SimCity esittelee Eurooppaa
SimCitystä tulee lähiaikoina V2.fi:hin taas lisääkin juttua, sillä kävimme jututtamassa pelin päätuottaja Kip Katsarelista. Tässä uusin traileri, joka esittelee Digital Deluxe Editionissa tulevia eurooppalaisia maisemia ja maamerkkejä.
Keskustelut (17 viestiä)
29.01.2013 klo 18.24 1
Rekisteröitynyt 24.08.2008
29.01.2013 klo 18.33
Rekisteröitynyt 20.12.2010
29.01.2013 klo 19.53 1
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
29.01.2013 klo 19.58
Betassa (lue: erittäin rajoitettu demoversio) kaupungin koko oli luokkaa SimTown. Muutenkaan en oikein pitänyt hauskana. Toivottavasti lopullisessa versiossa isompi kaupungin koko, vaikka 16 pelaajan MP:kin jo houkuttelee ostamaan.
Kaupungin koko ei siitä muutu (muuta kuin ylöspäin pilvenpiirtäjiksi jne.), vaan idea on tehdä useampia erikoistuneita kaupunkeja, jotka sitten toimivat keskenään.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
29.01.2013 klo 20.52 1
Betassa (lue: erittäin rajoitettu demoversio) kaupungin koko oli luokkaa SimTown. Muutenkaan en oikein pitänyt hauskana. Toivottavasti lopullisessa versiossa isompi kaupungin koko, vaikka 16 pelaajan MP:kin jo houkuttelee ostamaan.
Kaupungin koko ei siitä muutu (muuta kuin ylöspäin pilvenpiirtäjiksi jne.), vaan idea on tehdä useampia erikoistuneita kaupunkeja, jotka sitten toimivat keskenään.
Rekisteröitynyt 16.01.2012
29.01.2013 klo 21.30 1
Betassa (lue: erittäin rajoitettu demoversio) kaupungin koko oli luokkaa SimTown. Muutenkaan en oikein pitänyt hauskana. Toivottavasti lopullisessa versiossa isompi kaupungin koko, vaikka 16 pelaajan MP:kin jo houkuttelee ostamaan.
Kaupungin koko ei siitä muutu (muuta kuin ylöspäin pilvenpiirtäjiksi jne.), vaan idea on tehdä useampia erikoistuneita kaupunkeja, jotka sitten toimivat keskenään.
...ja kyllä. Peli vaatii "tästä syystä" jatkuvan internetyhteyden.
29.01.2013 klo 21.36 1
Betassa (lue: erittäin rajoitettu demoversio) kaupungin koko oli luokkaa SimTown. Muutenkaan en oikein pitänyt hauskana. Toivottavasti lopullisessa versiossa isompi kaupungin koko, vaikka 16 pelaajan MP:kin jo houkuttelee ostamaan.
Kaupungin koko ei siitä muutu (muuta kuin ylöspäin pilvenpiirtäjiksi jne.), vaan idea on tehdä useampia erikoistuneita kaupunkeja, jotka sitten toimivat keskenään.
...ja kyllä. Peli vaatii "tästä syystä" jatkuvan internetyhteyden.
Hassua, että vieläkin ihmisiä kiukuttaa nimenomaan peleissä jatkuva nettiyhteyden tarve. Muuten sitten ollaan netissä kaiket aikaa naamakirjoissa kertomassa mitä 5min sitten tuli tehtyä.
Omasta mielestäni on hienoa, että tänä päivänä voidaan luoda sisältöä, joka päivittyy aktiivisesti netin ylitse ja mitä parhainta: tuo sisältö on muiden samanhenkisten tekemää.
Jos se niin paljon haittaa niin sitten voi jättää ostamatta tai jos ei piraattina tule koskaan saataville niin entäs sitten? Voisitte olla onnellisia, että teillä on miljoona muuta peliä/ohjelmaa vuodelta nakki ja miekka, jotka ei tartte jatkuvaa nettiä.
