Dark Souls 2 -traileri
Yksi VGA-tilaisuuden julkistuksista oli vahvistus sille, että Dark Souls saa jatkoa. Kakkososan on luvattu olevan hieman ensimmäistä ystävällisempi.
Peli on tulossa PC:lle, PS3:lle ja X360:lle.
Peli on tulossa PC:lle, PS3:lle ja X360:lle.
Keskustelut (22 viestiä)
09.12.2012 klo 23.03
Rekisteröitynyt 28.04.2011
09.12.2012 klo 23.15
Rekisteröitynyt 17.03.2009
09.12.2012 klo 23.35
"Kakkososan on luvattu olevan hieman ensimmäistä ystävällisempi." Jostain taas luin että vaikeusastetta ei helpoteta, mutta pelistä taas tehdään helpommin lähestyttävämpi ja suoraviivaisempi.
Luin tuossa kans että tarinasta on tarkoitus tehdä "less subtle" eli kait vähemmän hienovarainen, eli luvassa sitten kait on geneeristä fantasiaa alleviivatulla melodraamalla, eli ykkösen hyvän ja hienovaraisen tarinankerronnan päälle paskotaan oikein kaksin käsin.
Ei ehkä varmasti, mutta epätoivossa on hyvä elää.
https://www.youtube.com/watch?v=EtOFrrJuxoE
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mb8lgtYcec1qi23b0o1_128
09.12.2012 klo 23.57 2
Rekisteröitynyt 19.07.2007
10.12.2012 klo 03.31
10.12.2012 klo 07.33
Rekisteröitynyt 11.04.2007
10.12.2012 klo 08.18 1
Päivityksistä yksinäänkin huomaa jo millaiseen suuntaan jatkossa luultavimmin mennään; ei grindausta, ei ylimääräistä ravaamista, ja ehkä pelimekaniikatkin selitetään kunnolla. Meikäläiselle kelpaa ihan hyvin kun muistelee noita ensimmäisen pelikerran traumoja.
10.12.2012 klo 09.13
Rekisteröitynyt 13.04.2007
10.12.2012 klo 10.57 2
^^^Ette vissiin pahemmin pelannut päivittämätöntä versiota pelistä, jossa joka vihusta sai keskimäärin 2 sielua (luurangoista ei yhtään), titaniittia ei pahemmin osteltu koska sitä ei myyty (ja hinnat olivat jokatapauksessa taivaissa), sekä kirouksetkin sai poistettua jopa kävelemällä toiseen päähän pelimaailmaa (eikä ostamalla lähimmältä kauppiaalta pilkkahintaan parannuksen). Lost Izalith oli helvetti.
Päivityksistä yksinäänkin huomaa jo millaiseen suuntaan jatkossa luultavimmin mennään; ei grindausta, ei ylimääräistä ravaamista, ja ehkä pelimekaniikatkin selitetään kunnolla. Meikäläiselle kelpaa ihan hyvin kun muistelee noita ensimmäisen pelikerran traumoja.
Se nyt ainakin on hyvä että grindausta on vähennetty koska grindaaminen ei vaadi vältämättä taitoa ja on helvetin tylsää puhaa. Kirous vian korjaaminenkin kuulostaa ihan hyvältä koska se nyt oli alunperin kyllä aika vitun halpamainen kikka lisätä vaikeustasoa.
Ja se on kuule myös ihan perseestä että tässä pelissä saa olla samoja kohtia jatkuvaan runkkaamassa koska kamera päättää sekoilla tai sitten harjoitetaan sitä "äähähähähää tönäsinpäs sut alas" paskaa.
Itse pelasin pelin vanilia versiona ja kauhean paljon sitä haastetta peli ei tarjonnut. Uudestaan sai pelata yleensä vain niitä kohtia jossa oli jotain halpamaista.
Itse olisin ihan tyytyväinen jos seuraavassa pelissä ei enään laitettaisi pelaaman koko kentää uudestaan vain siksi että sattuu häviämään pomo tappelussa. Ennemmin tehdään siitä pomolle pääsemisestä vaikeaa kuin pakotetaan juoksemaan sinne uudestaan ja uudestaan.
