Kinectille saa kiroilla Dead Space 3:ssa
Dead Space 3:n tekijät ovat ottaneet huomioon sen seikan, että joskus pelin tiimellyksessä saattaa tulla tilanteita, joissa ärräpäitä lentelee. Joystiq kertoo, että Kinect-äänikomentotuella varustettu X360-versio pelistä tunnistaa myös kirosanoja ja saattaakin tietyissä tilanteissa reagoida niihin siten, että tapahtuu juuri niin, kuin pelaaja halusikin.
Normaalisti äänikomentoja käytetään lähinnä tavaroiden antamiseen toisille pelihahmoille, eikä kiroamistilanteista anneta esimerkkiä. Voimme kuitenkin kuvitella esimerkiksi monista toimintapeleistä tutun tilanteen, jossa käännetään isoa venttiiliä oven avaamiseksi. Kun se osoittautuu hankalaksi ja pelaaja ärjäisee "God damn it!" tai muuta vastaavaa, ovi sitten avautuukin...
Tämä ominaisuus aiheuttanee mielenkiintoisen kuuloisia pelisessioita.
Keskustelut (12 viestiä)
30.12.2012 klo 12.13 37
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
30.12.2012 klo 12.28 9
Rekisteröitynyt 14.06.2010
30.12.2012 klo 13.11 9
"Hei Antti 8v, pääset tän pelin läpi ku huudat, että SAATANA"
Kohderyhmä ei taida ihan olla lapset. Mutta ymmärrän pointtisi.
Rekisteröitynyt 12.01.2011
30.12.2012 klo 13.47 16
Rekisteröitynyt 04.11.2007
30.12.2012 klo 14.14 15
30.12.2012 klo 16.28 5
30.12.2012 klo 20.41 1
"Hei Antti 8v, pääset tän pelin läpi ku huudat, että SAATANA"
Kohderyhmä ei taida ihan olla lapset. Mutta ymmärrän pointtisi.
Taitaa kyllä olla. Ei tätä enää kukaan kypsä (vanha) ihminen pelaa. Nytkin kakkosen nettipelissä vähintään kolmasosa pelaajista on vinkuvia lapsia, ja luultavasti kolmosen myötä tilanne vaan pahenee.
Mutta toivotaan että tuo Manun antama esimerkki on täysin virheellinen tai pelien kasualisointi on saanut täyden uudet mittasuhteet. Huudat vaan ruudulle että "Die, die!" niin kaikki vihut kaatuvat.
30.12.2012 klo 23.01
31.12.2012 klo 04.35 1
Rekisteröitynyt 20.12.2010
31.12.2012 klo 10.58
Rekisteröitynyt 10.04.2007
31.12.2012 klo 12.05 3
Amnesiassa tää olis hyvä, että huutaminen spawnaa lisää mörköjä
Tai että möröt ylipäätään voisivat huomata pelaajan, jos tämä sattuu ääntelemään jotain. Toki voisi helposti olla vain hiljaa, mutta ainakin itse säikyn ja panikoin Amnesiassa siihen malliin, että väkisinkin tulee huudahdettua aina silloin tällöin, joten omalla kohdallani tuo ominaisuus toimisi.
02.01.2013 klo 10.54
Kirjoita kommentti