vuotta sitten ja tosiaan kiinnostaisi tietää että onko tuo nyt sitten VIHDOIN 1080p ja 60/fps? Meinaan ei rehellisesti enää kiinnosta mitkään mukaHD resoluutiot @ 25-30fps kun on pc:llä tottunut vähintään 720p @ 60fps jo aikoja sitten. Kyllä tuo PS4 tai seuraava xbox varmaankin tulee hankittua tiettyjen pelien vuoksi mutta tämä nykyinen sukupolvi oli sellainen pettymys että ainakin tulee odotettua halvempia hintoja.
Lähdenkin tästä hakemaan toista 660 Ti Power Edition näyttökorttia koneeseeni. Nyt kun on 120hz kykenevä näyttö niin tarvii ne pelitkin saada väh 120fps pyörimään ;)
Ja uskon kyllä että lopullinen peli tulee näyttämään hienommalta mitä tuo video antaa ymmärtää. Tosiaan kiinnostaa se että saisiko tuohon pleikkariin asennettua vaikka wintoosan kun näyttäisi ole x64 ja x86 arkkitehtuuri...
Joo aivan varmasti on pystynyt koneesi tuohon grafiikkaan pari-kolme vuotta takaperin..:DDD Ei ainakaan tuolla näytönohjaimella..
Mitä itse videoon tulee, näyttää hienolta tottakai, peli on todennäköisesti vielä kesken joten uskoisin sen vielä tuosta muuttuvan. Innolla odotellaan!
No, crysis 2 pyöri 1680x1050 resolla vanhoilla näytönohjaimillani (2x GTX 460 HAWK) täysillä asetuksilla (DX 11, high res pack) siellä 40-50 fps tuntumassa...ja se on perhanan nätti peli. Mutta mitäpä minä tiedän.
Keskustelut (32 viestiä)
21.02.2013 klo 03.16 4
21.02.2013 klo 03.19 1
21.02.2013 klo 03.27 12
Rekisteröitynyt 05.04.2012
21.02.2013 klo 03.35 1
Supercharged, tosiaan.
21.02.2013 klo 03.56 2
Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
Niinhän se varmasti, jos on siihen konsolien 25-30fps kuvaan tottunut.
Rekisteröitynyt 09.11.2011
21.02.2013 klo 04.23 3
21.02.2013 klo 04.39 6
21.02.2013 klo 08.20 6
21.02.2013 klo 08.34 3
21.02.2013 klo 09.27 2
Niin, paitsi että PS4 edelleenkin on kutakuinkin täysiverinen PC. x86, intel 8 core, 8gb gddr5 jne..
Niinhän ne sisälsivät PC-rautaa ne edellisenkin sukupolven konsolit ja sitä edellisen. Oli sitten mikä pelilaite tahansa, niin siinä on aina prosessori, näytönohjain, muistit ja muut komponentit. Tämä ei tee niistä silti PC:tä. Tärkeimpinä eroina mainittakoon että alla ei pyöri mitään PC-maailman käyttöjärjestelmää, muisti on jaettua sekä kokonaan grafiikka muistia, komponentit eivät ole vaihdettavissa ja pelit optimoidaan raudalle.
Lisäksi sisällä on kyllä ihan AMD APU, ei Intel. Merkittävä ero, koska Intel on raudan tehoissa ja virrankulutuksessa ainakin 5v AMD:ta edellä.
21.02.2013 klo 10.26
ja Full HD kuva kuitenkin kyseessä. Nämä jos saadaan tälle uudelle sukupolvelle niin hyvin tyytyväinen olisin. Kyllä, huippu PCllä saa nätimpää AINA. Mutta keskiverto käyttäjä, jonka ei tarvitsisi 3-4 vuodein välein päivittää koneensa komponentteja (kaikilla ei ole varaa laittaa tuosta vain about 1200€ konetta) olisivat varmasti tyytyväisiä tähän sukupolveen. Itse ainakin, PC kun on sellainen semi hyvä. Näytönohjain ei tahdo enää jaksaa reunanpehmennyksien kanssa ja SSD kovo pitäisi laittaa. Arviolta menisi ~400€. Kaksi komponenttia. Onnekseni on prossu 4 ytimen Intel sekä muistia 8GB ja iso PSU, niin ei tarvi mitään niistä sentään uusia.
