Tuorein sisältö

Vihjailua Fallout 4:stä

09.01.2013 klo 19.46 | Luettu: 23748 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Erik Todd Dellums, joka toimi Fallout 3:ssa DJ Three Dogin äänenä, on twiitannut, että hänen hahmonsa saattaa palata lähitulevaisuudessa. Miekkonen oli saanut virallisen luvan vihjailla Fallout-uutisella. Lisätietoja ei ole kuulunut virallisista lähteistä, mutta Fallout 4 vaikuttaa todennäköiseltä syypäältä Dellumsin paluuseen rooliin.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Uuden SimCityn kaupu... Indiegalassa mukavaa... >

Keskustelut (32 viestiä)

Durrr

09.01.2013 klo 20.10 18 tykkää tästä

Ei vain jaksa innostua, Bethesda on jo monesti todistanut etteivät he osaa tehdä muuta kuin massiivisia bugifestivaaleja kuolleella(heh) maailmalla. Puhumattakaan miten heillä tuntuu olevan pahana taipumuksena luoda pelihistorian epäuskottavimmat sekä ärsyttävimmät lapset joita ei edes voi tappaa.
lainaa
srtrruyfyug

09.01.2013 klo 20.14 14 tykkää tästä

Durrr kirjoitti:
Ei vain jaksa innostua, Bethesda on jo monesti todistanut etteivät he osaa tehdä muuta kuin massiivisia bugifestivaaleja kuolleella(heh) maailmalla. Puhumattakaan miten heillä tuntuu olevan pahana taipumuksena luoda pelihistorian epäuskottavimmat sekä ärsyttävimmät lapset joita ei edes voi tappaa.


kuolemattomat lapset > ei lapsia ollenkaan

kuinka monessa pelissä yleensäkään on lapsia
lainaa
Esatzu

Rekisteröitynyt 21.01.2008

09.01.2013 klo 20.29 3 tykkää tästä

srtrruyfyug kirjoitti:
Durrr kirjoitti:
Ei vain jaksa innostua, Bethesda on jo monesti todistanut etteivät he osaa tehdä muuta kuin massiivisia bugifestivaaleja kuolleella(heh) maailmalla. Puhumattakaan miten heillä tuntuu olevan pahana taipumuksena luoda pelihistorian epäuskottavimmat sekä ärsyttävimmät lapset joita ei edes voi tappaa.


kuolemattomat lapset > ei lapsia ollenkaan

kuinka monessa pelissä yleensäkään on lapsia


Mw3:ssa Tapettiin lapsi :D
Mutta juu uutiseen, Itse ainakin odotan peliä innolla, Fallout3 ei ollut aivan nii hyvä kuin new vegas joka on edelleen suosikki bethesdan julkaisema peli.
Skyrimi rupes aika nopsaan kyllästyttään mutta new vegas on tullu pelattua läpi 3kertaa
lainaa
erilainen

09.01.2013 klo 20.44 22 tykkää tästä

Onko minussa jotain vikaa, kun tuntuu, että olen ainut joka piti enemmän 3:sta kuin NV:sta? New Vegaskin oli kova, mutta 3 iski jotenkin enemmän...
lainaa
Buaa

09.01.2013 klo 20.51 12 tykkää tästä

erilainen kirjoitti:
Onko minussa jotain vikaa, kun tuntuu, että olen ainut joka piti enemmän 3:sta kuin NV:sta? New Vegaskin oli kova, mutta 3 iski jotenkin enemmän...


Täysin samaa mieltä.
lainaa
Esatzu

Rekisteröitynyt 21.01.2008

09.01.2013 klo 20.55

erilainen kirjoitti:
Onko minussa jotain vikaa, kun tuntuu, että olen ainut joka piti enemmän 3:sta kuin NV:sta? New Vegaskin oli kova, mutta 3 iski jotenkin enemmän...


Fallout3 oli tarinnallisesti omasta mielestä parempi mutta pidin enemmän new vegasin vapaasta maailmasta (sandbox) Fallout 3:ssa oli enemmän rajattua aluetta ja muutenkin enemmän putkea, ei oikeen päässy minne halusi
lainaa
Durrr

09.01.2013 klo 21.01

erilainen kirjoitti:
Onko minussa jotain vikaa, kun tuntuu, että olen ainut joka piti enemmän 3:sta kuin NV:sta? New Vegaskin oli kova, mutta 3 iski jotenkin enemmän...