Rekisteröitynyt 14.04.2012
29.01.2013 klo 22.33 3
Betassa (lue: erittäin rajoitettu demoversio) kaupungin koko oli luokkaa SimTown. Muutenkaan en oikein pitänyt hauskana. Toivottavasti lopullisessa versiossa isompi kaupungin koko, vaikka 16 pelaajan MP:kin jo houkuttelee ostamaan.
Kaupungin koko ei siitä muutu (muuta kuin ylöspäin pilvenpiirtäjiksi jne.), vaan idea on tehdä useampia erikoistuneita kaupunkeja, jotka sitten toimivat keskenään.
...ja kyllä. Peli vaatii "tästä syystä" jatkuvan internetyhteyden.
Hassua, että vieläkin ihmisiä kiukuttaa nimenomaan peleissä jatkuva nettiyhteyden tarve. Muuten sitten ollaan netissä kaiket aikaa naamakirjoissa kertomassa mitä 5min sitten tuli tehtyä.
Omasta mielestäni on hienoa, että tänä päivänä voidaan luoda sisältöä, joka päivittyy aktiivisesti netin ylitse ja mitä parhainta: tuo sisältö on muiden samanhenkisten tekemää.
Jos se niin paljon haittaa niin sitten voi jättää ostamatta tai jos ei piraattina tule koskaan saataville niin entäs sitten? Voisitte olla onnellisia, että teillä on miljoona muuta peliä/ohjelmaa vuodelta nakki ja miekka, jotka ei tartte jatkuvaa nettiä.
Uskoisin että suurinta osaa pelaajista jatkuvan yhteyden tarve ei haittaa, mutta kun esimerkiksi yksinpeliä pelatessa serveri menee alas tai oma yhteys katkeaa niin pelaaminen pysähtyy siihen ja tämä saattaa aiheuttaa pienimuotoista vit...sta. Hassua eikö totta :)
30.01.2013 klo 06.49
Uskoisin että suurinta osaa pelaajista jatkuvan yhteyden tarve ei haittaa, mutta kun esimerkiksi yksinpeliä pelatessa serveri menee alas tai oma yhteys katkeaa niin pelaaminen pysähtyy siihen ja tämä saattaa aiheuttaa pienimuotoista vit...sta. Hassua eikö totta :)
Morpeissa jatkuva nettiyhteys on vähimmäisvaatimus, eikä se ketään tunnu häiritsevän tai haittaavan. Serverien kaatuilu ja nettikatkokset eivät nekään ole mitään kovin yleisiä enää nykypäivänä, varsinkaan kiinteillä yhteyksillä.
30.01.2013 klo 06.52
Näyttää erinomaiselta. Odotukset ovat todella korkealla!
Ai niin, unohdin että tämä on EA:n peli, jota tuskin pääsee pelaamaan muuten kuin Orgin-palvelun kautta. No, tämä kuitenkin on ajaton peli ja jaksan kyllä odottaa että se tulee joskus aikanaan Steamiin.
Rekisteröitynyt 14.04.2012
30.01.2013 klo 08.39
Uskoisin että suurinta osaa pelaajista jatkuvan yhteyden tarve ei haittaa, mutta kun esimerkiksi yksinpeliä pelatessa serveri menee alas tai oma yhteys katkeaa niin pelaaminen pysähtyy siihen ja tämä saattaa aiheuttaa pienimuotoista vit...sta. Hassua eikö totta :)
Morpeissa jatkuva nettiyhteys on vähimmäisvaatimus, eikä se ketään tunnu häiritsevän tai haittaavan. Serverien kaatuilu ja nettikatkokset eivät nekään ole mitään kovin yleisiä enää nykypäivänä, varsinkaan kiinteillä yhteyksillä.
Aivan, morpeissahan tämä on pakollista ja kuten sanoinkin niin suurinta osaa jatkuva nettiyhteys ei varmastikaan haittaa edes yksinpeleissä. Kuitenkin jos yhteyden katkeaminen / serveri ongelmat estävät yksinpelin pelaamisen, on se aika ikävää.
Tuntuu kuitenkin että usein näillä pakollisilla nettiyhteyksillä ei pyritä pelin parantamiseen, vaan piratismin estämiseen kuluttajan pelikokemuksen kustannuksella.