21.02.2013 klo 10.47
21.02.2013 klo 11.00
Kyllä, huippu PCllä saa nätimpää AINA. Mutta keskiverto käyttäjä, jonka ei tarvitsisi 3-4 vuodein välein päivittää koneensa komponentteja (kaikilla ei ole varaa laittaa tuosta vain about 1200€ konetta) olisivat varmasti tyytyväisiä tähän sukupolveen.
Jo 500-600€:lla saa PS4:ää tehokkaamman koneen.
21.02.2013 klo 11.09 2
Ja mitä putkijuoksuun tulee niin eiköhän kaikki nykypäivän shootterit kärsi aivan samasta ongelmasta. MOH, BF3, Blops2, Crysis 2/3... Kaikkien single playerit on putkia.
Ps. On se jännä miten porukka myös luulee että PS4 tai uusi Xbox olisi jotenkin päässyt nyky-PC tasolle vaikka jo on monta kertaa sanottu ettei se (tietenkään) sinne yllä. Tämä ei tarkoita etteikö niillä saisi hienoa jälkeä aikaiseksi.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
21.02.2013 klo 11.48 1
Oma koneeni on kyennyt nätimpään grafiikkaan jo 2 vuotta sitten ja tosiaan kiinnostaisi tietää että onko tuo nyt sitten VIHDOIN 1080p ja 60/fps? Meinaan ei rehellisesti enää kiinnosta mitkään mukaHD resoluutiot @ 25-30fps kun on pc:llä tottunut vähintään 720p @ 60fps jo aikoja sitten. Kyllä tuo PS4 tai seuraava xbox varmaankin tulee hankittua tiettyjen pelien vuoksi mutta tämä nykyinen sukupolvi oli sellainen pettymys että ainakin tulee odotettua halvempia hintoja.
Lähdenkin tästä hakemaan toista 660 Ti Power Edition näyttökorttia koneeseeni. Nyt kun on 120hz kykenevä näyttö niin tarvii ne pelitkin saada väh 120fps pyörimään ;)
Ja uskon kyllä että lopullinen peli tulee näyttämään hienommalta mitä tuo video antaa ymmärtää. Tosiaan kiinnostaa se että saisiko tuohon pleikkariin asennettua vaikka wintoosan kun näyttäisi ole x64 ja x86 arkkitehtuuri...
21.02.2013 klo 12.17 7
Ihanko totta? Älkää helvetissä? Onko maapallo myös pyöreä? Muita nerokkaita itsestäänselvyyksiä jaettavaksi?
Pääasia tässä olikin että tullaan näkemään hitosti uusia ja kauniita pelejä mitkä eivät ikinä ole edes tulossa PC:lle. Ketään ei kiinnosta näyttäisivätkö pelit paremmalta PC:llä kun niitä ei oo sille tulossa. PC on avoin alusta ja sitä voidaan aina kehittää tehokkaammaksi. Konsolit eivät ikinä tule vetämään vertoja PC:n grafiikoille, kaikkihan sen tajuaa. Lopettakaa se elitistinen henkseleiden paukuttelu näin naurettavalla itsestäänselvyydellä ja diilatkaa sen kanssa ettei PClle tule pelejä.
21.02.2013 klo 12.19 2
Hienoa, konsolit saavuttivat viimein sen graafisen tason jolla PC't olivat jo kaksi vuotta sitten.
Supercharged, tosiaan.
21.02.2013 klo 12.20 2
Pakko näin PC/Konsolipelaajana sanoa että ei vakuuttanut.