Mahdollisesti et ole pelannut kahta ensimmäistä Fallouttia? Näillä asioilla vaikuttaa olevan yhteistä mieltymysten kanssa.
Voin tosin allekirjoittaa sen, miten F3:ssa ensimmäinen vilkaisu ulkomaailmaan oli varsin upea kokemus.
lainaa
Murrer

09.01.2013 klo 21.14 11 tykkää tästä

Bethesa tekee pelin ja fanit(/modaajat) tekee sisällön.
lainaa
modimies

09.01.2013 klo 22.05 5 tykkää tästä

Durrr kirjoitti:
Ei vain jaksa innostua, Bethesda on jo monesti todistanut etteivät he osaa tehdä muuta kuin massiivisia bugifestivaaleja kuolleella(heh) maailmalla. Puhumattakaan miten heillä tuntuu olevan pahana taipumuksena luoda pelihistorian epäuskottavimmat sekä ärsyttävimmät lapset joita ei edes voi tappaa.

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.
lainaa
Raat0

Rekisteröitynyt 11.04.2007

09.01.2013 klo 23.00 1 tykkää tästä

srtrruyfyug kirjoitti:
kuolemattomat lapset > ei lapsia ollenkaan

No ei todellakaan. Kuka muka pitää lapsista peleissä? Kaiken pelimaailmassa pitäisi toimia samojen sääntöjen mukaan. Toki Bethesdan peleissä nykyään joka toinen hahmo on kuolematon, eli kaipa ne lapset istuvat joukkoon ihan hyvin. Sama pätee myös epäuskottavuuteen ja ärsyttävyyteen.

srtrruyfyug kirjoitti:
kuinka monessa pelissä yleensäkään on lapsia

No ainakin yksi F:llä alkava tulee mieleen, ja siinä niitä pystyi laittamaan kilon palasiksi, jos siltä tuntui. Tästä toki myös rangaistiin pelaajaa asiaan kuuluvalla tavalla.

Esatzu kirjoitti:
Fallout3 oli tarinnallisesti omasta mielestä parempi...

Radioaktiivisuuden voi poistaa vedestä ihan tavallisella hiekalla. Eli se siitä tarinasta.

FO3 oli rikos ihmisyyttä vastaan, mutta toivottavasti Obsidian tekee tälle jonkun kelvollisen Fallout-maailmaan sijoittuvan lisärin. New Vegas oli loistava, vaikka ei pystynytkään korjaamaan FO3:n pelimoottorin ja pelimekaniikan pahimpia puutteita.
lainaa
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

09.01.2013 klo 23.00 16 tykkää tästä

modimies kirjoitti:

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.


Kyttäjuttu.
lainaa
modimies

10.01.2013 klo 00.22 2 tykkää tästä

Arcane kirjoitti:
modimies kirjoitti:

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.


Kyttäjuttu.

Jep, laitetaas samantien ne kaikki muutkin kymmenet tuhannet Skyrimin "killable children" modin ladannutta kiven sisään. Omasta mielestä olisi parempi jos penskoja ei peleissä olisikaan jos ne ovat vain immersiota rikkomassa. Varsinkin kun Skyrimissä on vielä tuo todistajasysteemi ja se yksi siinä dark brotherhoodin ensimmäisessä questissa on aivan selkeästi paha. Yllättävää kyllä kukaan ei ole vielä tajunnut tehdä modia joka poistaisi ne pelistä tai muuttaisi ne aikuisiksi.
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

10.01.2013 klo 02.01

Raat0 kirjoitti:

New Vegas oli loistava, vaikka ei pystynytkään korjaamaan FO3:n pelimoottorin ja pelimekaniikan pahimpia puutteita.

Tohdin epäillä Obsidianin astuvan enää puikkoihin. Jättihän se Bethesdan väen kylmäksi metacriticin keskiarvon mukaan.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

10.01.2013 klo 02.24 2 tykkää tästä

modimies kirjoitti:
Arcane kirjoitti:
modimies kirjoitti:

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.


Kyttäjuttu.

Jep, laitetaas samantien ne kaikki muutkin kymmenet tuhannet Skyrimin "killable children" modin ladannutta kiven sisään.