Niin tai näin, peli menee ostoon joka tapauksessa :)
Rekisteröitynyt 16.01.2012
30.01.2013 klo 10.14
Betassa (lue: erittäin rajoitettu demoversio) kaupungin koko oli luokkaa SimTown. Muutenkaan en oikein pitänyt hauskana. Toivottavasti lopullisessa versiossa isompi kaupungin koko, vaikka 16 pelaajan MP:kin jo houkuttelee ostamaan.
Kaupungin koko ei siitä muutu (muuta kuin ylöspäin pilvenpiirtäjiksi jne.), vaan idea on tehdä useampia erikoistuneita kaupunkeja, jotka sitten toimivat keskenään.
...ja kyllä. Peli vaatii "tästä syystä" jatkuvan internetyhteyden.
Hassua, että vieläkin ihmisiä kiukuttaa nimenomaan peleissä jatkuva nettiyhteyden tarve. Muuten sitten ollaan netissä kaiket aikaa naamakirjoissa kertomassa mitä 5min sitten tuli tehtyä.
Omasta mielestäni on hienoa, että tänä päivänä voidaan luoda sisältöä, joka päivittyy aktiivisesti netin ylitse ja mitä parhainta: tuo sisältö on muiden samanhenkisten tekemää.
Jos se niin paljon haittaa niin sitten voi jättää ostamatta tai jos ei piraattina tule koskaan saataville niin entäs sitten? Voisitte olla onnellisia, että teillä on miljoona muuta peliä/ohjelmaa vuodelta nakki ja miekka, jotka ei tartte jatkuvaa nettiä.
Uskoisin että suurinta osaa pelaajista jatkuvan yhteyden tarve ei haittaa, mutta kun esimerkiksi yksinpeliä pelatessa serveri menee alas tai oma yhteys katkeaa niin pelaaminen pysähtyy siihen ja tämä saattaa aiheuttaa pienimuotoista vit...sta. Hassua eikö totta :)
Rekisteröitynyt 11.11.2012
30.01.2013 klo 11.28
30.01.2013 klo 15.34
Aivan, morpeissahan tämä on pakollista ja kuten sanoinkin niin suurinta osaa jatkuva nettiyhteys ei varmastikaan haittaa edes yksinpeleissä. Kuitenkin jos yhteyden katkeaminen / serveri ongelmat estävät yksinpelin pelaamisen, on se aika ikävää.
Tietenkin se harmittaa jollei pääse halutessaan pelaamaan, oli syy sitten nettiongelmat, laiterikko tai vaikkapa sairastuminen, mutta tilanteet joissa en olisi voinut pelata netti- tai palvelinongelmien vuoksi ovat olleet siinä määrin harvinaisia, etten koe sitä ongelmana.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
30.01.2013 klo 21.54 3
Uskoisin että suurinta osaa pelaajista jatkuvan yhteyden tarve ei haittaa, mutta kun esimerkiksi yksinpeliä pelatessa serveri menee alas tai oma yhteys katkeaa niin pelaaminen pysähtyy siihen ja tämä saattaa aiheuttaa pienimuotoista vit...sta. Hassua eikö totta :)
Ja kun kyse on EA:sta, niin servut ei tunnetusti kauaa pystössä ole.
30.01.2013 klo 22.28 2
31.01.2013 klo 11.33
- Ei ylikulkusiltoja: tien tai rautatien yli ei voi tehdä siltaa, vittu roomalaiset osas tehdä siltoja 2000v. sitten, ja osa on vieläkin pystyssä!
- Muutenkin rajoittuneet masstransit ominaisuudet. DLC FTW!
- Regionissa kaupungit erillään toisistaan, eli et voi rakentaa yhdestä kaupungista selkeeä keskustaa, ja muista lähiötä keskustan ympärille.
- Vittu, koulubusseille täytyy nussia pysäkit, että läskit ameriikansimit pääsee kouluun! Ihan turhaa puuhastelua, kuten eri laitosten "modailukin"...
Kirjoita kommentti