Oma koneeni on kyennyt nätimpään grafiikkaan jo 2 vuotta sitten ja tosiaan kiinnostaisi tietää että onko tuo nyt sitten VIHDOIN 1080p ja 60/fps? Meinaan ei rehellisesti enää kiinnosta mitkään mukaHD resoluutiot @ 25-30fps kun on pc:llä tottunut vähintään 720p @ 60fps jo aikoja sitten. Kyllä tuo PS4 tai seuraava xbox varmaankin tulee hankittua tiettyjen pelien vuoksi mutta tämä nykyinen sukupolvi oli sellainen pettymys että ainakin tulee odotettua halvempia hintoja.
Lähdenkin tästä hakemaan toista 660 Ti Power Edition näyttökorttia koneeseeni. Nyt kun on 120hz kykenevä näyttö niin tarvii ne pelitkin saada väh 120fps pyörimään ;)
Ja uskon kyllä että lopullinen peli tulee näyttämään hienommalta mitä tuo video antaa ymmärtää. Tosiaan kiinnostaa se että saisiko tuohon pleikkariin asennettua vaikka wintoosan kun näyttäisi ole x64 ja x86 arkkitehtuuri...
Joo aivan varmasti on pystynyt koneesi tuohon grafiikkaan pari-kolme vuotta takaperin..:DDD Ei ainakaan tuolla näytönohjaimella..
Mitä itse videoon tulee, näyttää hienolta tottakai, peli on todennäköisesti vielä kesken joten uskoisin sen vielä tuosta muuttuvan. Innolla odotellaan!
21.02.2013 klo 12.43
Low polygon shittiä. Helpoiten spottaa tuossa köysi roikkumis kohdassa miten mössöä kädet ja köysi on. Saatika se että textuureien puute heijastu koko gameplayssa. Harmaata mössö paskaa. Jep Super Charged just joo. Konsolijonnet kiimoissaan täällä. PC puolella saatu parempaa graaffista ulosantia jo vuosia sitten.
Pidä turpas kii jos konsolit ei kiinnosta!!!
21.02.2013 klo 13.03
Rekisteröitynyt 07.12.2007
21.02.2013 klo 13.03
21.02.2013 klo 14.40
Väittääkö jengi täällä oikeasti että kyseinen pätkä pelistä oli jotenkin ruman näköistä?
Ja mitä putkijuoksuun tulee niin eiköhän kaikki nykypäivän shootterit kärsi aivan samasta ongelmasta. MOH, BF3, Blops2, Crysis 2/3... Kaikkien single playerit on putkia.
Ps. On se jännä miten porukka myös luulee että PS4 tai uusi Xbox olisi jotenkin päässyt nyky-PC tasolle vaikka jo on monta kertaa sanottu ettei se (tietenkään) sinne yllä. Tämä ei tarkoita etteikö niillä saisi hienoa jälkeä aikaiseksi.
Eihän kukaan niin oleta, mutta grafiikoiden tason olisi pitänyt pompata ylöspäin. Nykyiset konsolit pyörittävät pelejä 720p tai alle ja yleensä noin 30fps, kun tietokoneella ne pyörivät 1080p 60fps tai millä asetuksilla käyttäjä vaan haluaa. Kun konsoleihin laitetaan saman tasoista rautaa joka pyörittää näitä 1080p 60fps pelejä ja laitetaan se näyttämään pelit 720p resolla 30fps, peleihin voidaan luoda huomattavasti nykyistä paremman grafiikat.
Nykyiset shooterit ovat myös putkea juuri konsoleiden teknisten rajoitteiden vuoksi, joten luulisi että päästäisiin vihdoin siitäkin vitsauksesta eroon.
21.02.2013 klo 14.51
Hienoa, konsolit saavuttivat viimein sen graafisen tason jolla PC't olivat jo kaksi vuotta sitten.
Supercharged, tosiaan.