Ehkä kyse olikin tuosta "voi tehdä lapsille MITÄ HALUAA"-kohdasta, ei siitä, että niitä voi tappaa. Itellekään ei nyt ihan ekana tullu mieleen "killable children"-modit jos joku sanoo noin...

Lihatuomari kirjoitti:
Raat0 kirjoitti:

New Vegas oli loistava, vaikka ei pystynytkään korjaamaan FO3:n pelimoottorin ja pelimekaniikan pahimpia puutteita.

Tohdin epäillä Obsidianin astuvan enää puikkoihin. Jättihän se Bethesdan väen kylmäksi metacriticin keskiarvon mukaan.


Toivottavasti ei tee vaan tekisivät jotain omaa, eikä muilta tilattua. Jotenki harmittaa, että Obsidian vaan joutuu tekemään "isoille ropefirmoille" jatko-osia ja kuitenkaan monet eivät sitä edes muista. Esimerkkeinä KOTOR2, NWN2. Toisaalta mieluummin ne ois voinu Biowarelle niitä jatko-osia tehdä ku Bethesdalle. Mmm... Obsidianilta Mass Effectiä...
Muokannut: Appe 10.01.2013 klo 02.27 lainaa
juupajoo

10.01.2013 klo 05.11 1 tykkää tästä

Arcane kirjoitti:
modimies kirjoitti:

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.


Kyttäjuttu.


Melko erikoisväkeä tällä sivustolla moderaattorina, kun ruvetaan uhkailemaan poliisilla keskulteltaessa pelin modista.
lainaa
Verkkokyttääjä

10.01.2013 klo 05.48 5 tykkää tästä

juupajoo kirjoitti:
Arcane kirjoitti:
modimies kirjoitti:

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.


Kyttäjuttu.


Melko erikoisväkeä tällä sivustolla moderaattorina, kun ruvetaan uhkailemaan poliisilla keskulteltaessa pelin modista.


Eikös moderaattorien just pidä ilmottaa pedobeareista.
lainaa
aasi

10.01.2013 klo 07.43 2 tykkää tästä

juupajoo kirjoitti:
Arcane kirjoitti:
modimies kirjoitti:

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.


Kyttäjuttu.


Melko erikoisväkeä tällä sivustolla moderaattorina, kun ruvetaan uhkailemaan poliisilla keskulteltaessa pelin modista.


Ei todellakaan tule mikään modi mieleen tosta että "voi tehdä mitä haluaa!"
lainaa
aasi

10.01.2013 klo 07.45

Siis ei tule mikään killable child modi mieleen
lainaa
mgzh185

10.01.2013 klo 10.15

On ole kyllä koskaan pelannut huonoa bethesda peliä joten hype on korkealla
lainaa
fdssdfsdf

10.01.2013 klo 11.30 8 tykkää tästä

Hehe taisi tuo "kyttäjuttu" -läppä lentää aika korkealta yli monien hipiän. :D Jos nyt joku ei tajunnut, niin toihan oli ilmiselvä vitsi ns. anonyymiboardeilta. :)

Itse uutiseen: odotan kuin kuuta valkeaa. Fallout 4 samalla enginellä kuin Skyrim = ei voisi paljoa parempaa toivoa. Vielä kun Bethesda oppisi kirjoittamaan kuin NV:n kontentit tehneet jätkät Obsidianilla, niin homma olisi aikalailla täydellinen.
lainaa
Buaa

10.01.2013 klo 12.28 3 tykkää tästä

Itse uutiseen: odotan kuin kuuta valkeaa. Fallout 4 samalla enginellä kuin Skyrim = ei voisi paljoa parempaa toivoa. Vielä kun Bethesda oppisi kirjoittamaan kuin NV:n kontentit tehneet jätkät Obsidianilla, niin homma olisi aikalailla täydellinen.[/quote]

Jälleen täysin samaa mieltä.
PS: Joku tuolla aiemmin kirjoitti että kolmonen oli liikkumiselta rajoitetumpi, mutta mielestäni new vegasissa oli rajoitettu liikkumista näkymättömillä seinillä, kun yritti oikaista jonkun kallion päältä. näitä ei mielestäni kolomolosessa.
lainaa
rewmwermmpof

10.01.2013 klo 14.54 2 tykkää tästä

Aina jaksetaan jauhaa F1&2 jotka ovat sellaista pikselimössöä että lapset voisi hyvin kuvitella legopalikoiksi.