Rekisteröitynyt 13.04.2007
10.12.2012 klo 11.04 1
Rekisteröitynyt 11.04.2007
10.12.2012 klo 11.42 1
Pomoista on välillä tullut oltua sitä mieltä, että pelaaja voitaisiin suoraan pistää jatkamaan tappelun oviaukolta eikä kuolemasta rankaistaisi muutaman minuutin juoksureissulla; mutta toisaalta taas jännitys katoaisi melkolailla kokonaan jos kuolema ei haittaisi lainkaan. Saa nähdä mitä jatko-osalle keksitään.
Mutta joo, Dark Souls on jokatapauksessa erittäin uniikki peli ja voin aikalailla varauksetta sanoa että meikäläisen kohdalla kyseessä on ehdottomasti paras RPG ikinä ja yksi parhaista peleistä mitä on tähän mennessä tehty. Vaikea uskoa että näin taitavat kehittäjät onnistuisivat pilaamaan loistavasti toimivan kaavan jatko-osassa. 237 tuntia pelattu ja eiköhän tässä vielä ehdi ainakin muutaman pelikerran rullata ennen kuin seuraava peli ilmestyy.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
10.12.2012 klo 13.50
10.12.2012 klo 13.54
Rekisteröitynyt 26.10.2010
10.12.2012 klo 14.23
Maailman paras konsolipeli saa jatkoa. Hyvä uutinen.
Et ole pelannut Solomon's keytä? :---D
10.12.2012 klo 15.38
Odotukset laskivat roimasti, mutta katsotaas nyt.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
10.12.2012 klo 15.46
10.12.2012 klo 16.29
Enemmän vaikeutta ja parempaa kenttäsuunnittelua. Dark Souls kun on suorastaan käsittämättömän helppo rikkoa haukotuttavaksi läpijuoksuksi. Myös parit kiireellä hutaistut alueet paistoivat varsin pahasti silmille.
Parhaat pelithän on juuri sellaisia että ne ovat olevinaan älyttömän vaikeita mutta kun tarpeeksi hinkkaat niin muuttuu mielettömän helpoksi, ja kaikki tulee selkäytimestä. Dark Souls on juurikin sellainen peli että ekalla kerralla tuli miljoona kuolemaa ja ärräpäätä, mutta nykyään se on sellainen siisti flow-paketti joka ei pitele kädestä mutta menee silti mukavasti läpi. Samoin kuin vaikka Morrowind ja ekat Splinter Cellit tai Hitmanit.
Rekisteröitynyt 19.07.2007
10.12.2012 klo 19.26
Enemmän vaikeutta ja parempaa kenttäsuunnittelua. Dark Souls kun on suorastaan käsittämättömän helppo rikkoa haukotuttavaksi läpijuoksuksi. Myös parit kiireellä hutaistut alueet paistoivat varsin pahasti silmille.
Parhaat pelithän on juuri sellaisia että ne ovat olevinaan älyttömän vaikeita mutta kun tarpeeksi hinkkaat niin muuttuu mielettömän helpoksi, ja kaikki tulee selkäytimestä. Dark Souls on juurikin sellainen peli että ekalla kerralla tuli miljoona kuolemaa ja ärräpäätä, mutta nykyään se on sellainen siisti flow-paketti joka ei pitele kädestä mutta menee silti mukavasti läpi. Samoin kuin vaikka Morrowind ja ekat Splinter Cellit tai Hitmanit.
Kieltämättä olen paljolti samaa mieltä, mutta kuten Demon's Souls on todistanut, peli voi olla haastava vaikka onkin oppinut pelin läpikotaisin. False king Allant osaa vieläkin potkia perseeni vaikka muinoin ensimmäisellä pelikerralla en kuollut hänelle kertaakaan.
10.12.2012 klo 20.11 2
Rekisteröitynyt 04.11.2007
10.12.2012 klo 20.47 2
11.12.2012 klo 06.30 2
11.12.2012 klo 20.44
Enemmän vaikeutta ja parempaa kenttäsuunnittelua. Dark Souls kun on suorastaan käsittämättömän helppo rikkoa haukotuttavaksi läpijuoksuksi. Myös parit kiireellä hutaistut alueet paistoivat varsin pahasti silmille.
Jep, mutta tämä pelin rikkominen vaatii tietysti jo jotain kokemusta siitä. Ei aloittelija tajua valita master keyta, hakea zweihanderia, tai kehittää pyromancy flamea ja faithia.
Kirjoita kommentti