Tuossa jokunen viesti sitten sanoin että tehokkaamman koneen saa jo 500-600€:lla. Tämän verran myös PS4 tulee todennäköisesti maksamaan. Ja selvennän vielä että näin ei ollut ennen, kun 360 ja PS3 tulivat. PS4:n sisuskalut ovat vain PC-rautaan verrattuna aivan eri tasolla mitä edellinen konsolisukupolvi oli vuosia sitten.
Eikä koneen päivitteleminen ole pakollista, ellei halua pyörittää pelejä aivan täysillä. Aina voi vähentää optionsista asetuksia jotta peli toimisi, näin ne konsolitkin tekevät.
21.02.2013 klo 14.59
[quote nick="Protec"]Pakko näin PC/Konsolipelaajana sanoa että ei vakuuttanut.
Oma koneeni on kyennyt nätimpään grafiikkaan jo 2 vuotta sitten ja tosiaan kiinnostaisi tietää että onko tuo nyt sitten VIHDOIN 1080p ja 60/fps? Meinaan ei rehellisesti enää kiinnosta mitkään mukaHD resoluutiot @ 25-30fps kun on pc:llä tottunut vähintään 720p @ 60fps jo aikoja sitten. Kyllä tuo PS4 tai seuraava xbox varmaankin tulee hankittua tiettyjen pelien vuoksi mutta tämä nykyinen sukupolvi oli sellainen pettymys että ainakin tulee odotettua halvempia hintoja.
Lähdenkin tästä hakemaan toista 660 Ti Power Edition näyttökorttia koneeseeni. Nyt kun on 120hz kykenevä näyttö niin tarvii ne pelitkin saada väh 120fps pyörimään ;)
Ja uskon kyllä että lopullinen peli tulee näyttämään hienommalta mitä tuo video antaa ymmärtää. Tosiaan kiinnostaa se että saisiko tuohon pleikkariin asennettua vaikka wintoosan kun näyttäisi ole x64 ja x86 arkkitehtuuri...
Joo aivan varmasti on pystynyt koneesi tuohon grafiikkaan pari-kolme vuotta takaperin..:DDD Ei ainakaan tuolla näytönohjaimella../quote]
No tietysti ei, koska tuo näytönohjain on Nvidian uusimpia ja julkistettiin vasta noin 4 kuukautta sitten. Väitätkö todella että sillä ei pelit pyörisi?
Rekisteröitynyt 04.11.2007
21.02.2013 klo 15.08 2
21.02.2013 klo 15.17 1
Tuossa jokunen viesti sitten sanoin että tehokkaamman koneen saa jo 500-600€:lla.
Se on kuule ihan paskan hailee mitä sinä sanot. Tolla hinnalla saa korkeintaan sun äiteltäs joka viikonloppu loppuvuoden ajan.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.02.2013 klo 16.09 1
Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
Niinhän se varmasti, jos on siihen konsolien 25-30fps kuvaan tottunut.
Itse asiassa viimeset pari vuotta tullut pelailtua aikalailla fifty-fifty sekä PS3:lla että PC:llä. (Ja kyllä, kirjotin tuon aiemman kommentin, en jaksanu kirjautua sisään läppärillä.)
Rekisteröitynyt 14.12.2011
21.02.2013 klo 16.19
Niin, paitsi että PS4 edelleenkin on kutakuinkin täysiverinen PC. x86, intel 8 core, 8gb gddr5 jne..
Niinhän ne sisälsivät PC-rautaa ne edellisenkin sukupolven konsolit ja sitä edellisen. Oli sitten mikä pelilaite tahansa, niin siinä on aina prosessori, näytönohjain, muistit ja muut komponentit. Tämä ei tee niistä silti PC:tä. Tärkeimpinä eroina mainittakoon että alla ei pyöri mitään PC-maailman käyttöjärjestelmää, muisti on jaettua sekä kokonaan grafiikka muistia, komponentit eivät ole vaihdettavissa ja pelit optimoidaan raudalle.