Niinkuin joku sanoi nykyään puolet Bethesdan NPCstä ovat kuolemattomia joten ei ongelmaa. Kunpa tekisivät seuraavaan osaan vielä vihuistakin kuolemattomia niin saataisiin vähän jännitystä. Kun lähdet kylästä ja kohtaat vihun niin "JUOKSE SAATANA!". Siinä olis kunnon post-apokalyptistä fiilistä.
lainaa
olenoikeassa

10.01.2013 klo 15.38 3 tykkää tästä

Esatzu kirjoitti:
erilainen kirjoitti:
Onko minussa jotain vikaa, kun tuntuu, että olen ainut joka piti enemmän 3:sta kuin NV:sta? New Vegaskin oli kova, mutta 3 iski jotenkin enemmän...


Fallout3 oli tarinnallisesti omasta mielestä parempi mutta pidin enemmän new vegasin vapaasta maailmasta (sandbox) Fallout 3:ssa oli enemmän rajattua aluetta ja muutenkin enemmän putkea, ei oikeen päässy minne halusi

Nyt olet kyllä hakoteillä. Ainakin itselleni NV tuntui kolmosen jälkeen ärsyttävän rajatulta, koska kaikkialla oli ylipääsemättömiä vuoria tai näkymättömiä esteitä. Olivat kolmosen metrotunnelitkin toki ärsyttäviä. Tarinaltaan NV oli paljon parempi ja siihen pystyi vaikuttamaan enemmän.

Kuolemattomista lapsista vinkuminen on kuitenkin naurettavaa. Minkä takia lasten tappaminen pelissä on niin tärkeää? Nykyään siitä saataisiin vain revittyä skandaaliotsikoita mediaan. Vanhat Falloutit olivat sellaisia marginaalipelejä, ettei samaa ongelmaa ollut.

Naurettavia ovat myös ihmiset, jotka haukkuvat kolmosta ja ylistävät Vegasia. Pelit ovat kuitenkin hyvin samankaltaisia. Muutama juttu tehtiin paremmin Vegasissa, mutta kolmosessakin oli jotain tehty paremmin.
lainaa
mäyrä

10.01.2013 klo 15.58

Verkkokyttääjä kirjoitti:
juupajoo kirjoitti:
Arcane kirjoitti:
modimies kirjoitti:

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.


Kyttäjuttu.


Melko erikoisväkeä tällä sivustolla moderaattorina, kun ruvetaan uhkailemaan poliisilla keskulteltaessa pelin modista.


Eikös moderaattorien just pidä ilmottaa pedobeareista.


Ehkä jos ne petogarhut levittävät oikeaa lapsipornoa tai käyttävät alaikäisiä hyväkseen, mutta en tiedä miksi se noin muuten on vahingoksi kellekään vaikka joku hakkaisi tattiaan/hiplaisi koloaan pikkulapsia ajatellen jos se ei kuitenkaan koskaan aio ryhtyä tuumasta toimeen (ei sitä tietenkään voi kenestäkään mitään 100% varmuudella päätellä, mutta ei todellakaan kaikki pedofiliafantasioita elättelevät paina nappuloita).
lainaa
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

10.01.2013 klo 16.51 6 tykkää tästä

Lauseiden repiminen irti kontekstista ja siitä vitsin vääntäminen vakavalla naamalla oli selvästi liian vaikea kombo. :)
lainaa
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

10.01.2013 klo 17.14

Appe kirjoitti:
Lihatuomari kirjoitti:

Tohdin epäillä Obsidianin astuvan enää puikkoihin. Jättihän se Bethesdan väen kylmäksi metacriticin keskiarvon mukaan.


Toivottavasti ei tee vaan tekisivät jotain omaa, eikä muilta tilattua. Jotenki harmittaa, että Obsidian vaan joutuu tekemään "isoille ropefirmoille" jatko-osia ja kuitenkaan monet eivät sitä edes muista. Esimerkkeinä KOTOR2, NWN2. Toisaalta mieluummin ne ois voinu Biowarelle niitä jatko-osia tehdä ku Bethesdalle. Mmm... Obsidianilta Mass Effectiä...

No Fallout on enemmänkin Obsidianin kuin Bethesdan. Itse en niinkään välitä Mass Effectin maailmasta, joten se siitä.
lainaa
Raat0

Rekisteröitynyt 11.04.2007

10.01.2013 klo 17.56 4 tykkää tästä

olenoikeassa kirjoitti:
Naurettavia ovat myös ihmiset, jotka haukkuvat kolmosta ja ylistävät Vegasia. Pelit ovat kuitenkin hyvin samankaltaisia. Muutama juttu tehtiin paremmin Vegasissa, mutta kolmosessakin oli jotain tehty paremmin.

Noin hatusta heittämällä New Vegas on parempi, koska
- Fallout-maailman kiinnostavat piirteet ja osapuolet säilytetty
- monipuoliset ja epälineaariset questit, jotka vaikuttavat toisiinsa ja pelimaailmaan ja sisältävät useita erilaisia ratkaisutapoja
- käsikirjoittajat osaavat kirjoittaa
- pelissä ja pelimaailmassa on jotain logiikkaa
- faction-systeemi eräs parhaista peleissä nähdyistä
- epälineaarinen pääjuoni
- tsiljoona erilaista loppua
- valtava määrä valintoja ja seurauksia
- parempi hahmonkehityssysteemi: sekä S.P.E.C.I.A.L että taitosysteemi kymmenen kertaa Fallout 3:a parempia, joskin ensiksi mainittu edelleen selvästi alkuperäisiä Fallouteja huonompi
- mahdollisuus pelata pasifistia
- ylipäätään mahdollisuus pelata täysin erilaisia hahmoja erilaisine vahvuuksineen ja pelityyleineen
- tasapainoisempi ja monella tavoin parannettu taistelusysteemi (damage threshold!)
- Chris Avellone

Fallout 3 puolestaan on huonompi, koska
- vampyyrejä, puhuva Harold-puu, kuolemattomien lasten perustama kylä, Transformers-robotti, Moira Brown, Three Dog jne.
- merkityksetön hahmonkehityssysteemi; supermutantti kuolee pistoolilla vaikka heti tutoriaalin jälkeen
- huonointa ja pelaajan älykkyyttä eniten aliarvioivaa dialogia sitten Oblivionin ("I'm looking for my father, a middle-aged guy, have you seen him?")
- tietokone, joka tekee itsemurhan noin viidentoista sekunnin argumentoinnin jälkeen ("When will it end?" ei minusta ole kovin hyvä tai pysäyttävä argumentti)
- Enclaven, Brotherhood of Steelin ja supermutanttien mukaan tunkeminen ihan vain siksi, että peli voisi esittää olevansa Fallout-peli, ja kaikkien mainittujen osapuolien totaalinen raiskaaminen itse pelissä
- umpilineaarinen ja paska juoni, joka olettaa, että pelaajaa kiinnostaa persoonattomien perheenjäsentensä tekemiset, ja joka kierrättää Fallout 1:n ja 2:n elementtejä ihan vain siksi, että peli voisi esittää olevansa Fallout-peli
- paskat hahmot, jotka ovat lisäksi poikkeuksetta täysin mielenvikaisia
- pelimaailma on rakennettu huvipuistotyyliin, eli tunkemalla sinne kaikki se, mikä on tekijöiden mielestä "siistiä", sopi se pelin universumiin tai ei
- paskaa kolmetoistavuotiaille suunnattua slapstick-huumoria
- ydinsodan totaalinen trivialisoiminen Fat Manillä, räjähtävillä autoilla ja Megatonin "kaupungilla", joka posautetaan ilmaan ihan vain siksi, että se pilaa jonkun maiseman
- Fallout-lore raiskattu raskaalla kädellä edestä ja takaa
- pelimaailma, joka näyttää siltä, kuin se olisi pommitettu maan tasalle edellisellä viikolla, vaikka sodasta on 200 vuotta
- V.A.T.S. on käytännössä kuolemattomuuskoodi

Jos on joskus pelannut Falloutia ja osaa nähdä sen pelimoottorin taakse, niin huomaa kyllä, että pelit eivät juuri voisi olla kauempana toisistaan. Fallout 3 yrittää huonolla menestyksellä kopioida kahta ekaa Falloutia, New Vegas luo uutta tarinaa säilyttäen silti vanhan pohjan. Fallout 3 on surkeasti kirjoitettu huono toimintapeli huonolla pelimekaniikalla täysin järjettömässä pelimaailmassa. New Vegas taas on huonosta pelimoottorista kärsivä kunnianhimoinen roolipeli, joka sisältää valtavan määrän valinnanmahdollisuuksia ja erään vuorovaikutteisimmista pelimaailmoista, mitä roolipeleissä on nähty.
lainaa
Durrr

10.01.2013 klo 21.03 1 tykkää tästä

aasi kirjoitti:
juupajoo kirjoitti:
Arcane kirjoitti:
modimies kirjoitti:

Itse ainakin lataan aina semmoiset modit että voi tehdä lapsille mitä haluaa.