Lisäksi sisällä on kyllä ihan AMD APU, ei Intel. Merkittävä ero, koska Intel on raudan tehoissa ja virrankulutuksessa ainakin 5v AMD:ta edellä.
"A personal computer (PC) is any general-purpose computer whose size, capabilities, and original sales price make it useful for individuals, and which is intended to be operated directly by an end-user with no intervening computer operator. "
Eiköhän tässä kuitenkin tarkoitettu, että on siirrytty Cell-prosessorista pois. Vaikka vehkeessä kuinka olisi AMD:n rautaa, x86 arkkitehtuuri on silti Intelin kehittämä
21.02.2013 klo 17.55
21.02.2013 klo 19.48
Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
Niinhän se varmasti, jos on siihen konsolien 25-30fps kuvaan tottunut.
Itse asiassa viimeset pari vuotta tullut pelailtua aikalailla fifty-fifty sekä PS3:lla että PC:llä. (Ja kyllä, kirjotin tuon aiemman kommentin, en jaksanu kirjautua sisään läppärillä.)
Läppärillä pelaat? :D
Rekisteröitynyt 10.04.2007
22.02.2013 klo 00.38
Hermannit jo vauhdissa täällä. Grafiikat ja ennen kaikkea SULAVUUS ylitti kyllä kaikki odotukset omalla kohdallani. Toihan näyttää niinku tossa pelattais jotain CGI:tä... :o
Niinhän se varmasti, jos on siihen konsolien 25-30fps kuvaan tottunut.
Itse asiassa viimeset pari vuotta tullut pelailtua aikalailla fifty-fifty sekä PS3:lla että PC:llä. (Ja kyllä, kirjotin tuon aiemman kommentin, en jaksanu kirjautua sisään läppärillä.)
Läppärillä pelaat? :D
Ihan pöytäkoneella pelaan. Kirjotin ton viestin läppärillä, jolla en jaksanu alkaa erikseen kirjautumaan V2:een.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
22.02.2013 klo 10.30
Pakko näin PC/Konsolipelaajana sanoa että ei vakuuttanut.
Oma koneeni on kyennyt nätimpään grafiikkaan jo 2 vuotta sitten ja tosiaan kiinnostaisi tietää että onko tuo nyt sitten VIHDOIN 1080p ja 60/fps? Meinaan ei rehellisesti enää kiinnosta mitkään mukaHD resoluutiot @ 25-30fps kun on pc:llä tottunut vähintään 720p @ 60fps jo aikoja sitten. Kyllä tuo PS4 tai seuraava xbox varmaankin tulee hankittua tiettyjen pelien vuoksi mutta tämä nykyinen sukupolvi oli sellainen pettymys että ainakin tulee odotettua halvempia hintoja.
Lähdenkin tästä hakemaan toista 660 Ti Power Edition näyttökorttia koneeseeni. Nyt kun on 120hz kykenevä näyttö niin tarvii ne pelitkin saada väh 120fps pyörimään ;)
Ja uskon kyllä että lopullinen peli tulee näyttämään hienommalta mitä tuo video antaa ymmärtää. Tosiaan kiinnostaa se että saisiko tuohon pleikkariin asennettua vaikka wintoosan kun näyttäisi ole x64 ja x86 arkkitehtuuri...
Joo aivan varmasti on pystynyt koneesi tuohon grafiikkaan pari-kolme vuotta takaperin..:DDD Ei ainakaan tuolla näytönohjaimella..
Mitä itse videoon tulee, näyttää hienolta tottakai, peli on todennäköisesti vielä kesken joten uskoisin sen vielä tuosta muuttuvan. Innolla odotellaan!
No, crysis 2 pyöri 1680x1050 resolla vanhoilla näytönohjaimillani (2x GTX 460 HAWK) täysillä asetuksilla (DX 11, high res pack) siellä 40-50 fps tuntumassa...ja se on perhanan nätti peli. Mutta mitäpä minä tiedän.
Kirjoita kommentti