Kyttäjuttu.


Melko erikoisväkeä tällä sivustolla moderaattorina, kun ruvetaan uhkailemaan poliisilla keskulteltaessa pelin modista.


Ei todellakaan tule mikään modi mieleen tosta että "voi tehdä mitä haluaa!"


See that children? You can do anything with it.
lainaa
Durrrr

10.01.2013 klo 21.08

^child
Muokkausnappulan puuttuminen saa nimimerkkini tuntumaan oikein oivalta.
lainaa
Hohhoijaa

12.01.2013 klo 17.53 1 tykkää tästä

Raat0 kirjoitti:

Noin hatusta heittämällä New Vegas on parempi, koska
- epälineaarinen pääjuoni

Siis, miten? Sehän on lineaarinen millä tavalla tahansa pelaten.
Lainaus:

- tsiljoona erilaista loppua

tsiljoona? Siis 5, todellisuudessa.
Lainaus:

- parempi hahmonkehityssysteemi: sekä S.P.E.C.I.A.L että taitosysteemi kymmenen kertaa Fallout 3:a parempia

Ei niissä ollut nimeksikään eroa.
Lainaus:

- mahdollisuus pelata pasifistia

Kuten myös Fallout 3:ssa. Ei eroa mitenkään.
Lainaus:

- ylipäätään mahdollisuus pelata täysin erilaisia hahmoja erilaisine vahvuuksineen ja pelityyleineen

Nyt taisi teikäläiseltäkin jo loppua ideat..

Lainaus:

Fallout 3 puolestaan on huonompi, koska
- merkityksetön hahmonkehityssysteemi; supermutantti kuolee pistoolilla vaikka heti tutoriaalin jälkeen

Just just..
Lainaus:

- ydinsodan totaalinen trivialisoiminen Fat Manillä, räjähtävillä autoilla ja Megatonin "kaupungilla", joka posautetaan ilmaan ihan vain siksi, että se pilaa jonkun maiseman

Jep jep.. Fat Man oli myös Vegasissa, räjähtävät autot oli Vegasissa..
Muut kohdat olikin sellaista ruikuttamista, että tuskin kukaan jaksaa niitä lukea.
lainaa
Raat0

Rekisteröitynyt 11.04.2007

12.01.2013 klo 20.58

Hohhoijaa kirjoitti:

Siis, miten? Sehän on lineaarinen millä tavalla tahansa pelaten.

Katso sanakirjasta, mitä "lineaarinen" tarkoittaa.

Hohhoijaa kirjoitti:
tsiljoona? Siis 5, todellisuudessa.

Yksittäisillä hahmoilla ja kaupungeilla on jokaisella noin viisi eri loppua. Kaikki permutaatiot laskemalla varsinaisen pelin loppuja tulee muutama sata. Fallout 3:ssa loppuja on muistaakseni tasan kaksi, mutta en mene vannomaan.

Hohhoijaa kirjoitti:
Ei niissä ollut nimeksikään eroa.

Käytännössä koko säännöt oli pistetty uusiksi. En tiedä, miten sitä voi olla huomaamatta.

Hohhoijaa kirjoitti:
Kuten myös Fallout 3:ssa. Ei eroa mitenkään.

Fallout 3:ssa joutuu tappamaan torakan jo tutoriaalissa. New Vegasin voi läpäistä tappamatta ketään.

Hohhoijaa kirjoitti:
Jep jep.. Fat Man oli myös Vegasissa, räjähtävät autot oli Vegasissa..

Joo, mutta ne oli yritetty tällä kertaa piilottaa. FO3:ssa niitä oli joka paikassa.
Muokannut: Raat0 12.01.2013 klo 20.58 lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

13.01.2013 klo 07.10

aargh! ei takaisin sinne harmaaseen maisemaan, joku hieman valoisampi paikka kuten Vegasin aavikko, vaikka jonnekkin tundralle lumimaisemiin.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova